Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?

Vierailija
26.06.2020 |

Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.

Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona

Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä tuo jako menee valitettavasti niin, että ne on joko persuja tai pössyttelijöitä.

No ei todellakaan mene :D Kannattaa ottaa koulutettu mies, ei vaivaa yleensä kumpikaan mainittu ongelma.

Hellyttävää tämä naisten usko korkeakoulutuksen parantavan voimaan.

Vierailija
122/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?

Palstalla nousee heti viha, kun puhutaankin jotain ihan ok -miehistä.

Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.

Sivusta

Mikä tuossa on harvinaisen hyvää?

t. mies

Siis kokonaisuus. Tuollainenhan on ihan älytön helmi. Just tuollaistahan kaikki naiset etsii parisuhteeseen?

Ai, tuo aloitusviestin lista?

t. mies

Mikä muu sitten? Aloituksen kuvailustahan tässä ketjussa puhutaan.

Niin arvelinkin, mutta epäilytti, kun en pitänyt noita mitenkään ihmeellisinä vaatimuksina, saati sitten älyttömänä helmenä.

t. mies

Ne ovat helmi nimenomaan siksi että monilla on aivan ihmeellisiä vaatimuksia.

Ap:n vaatimukset myös kertovat hänestä itsestään, ilmeisesti moni on tykännyt koska aloitus on edelleen aktiivinen. Näin.

Olen samaa mieltä, että tuollainen perusjärkevä ja maanläheinen lähestymistapa kumppanin etsintään on parempi tapa. Mä tykkäsin myös aloitusviestistä. Valitettavasti olen hieman liian vanha.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?

Palstalla nousee heti viha, kun puhutaankin jotain ihan ok -miehistä.

Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.

Sivusta

Mikä tuossa on harvinaisen hyvää?

t. mies

Siis kokonaisuus. Tuollainenhan on ihan älytön helmi. Just tuollaistahan kaikki naiset etsii parisuhteeseen?

Ai, tuo aloitusviestin lista?

t. mies

Mikä muu sitten? Aloituksen kuvailustahan tässä ketjussa puhutaan.

Niin arvelinkin, mutta epäilytti, kun en pitänyt noita mitenkään ihmeellisinä vaatimuksina, saati sitten älyttömänä helmenä.

t. mies

No miehiä tapailevana naisena voin kertoa, että tuollaisen miehen löytäminen on tosi vaikeaa. Ja sen sitouttaminen on vielä vaikeampaa. Kuten edellä jo todettu, ne on yleensä jo varattuja tai sitten etsii itse jotain valkoista peuraa.

Kohtaanto-ongelma. Aloittajakin sanoi ettei ole Helsingistä löytänyt, minä löysin yhden mutta en itse riittänyt sille.

Yllättävää. Mä tosin en etsi miehiä, joten en tiedä löytämisen vaikeudesta. Varmasti tuo kohtaamisen ongelma on todellinen.

t. mies

Vierailija
124/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä tuo jako menee valitettavasti niin, että ne on joko persuja tai pössyttelijöitä.

No ei todellakaan mene :D Kannattaa ottaa koulutettu mies, ei vaivaa yleensä kumpikaan mainittu ongelma.

Hellyttävää tämä naisten usko korkeakoulutuksen parantavan voimaan.

Sattuu nyt vaan olemaan fakta, että persujen äänestäjissä on eniten (ja paljon) kouluttamatonta väkeä. Pössyttely eli säännöllinen hasiksen polttelu ei myöskään yleensä ole mitenkään tavallista koulutetummissa piireissä. Eli väite on tosi.

Mistään muuta ei puhuttu. Tarkalleen ottaen ei puhuttu edes korkeakoulutuksesta.

Vierailija
125/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että ihan hirveän kovaa etsimistä ei ole tapahtunut. Monesti varsinkin naiset valittavat että ei ole löytynyt sitä tai tätä, ja lopulta paljastuu että etsittävä alue on rajoittunut kodin, työpaikan ja ruokakaupan rajaamaan bermudan kolmioon.

Tämä.

Jos naiset käyttäisivät miehen etsimiseen yhtä paljon aikaa ja vaivaa kuin tavismiehet niin mies löytyisi varmasti.

Itse olen jo vuosikaudet ollut tinderissä päivittäin mätsäilemässä ja viestittelemässä naisille, kolmella eri nettideittisivustolla joka päivä.

Jos en "etsimällä etsisi" netissä niin en olisi käynyt vielä kertaakaan treffeillä 34v elämäni aikana, nyt nettideittailun ansiosta treffejä on yli 70.

Vierailija
126/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ap jo miehen?

Vierailija
127/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysivätkö miehet jo ap:n? Löysikö kukaan ketään tänään?

Vierailija
128/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysikö ap jo miehen?

Olihan tuolla sähköpostiosoitteita. Ehkä otti johonkin niistä yhteyden?

Vierailija
129/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysikö ap jo miehen?

Mä ainakin olisin ollut kiinnostunut, mutta ehkä tämä oli vain tällainen mielipiteiden kartoittamiseen tarkoitettu ketju eikä vakavaan seuranhakuun? Sääli.

Vierailija
130/135 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään iltapäivällä erään kivan kahvilan terassilla Helsingissä sekä erään kivan baarin terassilla. En tavannut ketään.

Vierailija
131/135 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni ap:n terassikierros lauantaina?

Vierailija
132/135 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni politiikan saralla pahin olisi vihervasemmistolainen, mieluummin perussuomalaista äänestävä. Ei ne kaikki pellejä ole. Vihervassarit taas on poikkeuksetta ihan hulluja.

Itse en ikinä huolisi miestä, joka käyttää vihervassari-sanaa.

Vierailija
133/135 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt kaikki täsmää. Viestisi otsikosta saa kuvan, että olet tosissasi liikkeellä ja haluat saada jotain konkreettista aikaan, mutta kun useampikin mies ehdottaa sinulle tapaamista, et haluakaan tutustua heihin tarkemmin ja ottaa selvää, voisiko joku heistä olla etsimäsi.

Listasi on täysin realistinen, ja sen täyttäviä vapaita ja luotettavia miehiä asuu pk-seudulla paljon.

T. M40+

Vierailija
134/135 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt kaikki täsmää. Viestisi otsikosta saa kuvan, että olet tosissasi liikkeellä ja haluat saada jotain konkreettista aikaan, mutta kun useampikin mies ehdottaa sinulle tapaamista, et haluakaan tutustua heihin tarkemmin ja ottaa selvää, voisiko joku heistä olla etsimäsi.

Listasi on täysin realistinen, ja sen täyttäviä vapaita ja luotettavia miehiä asuu pk-seudulla paljon.

T. M40+

Siinä täsmää hyvinkin kaikki. Naiset ovat juuri tuollaisia. Miehen tehtävä on ottaa riskit, nähdä vaivaa ennemmän kuin osasi kuvitellakaan, ja lopulta ehkä päästä tavoitteeseen. Nainen odottaa jotain tapahtuvan kohtalon sanelemana.

Vierailija
135/135 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M40+

Siinä täsmää hyvinkin kaikki. Naiset ovat juuri tuollaisia. Miehen tehtävä on ottaa riskit, nähdä vaivaa ennemmän kuin osasi kuvitellakaan, ja lopulta ehkä päästä tavoitteeseen. Nainen odottaa jotain tapahtuvan kohtalon sanelemana.

Tarkoittanet että ap oli juuri tuollainen.

Jos olisin ap:n roolissa niin olisin ottanut yhteyttä kaikkiin noihin miehiin jotka antoivat yhteystietonsa. Mutta olenkin tämä edellisen sivun persunainen ja siten ääriajatteleva idiootti joten minkäs teet.