Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?
Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.
Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona
Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.
Kommentit (135)
En suosittele ainakaan täältä etsimään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nuo aloittajalle tapaamisia ehdotelleet miehet tosissaan? Olen itse jokseenkin aloittajan kaltainen sinkku ja meitä on tuttavapiirissäni moniakin tietenkin jonkinlaisilla vivahde-eroilla. En minä ainakaan noin vain sormia naksauttamalla ole kivoja perhettä haluavia miehiä löytänyt. Mistä niitä löytyy lisää?
Uskon että ovat.
Mua harmittaa välillä katsoa ikisinkkukavereita sivusta, kun eivät millään löydä miestä. Todellisuudessa eivät siis itse uskalla tehdä aloitetta ja usein eivät uskalla vastata miehen tekemään aloitteeseen. Varmaan siinä on niin suuri epäonnistumisen pelko, että mitä jos tuleekin loukatuksi, mitä jos tästä ei tule mitään yms. Lopulta on vaan vähän lamaantunutta haaveilua että "oi jospa joskus...". Ja silti sivuutetaan täysin esim toi mies joka jätti sähköpostinsa. Tai se joka ehdotti tapaamista.
Tai no nää oli huonot esimerkit koska en mäkään av:lta löydettyä ehkä lähtis tapaamaan :D täällä on kaikkia kreisejä pilvin pimein.
Minä ainakin jätin mailiosoitteen 100% tosissani, pieni vaiva eikä sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. En tosin todellakaan tullut tänne hakemaan seuraa enkä muutenkaan käy täällä kuin kerran tai pari vuodessa, nyt sattui jostakin syystä kiinnostamaan ihmisten mielipiteet helteistä.. Minä voisin aivan hyvin tutustua johonkuhun vaikka täältäkin, samat ihmisethän ne netissä kirjoittelee jotka tulee sua huomenna kadulla vastaan joten mitä väliä? Joidenkin täytyy tietysti olla jossain kaupungilla kännissä riehumassa jolloin onkin se täydellinen mielentila tehdä ratkaisuja mahdollisesti pitkäaikaisenkin kumppanin valitsemisen suhteen, itse en kuulu tuohon ryhmään. En ole kreisi vaan normaali sinkkumies jolla on muutama pidempikin suhde takana, tietysti turha sanoa itsestään ja varsinkin anonyymisti. Mutta nyt sain aimoannoksen tätä foorumin kyttäystä, katsotaan uudestaan ehkä joskus ensi vuonna ;D
t. Sähköpostityyppi
Miehissä tuo jako menee valitettavasti niin, että ne on joko persuja tai pössyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä tuo jako menee valitettavasti niin, että ne on joko persuja tai pössyttelijöitä.
No ei todellakaan mene :D Kannattaa ottaa koulutettu mies, ei vaivaa yleensä kumpikaan mainittu ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä vaatimuslista🙄
8 vaatimusta. Eivät edes kohtuuttomia. Suurin osa itsestäänselvyyksiä, kuten rauhallisuus ja uskollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kehoittaisin katsomaan ulkomailta. Huomattava osa miehistä äänestää persuja. Iso osa suomessa asuvista ulkkareistakin hieman yllättäen
mies52v
Huomattavan suuri osa ei äänestä persuja.
Seuraavaksi ja tulee tapahtumaan, niin pillukuvia someen saa sitten siitä valkata parhaan
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta kääntäisi sukupuolet päittäin ja postaisi tänne, sitä pidettäisiin naisvihana.
Ja höpö höpö. Millä perusteella muka?
Vierailija kirjoitti:
No jos tuollaista miestä ei mielestäsi ole miljoonan ihmisen joukossa, niin ehkä silloin vaatimukset ovat kohtuuttomat.
Todennäköisempää on, että ap ja mies eivät ole vielä kohdanneet.
Melko tasapainoisilta ja normaaleilta nuo listan kohdat vaikuttavat.
Mistäköhän kohdasta on jäänyt kiinni, jos ei ole löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta. Täällä ei ole kuin luusereita ja muita runkkareita. Tee elämästäsi hyvää sinkkuna ja nauti.
Palstalla ei ole lainkaan miesvihaa. Ei yhtään, koskaan.
Yksittäisen henkilön mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Pianoa soittava nainen kuulostaa harvinaiselta, löydöltä. Jos tuohon liittäisi vielä tanssimisen tai luontokävelyt ja ehkä muun harrastuksen, niin vastaisi kyllä kymppiä.
Ei me niin harvinaisia olla ;) Harrastan kaikkea noita ja lisäksi kuorolaulua + vapaaehtoistyötä mm. avustajana. Varattu kyllä olen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, lähdetkö kanssani huomenna Nuuksioon? T: M30
Mitä sinä toivot naiselta? Millainen itse olet? Nuuksioon voisin lähteä joskus toiste. Huomenna olen vapaa vasta iltapäivästä, mutta jos pyörit Helsingissä, ehkä tavataan muualla? Jonkun kivan kahvilan terassilla vaikka sattumalta?
ApOlet täydellinen ihannenaiseni. Toivon hellää ja rauhallista ihmistä, jolla on järki päässä. Minä olen normaalivartaloinen tumma mies, töissäkäyvä ja luonnosta tykkäävä. Missä terassilla näemme ”sattumalta” ja mihin aikaan?
M31
Päätä ensin, oletko 30 vai 31 XD
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mistä minä löytäisin tälläisen naikkosen:
Käynyt muutakin kuin lukion/toisen asteen koulun
Tietää mitä tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja liikunnan harrastus
Tietää, että alkoholi ja tupakointi on epäterveellistä
Alle 35-vuotias
Mitään spurgunaista, alkkista, narkkia tai vastaavaa heikompaa ainesta en tietenkään hyväksy, enkä myöskään sellaista, jolle liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat täysin tuntemattomia käsitteitä.
Ainiin, olen lyhyt, 175cm. Tähän nämä sitten yleensä tyssääkin.
M34, ins.amk
Lyhyys ei ole ongelma. Itse olen insinöörin kanssa naimisissa ja hän on sinun pituisesi.
Mutta viestisi perusteella sinulla on huonot käytöstavat. Esimerkiksi kutsut naisia "naikkosiksi" ja viittaat ihmisiin spurguina, alkkiksina ja "heikompana aineksena". Vaadit korkeakoulutusta, mutta viestisi on täynnä kirjoitusvirheitä. Kuulostat erittäin negatiiviselta ja tuomitsevalta. Tässä vain muutamia syitä, miksi en olisi kiinnostunut, jos olisin vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?
Palstalla nousee heti viha, kun puhutaankin jotain ihan ok -miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni politiikan saralla pahin olisi vihervasemmistolainen, mieluummin perussuomalaista äänestävä. Ei ne kaikki pellejä ole. Vihervassarit taas on poikkeuksetta ihan hulluja.
Pata kattilaa soimaa. Tolkun ihmiset eivät löydy vihervasureista eivätkä persuista.
Nykypolitiikka kun katsoo niin ei mistään.
RKP on ainoa täysin puolueeton järjen ääni! 🇸🇪
Vierailija kirjoitti:
"Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista" Insinööri
"Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin" Tahdoton hissukka, insinööri
"Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä jne" Insinööri, työtön insinööri
"Haluaisi olla uskollinen" Mies, jolla akateeminen koulutus, insinööri
"Haluaisi lähivuosina perustaa , jos onnistuttaisiin, lapsiperheen" Tossukka, insinööri
"Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta..." Edelleen tossukka, insinööri, jolla ei Persu-sidonnaisuuksia
"Olisi kiva, jos soittaisi pianoa..." Siihen se sitten kojahti. Insinöörit ovat täysin huumori- ja rytmitajuttomia.
"Olisi ystävällinen, positiivinen persoona" Juu,ei, ainakaan insinööri. Kokeilepa ketä tahansa äitinsä luona asuvaa peräkammaripoikaa, saanti ollos varmaa.
Varmaan riippuu insinööristä. Isäni on insinööri ja hän on kiltein ja ystävällisin ihminen, jonka tiedän. Myös hyvin huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?
Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.
Sivusta
Mikä tuossa on harvinaisen hyvää?
t. mies
Mä viihdyn kotona koiran kanssa ja soitan akustista kitaraa släp-tyylillä. Annatko myös pyllynsilmää?