Millainen on oikeasti nainen jolla on todella kovat vaatimukset miesten suhteen?
Ei siis mikään palstamiesten versio, vaan ihan oikea tapaus. Ja mihin nuo kovat vaatimukset kohdistuvat? Ulkonäköön, statukseen, henkiseen puoleen vai muuhun?
Kommentit (65)
Semmonen epävarma nainen joka pelkää läheisyyttä ja siksi kehittelee noita älyttömiä vaatimuksia joilla suojelee itseään.
Kouluttautunut, hyväkuntoinen, kaunis, lahjakas. Ei tyydy huonompaan miehessäkään.
Nainen, joka on ollut sen oikean kanssa, ei tyydy.
Ainakaan se ei hengaa tinderissä tai muissakaan deittipelleilyissä, tuskin av-palstaltakaan häntä tapaa.
Varmaan minä.
Uraa tekevä, korkeasti koulutettu, - ja erittäin tyytyväinen elämääni näinkin.
Minulla on yksi vaatimus joka on ehdoton, ja se on kemia kahden ihmisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautunut, hyväkuntoinen, kaunis, lahjakas. Ei tyydy huonompaan miehessäkään.
Nuo ovat pelkkää pintaa. Minä tunnen erään ortodoksikristityn, ja niihin vaateisiin tuskin pystyy kukaan.
Itsenäinen. Ei tarvitse miestä mihinkään joten voi asettaa riman korkealle.
Haluan miehen joka osaa rakastua, ja rakastaa elämän loppuun asti niin hyvinä kuin huonoina aikoina.
Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.
Elämäänsä tyytyväinen nainen, jolla on hyvä itsetunto. Joka uskoo rakkauteen mutta ei ole läheisriippuvainen.
No minä olen tällainen 39v lyhyt, pyöreähkö tummapiirteinen nainen. On yksi aikuinen lapsi. Minulla on pari ammattikoulutasoista tutkintoa, joista en pysty kumpaakaan työkseni tekemään koska minulla on kaksi kroonista sairautta. Teen osapäivää ihan muulla alalla. Nautiskelen pienistä asioista, ymmärrän ihmisyyttä, raadollistakin. Tykkään enemmän sielun ja hengen asioista kuin materiasta. En ole kuitenkaan uskonnollinen. Olen lojaali, rakastava, rehellinen ja viihdyn kumppanini kanssa.
No minä olen. Olen keski-ikäinen, helvetin paljon huonoja kokemuksia ja minua on käytetty törkeästi hyväksi, petetty ja pahoinpidelty.
Saa olla melkoinen prinssi että enää lähden yrittämään, parempi yksin.
Ja ulkonäköön kohdistuu, jotta voisin tuntea halua eikä kävisi kuin tähän asti että tulee riitaa kun en halua. Pahoin pelkään etten tämmöisille kelpaa itse.
Ja tietysti henkisesti pitäisi osua just oikein, sellainen kiva, hymyilevä ja kiltti. Ei sellainen kuin täällä "kiltit".
Sellainen sokerimamma joka maksaa kaikki nuoren ja komean rakastajansa kulut. Ei tyydy sellaiseen mieheen jonka saisi "ilmaiseksi", vaan haluaa sen parhaan mahdollisen kuluista välittämättä.
Toki jos nainen on oikeasti niin rikas että kaikki kulut ovat vain pikkurahoja hänelle, niin mikäs siinä. Mutta jos hän esim. velkaantuu liian kalliin parisuhteen takia, niin silloin on turhan kovat vaatimukset.
Erittäin älykäs Asperger ihminen.
Sellainen, jolla on kovat vaatimukset itsensäkin suhteen. Pitää olla tietynlainen.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen. Ei tarvitse miestä mihinkään joten voi asettaa riman korkealle.
Tämä juuri. Vaikka naisella olisi kuinka omien ominaisuuksiensa puolesta mahdollisuudet hankkia hyvinkin tasokas mies, niin viime kädessä se rima asettuu sen mukaan millaiset valmiudet naisella on pärjätä ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.
Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.
Tasa-arvoa vaativa. Aika moni mies ja nainen on pohjimmiltaan nykyaikainen. Miestä joka pitää puolet vanhempainvapaista, tekee puolet kotitöistä ja jolla ei ole kaksinainen seksuaalimoraali (eri säännöt miehille ja naisille) ei ole helppo löytää. Naiselle joka vaatii noita, sanotaan että vaatii liikaa ja on tiukkapipo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.
Tai näin sä luulet, kun sulla ei ole juuri kokemusta oikeasta elämästä.
Kemiaan.