Millainen on oikeasti nainen jolla on todella kovat vaatimukset miesten suhteen?
Ei siis mikään palstamiesten versio, vaan ihan oikea tapaus. Ja mihin nuo kovat vaatimukset kohdistuvat? Ulkonäköön, statukseen, henkiseen puoleen vai muuhun?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka osaa rakastua, ja rakastaa elämän loppuun asti niin hyvinä kuin huonoina aikoina.
Tai ainakin ymmärtää lopettaa roikkumisen naisen halutessa itsenäisyytensä takaisin.
Siis mikä tuossa alkuperäisessä vastauksessa oli vikana? Katsokaa nyt isovanhempianne jotka olivat yhdessä hyvässä ja pahassa, ja rakastivat loppuun asti. Miksi miehet pitävät rakastumista ja rakkauden odottamista pahana asiana?
Alkuperäisen vastauksen vika on itselleen ja toisilla valehtelu.
Isovanhemmat ovat myös huono vertaus, sillä silloin ajat olivat toiset.
Mulla oli aika kovat vaatimukset, halusin miehen joka kohtelee mua ja mun perhettä ja ystäviä kauniisti ja kunnioituksella, miellyttää silmää (mulla on vähän erikoinen maku eikä mies ole mitenkään klassinen komistus), itsenäinen aikuinen ihminen eikä mikään mamman esiliinassa kiinni roikkuva räkänokka. Lisäksi mulle oli tärkeää että huumorit ja arvot sopivat yhteen, sporttinen ja itsesestään huolta pitävä. Ei mikään naistennaurattaja mutta ei mikään hiljainen hissukkakaan. Varallisuutta tai ainakin potentiaalia sen ansaitsemiseen niin ettei ala mun elätiksi eikä mikään saita penninvenyttäjä, sellaisen kanssa en perhettä lähtisi perustamaan. Koulutus sivuseikka kunhan on älykäs ja kiinnostunut niin asioista ja kulttuurista.
Ollaan oltu tuon vaatimuslistani täyttävän miehen kanssa naimisissa nyt 15 vuotta. 2 lasta ja yhteinen yritys.
Itse olen ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
Liity Facebookin KoSi-ryhmään (Korona-ajan sinkut), niin näet. Siellä on mm. eräs laulunopettaja, jolla on epärealistiset vaatimukset miehille liittyen parisuhteen seksielämään.
Taas joku Facebookin mainostaja riehuu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity Facebookin KoSi-ryhmään (Korona-ajan sinkut), niin näet. Siellä on mm. eräs laulunopettaja, jolla on epärealistiset vaatimukset miehille liittyen parisuhteen seksielämään.
En liity, voisitko kerttota mitä nämä epärealistiset vaatimukset ovat?
Miehen pitää "palvoa" naista seksuaalisessa mielessä koko suhteen ajan intensiivisesti. Intohimo ei saa loppua koskaan. Miehen pitää katsoa naistaan ihailevasti ja kehua jne.
Tasa-arvoinen parisuhde ja samaa koulutustasoa myös, keskustelutaitoinen ja omaa huumoria ja suurinpiirtein samat arvot.
Nimenomaa sellainen, joka ei ole mitenkään riippuvainen toisen ihmisen mukanaan tuomista asioista. Itsellä kaikki asiat todella hyvin, joten saatan käydä kerran/kaksi treffeillä ja jos tunnu elämäni toiselta rakkaudelta, niin jatkan tyytyväisenä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.
Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.
No joidenkin alemman tason miesten keskuudessa eivät nostakaan. Mutta korkeatasoiset miehet vaativat koulutusta ja hyvää työtä.
Tuo on aika helposti todennettu.
Tutkitusti naisettomiksi jää:
Ylimmän tuloviidenneksen miehistä 3%
Alimman tuloviidenneksen miehistä 51%Naisilla puolestaan isot tulot vähentävät pariutumisen todennäköisyyttä. Tämä voi tietysti johtua siitä että pariutumishalut ovat vähäisemmät, ei siitä että isot tulot olisivat naisessakaan turn-off.
Mutta sitten voidan katsoa suurituloisten miesten vaimojen tuloja. Ovatko ne keskimäärin samaa luokkaa? Eivät ole: lähes kaikki tuloeropariskunnat ovat sellaisia että ies tienaa enemmän, mikä osoittaa selkeästi etteivät naisen tulot ole miehelle yhtä tärkeä asia.
Mies joka ei saa itseään suurituloisempaa naista on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nainen ei saa asettaa vaatimuksia? Minä etsin yli 180cm pitkää, tohtoritason koulutettua miestä, joka pitää matkustelusta, haluaa perheen ja kantaa kortensa kekoon perheen hyvinvoinnin eteen sekä työn että elatuksen muodossa. Ja juuri sellaisen löysin. Jos sinä et niitä naisten vaatimuksia täytä, niin älä unohda, että on miehiä, jotka ne täyttävät.
Tämähän se. Ihmisillä on erilaisia vaatimuksia, kaikki eivät arvosta samoja asioita. Jos nainen ei juuri sinua kelpuuta, se ei tarkoita että hänen vaatimuksensa välttämättä olisivat epärealistiset. Tämä voi tietysti olla vaikea käsittää, jos itse kuvittelet olevasi jokaisen naisen unelmamies ja paras mahdollinen mitä nainen voi saada.
Mikä sitten on kova vaatimustaso? Minä olen tavallinen pulliainen, mutta naimisissa mitä ihanimman miehen kanssa. En koskaan enää tyytyisi mieheen jonka kanssa en tuntisi oloani näin hyväksi. Mutta sitten taas minulle olisi ihan sama onko hän 150cm vai 190cm jne
Omat vaatimukset oli korkealla nuoresta asti. Muutama teiniajan poikakaveri oli toki epäluotettavia nahjuksia, jotka tahtoi vain käpälöidä, mutta tajusin jo ennen täysi-ikäisyyttä etten halua enkä tarvitse sellaista. Pitkään en myöskään halunnut sitoutua, koska halusin elää vapaasti ja itsenäisenä.
Sitten kuitenkin tapasin mieheni ja rakastuin. Pitkä, komea, muusikko, korkeakoulutettu, työstään innostunut, elämään positiivisesti suhtautuva, hyvää oloa ympärilleen luova, kunnioittava...
Koetin vähän pyristellä vastaan, koska en tiennyt osaanko edes sellaista perinteistä yhteenmuuttoa ja lasten hankintaa. No osattiin yhdessä! 16 vuotta ja kaksi lasta, rakkautta ja intohimoa riittää. Olen onnekas, todella onnekas.
Onneksi olikin korkeat tavoitteet, enkä jäänyt roikkumaan kenen tahansa miehen nurkkiin joka vähän huomiota antaa.
Itse tiedän olevani edelleen lastenkin jälkeen timmi ja hyvännäköinen, koska geenit. Tässäkin olen onnekas. On myös korkeakoulutus, harrastuksia, ystäviä ja sellainen täysi oma elämä, joka ei riipu miehestäni. Olemme molemmat itsenäisiä, parhaita ystäviä, rakastavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen epävarma nainen joka pelkää läheisyyttä ja siksi kehittelee noita älyttömiä vaatimuksia joilla suojelee itseään.
Tämä kommentti on saanut paljon alanuolia, mutta minuun tämä kyllä pätee. Olen todella läheisyyskammoinen ja sen takia keksimällä keksin syitä ettei kukaan mies voisi koskaan olla minulle sopiva. Tämä ei kuitenkaan ainakaan omalla kohdallani liity millään tavalla rahaan, statukseen jne. vaan siihen että pelkään päästää ketään lähelle HENKISELLÄ tasolla. Tai joo, liittyy se rahaan ja statukseen siinä mielessä, että sellaiset statusmiehet olen saattanut päästää lähelleni edes hetkeksi ja sitten olen potkinut pois, koska pelkään syvempiä tunteita.
Tarkoitan, että ne rahaa ja statusta omaavat miehet tulevat ihan itse tekemään tuttavuutta todella helposti ja murtavat kovan kuoreni koska heillä on niin mahtava ego. Olen saattanut leikitellä heidän kanssaan, mutta sitten kun jotain pitäisi oikeasti tapahtua, lyön kaikki luukut kiinni. Olen varmasti epävarmuuteni takia satuttanut monia miehiä ja olen siitä todella pahoillani, mutta senpä takia en enää moneen vuoteen ole yrittänytkään mitään parisuhdeviritelmiä koska ei siitä tule mitään.
Olen jotenkin rikki sisältä. Ei mulle kelpaa kukaan.
Palstatarinat ovat siitä erikoisia että 100% tapausista nainen jolla on todella korkeat vaatimukset (pituus, komeus, menestys, sosiaalinen taitavuus, jne) on saanut tai olisi saanut miehen joka ne täyttää.
Tosielämässä aika iso paljon vaativista naisista jää ilman, tai tyytyy vähempään.
Oikein kunnon voimaantumisketju taas. Älä laske rimaa, koska sä saat mitä haluat, go girl.
Vierailija kirjoitti:
Palstatarinat ovat siitä erikoisia että 100% tapausista nainen jolla on todella korkeat vaatimukset (pituus, komeus, menestys, sosiaalinen taitavuus, jne) on saanut tai olisi saanut miehen joka ne täyttää.
Tosielämässä aika iso paljon vaativista naisista jää ilman, tai tyytyy vähempään.
Oikein kunnon voimaantumisketju taas. Älä laske rimaa, koska sä saat mitä haluat, go girl.
Yllätys että palstajamppa ei taas tajua. Paljon vaativa nainen haluaa omiin kriteereihinsä sopivan miehen, ei palstamiesten kriteereihin sopivaa. Ihmiset pariutuvat yksilöinä, eivät tilastokeskiarvoina.
On myös aidon rehellisesti liian nirsojakin, esimerkki:
Siinä lopussa yksi noista komeista herrasmiehistä tokaisi että kyseinen nainen tulee olemaan sinkku kauan aikaa ja oikeassa oli. Vaatimukset että haluaa miehen joka on vanhempi kuin 26, vähintään 190-senttinen, ei lapsia ja haluaa juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani nainen puhui aina "nirsoudestaan" miesten suhteen. Sitten kun muutaman vuoden etsinnän jälkeen pariutui, ei se mies kyllä mikään kummoinen ollut... no, pitkä kuitenkin.
En tiedä menikö sitten osa kriteereistä ikkunasta, kun muuten kolahti. Yksi niistä oli komeus, joka tässäkin kai suhteellista.
No voi pahvi! Kysehän oli siitä, että tämän miehen kanssa oli kemiaa. Mitä luulit, että tämä "nirso" etsii? 190 cm pitkää astronautti-lääkäri-fyysikko-jääkiekkoilijaa, joka näyttää georgeclooneyltä, kokkaa kuin jamieoliver, rakastelee kuin warrenbeatty ja omaisuutta on kuin billgatesilla.? Jokainen etsii sitä, joka kolahtaa ITSELLE, ei kaverille eli sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka osaa rakastua, ja rakastaa elämän loppuun asti niin hyvinä kuin huonoina aikoina.
Käykö sinulle mies joka on varhaisjakaja?
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautunut, hyväkuntoinen, kaunis, lahjakas. Ei tyydy huonompaan miehessäkään.
Nii mut näitähän ei yleensä sinkkuina ole. Eli ei kelpaa.
Kyllä nainen jolla on pituusvaatimus joka menee sentilleen on oikeesti vaan TYHMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.
Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.
No joidenkin alemman tason miesten keskuudessa eivät nostakaan. Mutta korkeatasoiset miehet vaativat koulutusta ja hyvää työtä.
Tuo on aika helposti todennettu.
Tutkitusti naisettomiksi jää:
Ylimmän tuloviidenneksen miehistä 3%
Alimman tuloviidenneksen miehistä 51%Naisilla puolestaan isot tulot vähentävät pariutumisen todennäköisyyttä. Tämä voi tietysti johtua siitä että pariutumishalut ovat vähäisemmät, ei siitä että isot tulot olisivat naisessakaan turn-off.
Mutta sitten voidan katsoa suurituloisten miesten vaimojen tuloja. Ovatko ne keskimäärin samaa luokkaa? Eivät ole: lähes kaikki tuloeropariskunnat ovat sellaisia että ies tienaa enemmän, mikä osoittaa selkeästi etteivät naisen tulot ole miehelle yhtä tärkeä asia.
Varakas nainen ei halua pariutua. Penetraatiota ei tarvitse kukaan, ja kaiken henkisen saa ehdottomasti laadukkaampana toiselta naiselta. Jos ei perhe ja jaettu talous kiinnosta, harvempaa _oikeasti_ kiinnostaa mies itsessään.
Jaa kyllä kaikki mun tapailemani naiset on kaivannut penetraatiota ihan yhtä säännöllisesti ja kohtuu paljon.
Hyvän ja rakastavan isäsuhteen omaava, hyväitsetuntoinen ja henkisesti terve. Silloin kaikki miessuhteet ovat hyviä ja päädytään myös onnelliseen avioliittoon. Siis turvallinen kiintymyssuhde. Tästä on myös lukuisia tutkimustuloksia ja pätee myös miehiin. Onnellisuus kasautuu samoille tyypeille lapsuudesta alkaen.