Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on oikeasti nainen jolla on todella kovat vaatimukset miesten suhteen?

Vierailija
26.06.2020 |

Ei siis mikään palstamiesten versio, vaan ihan oikea tapaus. Ja mihin nuo kovat vaatimukset kohdistuvat? Ulkonäköön, statukseen, henkiseen puoleen vai muuhun?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaan.

Vierailija
2/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen epävarma nainen joka pelkää läheisyyttä ja siksi kehittelee noita älyttömiä vaatimuksia joilla suojelee itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautunut, hyväkuntoinen, kaunis, lahjakas. Ei tyydy huonompaan miehessäkään.

Vierailija
4/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka on ollut sen oikean kanssa, ei tyydy.

Vierailija
5/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan se ei hengaa tinderissä tai muissakaan deittipelleilyissä, tuskin av-palstaltakaan häntä tapaa.

Vierailija
6/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä.

Uraa tekevä, korkeasti koulutettu, - ja erittäin tyytyväinen elämääni näinkin.

Minulla on yksi vaatimus joka on ehdoton, ja se on kemia kahden ihmisen välillä.

Vierailija
7/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttautunut, hyväkuntoinen, kaunis, lahjakas. Ei tyydy huonompaan miehessäkään.

Nuo ovat pelkkää pintaa. Minä tunnen erään ortodoksikristityn, ja niihin vaateisiin tuskin pystyy kukaan.

Vierailija
8/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen. Ei tarvitse miestä mihinkään joten voi asettaa riman korkealle.

Vierailija
9/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka osaa rakastua, ja rakastaa elämän loppuun asti niin hyvinä kuin huonoina aikoina.

Vierailija
10/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.

Vierailija
11/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä tyytyväinen nainen, jolla on hyvä itsetunto. Joka uskoo rakkauteen mutta ei ole läheisriippuvainen.

Vierailija
12/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tällainen 39v lyhyt, pyöreähkö tummapiirteinen nainen. On yksi aikuinen lapsi. Minulla on pari ammattikoulutasoista tutkintoa, joista en pysty kumpaakaan työkseni tekemään koska minulla on kaksi kroonista sairautta. Teen osapäivää ihan muulla alalla. Nautiskelen pienistä asioista, ymmärrän ihmisyyttä, raadollistakin. Tykkään enemmän sielun ja hengen asioista kuin materiasta. En ole kuitenkaan uskonnollinen. Olen lojaali, rakastava, rehellinen  ja viihdyn kumppanini kanssa.

Vierailija
13/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen. Olen keski-ikäinen, helvetin paljon huonoja kokemuksia ja minua on käytetty törkeästi hyväksi, petetty ja pahoinpidelty.

Saa olla melkoinen prinssi että enää lähden yrittämään, parempi yksin.

Ja ulkonäköön kohdistuu, jotta voisin tuntea halua eikä kävisi kuin tähän asti että tulee riitaa kun en halua. Pahoin pelkään etten tämmöisille kelpaa itse.

Ja tietysti henkisesti pitäisi osua just oikein, sellainen kiva, hymyilevä ja kiltti. Ei sellainen kuin täällä "kiltit".

Vierailija
14/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sokerimamma joka maksaa kaikki nuoren ja komean rakastajansa kulut. Ei tyydy sellaiseen mieheen jonka saisi "ilmaiseksi", vaan haluaa sen parhaan mahdollisen kuluista välittämättä.

Toki jos nainen on oikeasti niin rikas että kaikki kulut ovat vain pikkurahoja hänelle, niin mikäs siinä. Mutta jos hän esim. velkaantuu liian kalliin parisuhteen takia, niin silloin on turhan kovat vaatimukset.

Vierailija
15/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin älykäs Asperger ihminen.

Vierailija
16/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on kovat vaatimukset itsensäkin suhteen. Pitää olla tietynlainen.

Vierailija
17/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen. Ei tarvitse miestä mihinkään joten voi asettaa riman korkealle.

Tämä juuri. Vaikka naisella olisi kuinka omien ominaisuuksiensa puolesta mahdollisuudet hankkia hyvinkin tasokas mies, niin viime kädessä se rima asettuu sen mukaan millaiset valmiudet naisella on pärjätä ilman miestä.

Vierailija
18/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemista naisista, joilla kovat? vaatimukset, on itselläänkin tarjota samaa: korkea koulutus, hyvä työ, hyvät ansiot ja ulkonäkö. Eli käytännössä etsivät veroistaan. Onko se sitten väärin.

Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.

Vierailija
19/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa vaativa. Aika moni mies ja nainen on pohjimmiltaan nykyaikainen. Miestä joka pitää puolet vanhempainvapaista, tekee puolet kotitöistä ja jolla ei ole kaksinainen seksuaalimoraali (eri säännöt miehille ja naisille) ei ole helppo löytää. Naiselle joka vaatii noita, sanotaan että vaatii liikaa ja on tiukkapipo.

Vierailija
20/65 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus, hyvä työ ja ansiot eivät tosin nosta naisen "markkina-arvoa". Tätä ei nämä naiset tajua.

Tai näin sä luulet, kun sulla ei ole juuri kokemusta oikeasta elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi