Voinko ikinä löytää miehen?
Olen ulkonäöllisesti ihan nätti. 25v, 166cm. 50kg, pukeudun tavallisen naisellisesti ikäisteni lailla. Hoidan itseäni ja pidän huolta ulkonäöstäni. Minulla on hyväkuntoiset pitkät hiukset ja pehmeä hyväkuntoinen iho. En urheile, eli minulla on vain laiha vartalo, ei urheilullinen. Kasvot ovat ihan tavallisen nätit. En polta, ei tatuointeja. Meikkaan luonnollisesti jne...
Ulkonäön puolesta siis varmaan kelpaisin edes jollekin.
Mutta minulla on pitkään jatkunut masennus. Minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta, en ole töissä, elän toimeentulotuella, en ole työkykyinen, minulla ei ole ainuttakaan kaveria, elän päivät pitkät yksiössäni, poistun vain kauppaan kotoani. Olen siis aivan luuseri eikä minulla ole elämää. Olen koskenut mieheen viimeksi 5vuotta sitten.
Kelpaako tällainen ihminen kenellekään? Onko minulla edes minkäänlaista markkina arvoa?
Kommentit (25)
Mitä sinulta saisi? Onko sinulla ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sinulle samassa tilanteessa oleva mies?
Kyllä, en ole nirso. Minulle tärkeämpää on että luonteet kohtaa. Tietenkin myös että ulkonäkö miellyttää, mutta pidän monen näköisistä miehistä. Minua ei kiinnosta raha tai maine.
Ei onnistu, joten parempi vain alkaa opetella vahvaksi ja itsenäiseksi boss bitchiksi. Sellainenhan ei miestä tarvitse mihinkään.
Älä viitsi. Ei kannata vaivautua. Lue täällä muutama ketju ulipoikien vuodattamaa pllun puutetta ja naisvihaa , niin et ikinä enää edes halua nähdä yhtään miestä.
Olet vielä todella nuori, paljon ehtii tapahtua elämässäsi. Ehkä et itse näe omaa kauneuttasi.. Minusta kuvailusi ulkonäöstäsi vaikuttaa kauniilta. Vaikutat myös ajattelevalta ihmiseltä. Sinulla on asiat paremmin, kuin luuletkaan.. Et ole luuseri, vaikkei sinulla olisi kavereita/töitä. Samassa tilanteessa olevia ihmisiä on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en ole nirso. Minulle tärkeämpää on että luonteet kohtaa. Tietenkin myös että ulkonäkö miellyttää, mutta pidän monen näköisistä miehistä. Minua ei kiinnosta raha tai maine.
Minkä ikäisen miehen haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat järkevältä naiselta. Varmasti löydät miehen, joka sinua rakastaa ja arvostaa.
Jos olet jo kauan elänyt etkä ole kämpän nurkista miestä löytänyt, niin tuskimpa tulet löytämään.
Tietysti voit! Vinkki: Mies löytyy parhaiten, kun lopettaa etsimisen.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Ei kannata vaivautua. Lue täällä muutama ketju ulipoikien vuodattamaa pllun puutetta ja naisvihaa , niin et ikinä enää edes halua nähdä yhtään miestä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3788545/kiltit-miehet-kertovat-naisten-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3788545/kiltit-miehet-kertovat-naisten-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3794116/miksi-jotkut-miehet-jaa-junnaam…
Sä oot 25. Siis 25. Aivan elämäsi alussa. Todellakin voit löytää. :D
Miksi ryhtyisit halveksituksi runkkupatjaksi yhdellekkään ulisijalle?
Tee itse elämästäsi hyvää. Hoida pääsi kuntoon ja nauti elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen miehen haluaisit?
Varmaan noin 24-30 vuotiaan. Joissain tapauksissa varmaan ihan pikkuisen nuorempi tai vanhempikin kävisi.
Ap
Muuta asennetta. Vahvaksi ja itsenäiseksi naiseksi. Sen jälkeen miehet roikkuu sun perässä.
Annan sulle erittäin hyvin toimivan neuvon miesten pyydystämiseen. Esimerkiksi kaupassa bongaat ensiksi kivan näköisen miehen, minkä jälkeen pudotat vahingossa jonkun ostoksesi, sateenvarjosi, autonavaimesi tms. lattialle. Mies tulee kärppänä paikalle nostamaan tavaroitasi. Tämä on oikeasti hauskaa, vaikket miestä mihinkään tarvitsisikaan. Huomasin tämän jutun ihan vahingossa, kun mun käsineet tipahtivat kaupan lattialle ja niitä juoksutettiin mun perään:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Muuta asennetta. Vahvaksi ja itsenäiseksi naiseksi. Sen jälkeen miehet roikkuu sun perässä.
Niin varmaan