Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet jää junnaamaan suhteissa seurustelutasolle?

Vierailija
22.06.2020 |

Eli eivät näe parisuhdetta esimerkiksi perheeksi tai avioliitoksi kehittyvänä asiana. Yhteenmuutto on pisin, minne päästään ja sen jälkeen alkaa alamäki. Sitten eron jälkeen aletaan kiikaroimaan huomattavasti nuorempia naisia, joille tämä ikuinen seurustelulooppi on vielä uusi ja kiehtova kokemus.

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan "jääty tasolle" siksi ettei kumpikaan halua perhettä. Molemmilla on jo lapsia, aikuisiakin.

EI olla jaksettu mennä naimisiinkaan, kun ei ole oikein mitään pakottavaa syytä.

Vierailija
262/292 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun perusteella miesten arvot on aivam totaalisen täysin päin helvettiä. Ja naisia syytetään pinnallisuudesta?

Mitähän nykymiesten isoisät näihin juttuihin sanoisi? Puistattavaa.

Mistä päättelet sukupuolen? Olen nainen ja osallistunut keskusteluun eivätkä argumnetointini perustu toisen ihmisen sukupuoleen vaan siihen mitä hän sanoo.

Ihan järjestä irrottautunutta odottaa toiselta samoja suunnitelmia keskustelematta asiasta. Aivan järjestöntä odottaa kosintaa kosimatta itse. Tai hankkiutua väkisin raskaaksi ja uhriutua sen jälkeen synnyttämisestä tai työttömyydestään ja vaatia miestä kustantamaan, koska itse pitää viettää lasten kanssa aikaa. Järjetöntä vaatia toiselta selibaattia eroamisen sijaan, jos ei saa kaikessa tahtoaan läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapana on ollut jälkeläisille jättää niin kauan kuin omaisuutta on ollut olemassa, mutta toki, romutetaan tämäkin instituutio. Mihin sitä tulevaisuutta tarvitaan.

Hanki omaisuutesi ihan itse lokki.

Vierailija
264/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta mulla on naisena aikarajat sille, miten pitkään voin odottaa mitäkin uutta askelta. Enkä muuttanut yhteen ennen avioliittoa tai tehnyt vastaavia huonoja peliliikkeitä. Ei pidä antaa avioliiton etuja ennen sormusta jne. Toimi.

T. Naimisissa ja lapsi suunnitteilla

En ikinä muuttaisi yhteen ennen avioliittoa. Eihän sitä tiedä, jos se yhteiselo ei sujukaan saman katon alla. 

Itselle ainakin on hyvä parisuhde tärkeämpää kuin avioliitto. 

Vierailija
265/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta mulla on naisena aikarajat sille, miten pitkään voin odottaa mitäkin uutta askelta. Enkä muuttanut yhteen ennen avioliittoa tai tehnyt vastaavia huonoja peliliikkeitä. Ei pidä antaa avioliiton etuja ennen sormusta jne. Toimi.

En ikinä muuttaisi yhteen ennen avioliittoa. Eihän sitä tiedä, jos se yhteiselo ei sujukaan saman katon alla. 

Itselle ainakin on hyvä parisuhde tärkeämpää kuin avioliitto. 

Tarkoitin en muuttaisi yhteen vasta avioliiton jälkeen. Aikamoista uhkapeliä. 

Vierailija
266/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei moni nainen ymmärrä toimia. Muutetaan yhteen ja salaa toivotaan kosintaa, samalla kun käytännössä eletään kuin aviopari. Miksi kosinta tulisi?

Tyhmää olla kosimatta itse. Sittenhän se asia selviää haluaako mies naimisiin vai ei eikä tarvitse odotella ikuisia aikoja. Vähän vastuuta niihin omiin päätöksiin jäädä junnaamaan suhteeseen. 

Vierailija
267/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät miehet aloittaja seurustelemaan muuttaako naisen kanssa yhteen tai perustaksi perhettä kun se on kamalaa teistä kerta on. Ihan oikeasti -säästäkäö itsenne ja naiset tältä kauheudelta

Ketjun aloittaja on kylläkin selvästi nainen.

Mutta miesten vastaukset saavat teissä naisissa vain raivoa aikaan. Olisiko aika teidän naisten katsoa sinne peiliin, viimeinkin? 

Kysynpä edelleen- miksi ylipäätään seurustelette tai muutatte asumaan naisen kanssa tai perustatte perheen jos naiset on näin kamalia ja parisuhde ja perhe-elämä hirveää? Ei teitä kukaan siihen pakota , eikä teitä siihen vaadita. Olette aikuisia ihmisiä ja teillä on vapaus valita. En ymmärrä.Pitää Vttu ihmisen olla tyhmä ja yksinkertainen jos kerta joku asia on helvetistä niin sitä vaan tekee vaikka ei ole pakko.

Linkittäminen menee sensuuriin joten googlettakaa ite.

terveydenasialla: Joona: ”Tyttöystävä jätti salaa e-pillerit pois, elämä romahti”

suomi24: Lopetan e-pillerit salaa..

kaksplus: Kuinka suuri todennäköisyys on raskautua jos syö jokatoisen e-pillerin?

kaksplus: Onko kukaan lopettanut mieheltään salaa ehkäisyä?

vauva: Miehet ei oikeasti halua lapsia

vauva: Miehenkin biologinen kello soi mutta järki laittaa vastaan!

vauva: Ylllätysraskaus, miesystävän käytös

Ahaa eli pakkosyy jäädä suhteeseen on naisen raskaus!?!? Ei Vttu voi olla totta että tästäkin syytätte naisia. Oma vika. Jos kerta ette halua lapsia, niin käyttäkää kumia tai pistäkää piuhat poikki. Vai onko ajatus siitä että ei pääse paljaalla pökkimään tai että teidän pyhää p*ppeliä leikataan niin kanala. Siinä tapauksessa se on No can do ja henkilökohtainen voi voi

Vierailija
268/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä halua naimisiin. En ole koskaan halunnut. En ymmärrä miksi ihmissuhde jaettaisiin tasoihin, etappeihin, ikäänkuin valmis kaava jota on noudatettava. Tai muuten elää "väärin". Miksi minun "oikein" olisi väärin, vain koska se on jonkun toisen "väärin"?

Vierailija
269/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapana on ollut jälkeläisille jättää niin kauan kuin omaisuutta on ollut olemassa, mutta toki, romutetaan tämäkin instituutio. Mihin sitä tulevaisuutta tarvitaan.

Eihän tässä ole mistään instituution romuttamisesta kysymys. Nykyisin on vaan niin paljon porukkaa, jolla ihan oikeasti ei ole mitään omaisuutta jätettäväksi. Vuokra-asunnossa ja autonromusta ei ole perinnöksijaettavaa. Ainahan on ollut näitä ylijäämämiehiä, jotka ovat olleet tykinruokaa ja joita ei kukaan ole jäänyt suremaan.

Vierailija
270/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenmuuton jälkeen alkaa aina alamäki. Ei saa juoda kaljaa tällöin ja silloin. Ei saa olla joka iltapäivä salilla poissa kotoa. Pitää mopata lattiat ja imurointi ei riitä. Pitää pestä tiskiallas aina vähän vähän väliä jollain cifillä. Mutta siivoojaa ei saa pitää, se maksaa liikaa - kun pitäisi yhteisesti maksaa. Iltaisin saa pelata kavereiden kanssa, mutta mitään ei saa puhua (mukamas huutaa) sinne mikrofoniin, koska hän nukkuu. Ja pitääkö sen nuuskan koko ajan olla huulessa ja mikset ikinä tuu mun kanssa kattomaan telkkarista temppareita.... lista on ihan loputon. On paljon parempaa se, että nähdään ja ollaan rakastuneita. Pannaan ja mennään lopulta koteihimme. Sitten sama homma uudestaan taas vaikka ylihuomenna.

Sinänsä kyllä omituista, että kukaan tuollaista teinixiä edes haluaisi kotiinsa asumaan. Saati että lähtisi mitään suhdetta tuollaisen kanssa yrittämään. Vanhempiesi olisi kannattanut käyttää parempaa ehkäisyä tai olla jämäkämpiä kasvattajia.. ohis

Vierailija
271/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän hampuusin on toki vaikea käsittää miten omaisuus periytyy. Se siirtyy vanhemmilta lapsille. Muut ei hyödy.

Vierailija
272/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät miehet aloittaja seurustelemaan muuttaako naisen kanssa yhteen tai perustaksi perhettä kun se on kamalaa teistä kerta on. Ihan oikeasti -säästäkäö itsenne ja naiset tältä kauheudelta

Mutta miesten vastaukset saavat teissä naisissa vain raivoa aikaan. Olisiko aika teidän naisten katsoa sinne peiliin, viimeinkin? 

Kysynpä edelleen- miksi ylipäätään seurustelette tai muutatte asumaan naisen kanssa tai perustatte perheen jos naiset on näin kamalia ja parisuhde ja perhe-elämä hirveää? Ei teitä kukaan siihen pakota , eikä teitä siihen vaadita. Olette aikuisia ihmisiä ja teillä on vapaus valita. En ymmärrä.Pitää Vttu ihmisen olla tyhmä ja yksinkertainen jos kerta joku asia on helvetistä niin sitä vaan tekee vaikka ei ole pakko.

terveydenasialla: Joona: ”Tyttöystävä jätti salaa e-pillerit pois, elämä romahti”

kaksplus: Kuinka suuri todennäköisyys on raskautua jos syö jokatoisen e-pillerin?

Ahaa eli pakkosyy jäädä suhteeseen on naisen raskaus!?!? Ei Vttu voi olla totta että tästäkin syytätte naisia. Oma vika. Jos kerta ette halua lapsia, niin käyttäkää kumia tai pistäkää piuhat poikki. Vai onko ajatus siitä että ei pääse paljaalla pökkimään tai että teidän pyhää p*ppeliä leikataan niin kanala. Siinä tapauksessa se on No can do ja henkilökohtainen voi voi

Itseasiassa vasektomuassa ei leikata pippeliä vaan alavatsaan tehdään kaksi n. Puolen sentin viiltoa, josta siemenjohtimet nipsaistaan poikki.

Vierailija
273/292 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä tämän ketjun pointtia. Ihmiset haluaa erilaisia asioita ja kun aletaan seurustella kannattaa olla rehellinen ja avoin siitä, mitä on itse hakemassa. Jos haluaa erillis- tai kevytsuhteen etsii sellaisen, jolle se on ok. Jos haluaa avioliiton ja lapsia etsii kumppanin , joka on siihen itsekin valmis. Ei ole vaikeaa.

Monesti käy niinkin, että kun ihminen rakastuu aidosti, hän on valmis tämän rakkauden kohteen vuoksi asioihin ,joita ei ole ikinä kuvitellut tekevänsä. Itse en ollut koskaan ajatellut ryhtyväni parisuhteeseen ja sitten tapasin mieheni. Mies oli ollut useassa kevyemmässä seurustelusuhteessa aiemmin. Meillä vaan natsasi heti. Mentiin pikavauhtia naimisiin ( miehen aloitteesta) ja ryhdyttiin lusääntymään ( miehen aloitteesta).

Näissä kommenteissa korostuu se että isolla osalla kirjoittajista ei vaikuta olevan minkäänlaista normaalia tunne-elämää, joten ihmetyttää miksi nämä ihmiset ylipäänsä mihinkään suhteeseen haluaa.

Vierailija
274/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ette Vttu voi olla tosissanne että se on naisen syy jos valehtelee.

Vierailija
275/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän hampuusin on toki vaikea käsittää miten omaisuus periytyy. Se siirtyy vanhemmilta lapsille. Muut ei hyödy.

Hanki ihan itse omaisuutesi lokki.

Mene kouluun niiden pyllykuvien ottamisen sijaan :D

Vierailija
276/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vasektomuassa ei leikata pippeliä vaan alavatsaan tehdään kaksi n. Puolen sentin viiltoa, josta siemenjohtimet nipsaistaan poikki.

Ainakin minun vasektomiassani viilleltiin kyllä johtimet k

Vierailija
277/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena synnyttämisestä uhriutumisen sijaan olen tyytyväinen, että saan ihan itse päättää lapsilukuni. Ja saan silti seksiäkin.

Mies voi aina ehkäistä, vaikka laittamalla ne piuhat poikki, jos ei lapsia halua

Eikös Suomessa 30v ole raja tälle?

En ole ihan varma, mutta sekä mieheni että minä olemme saaneet seksiä jo ennen 30. ikävuotta.

Joku peräkaammarinpoikako siellä huutelee!!!!!!!!!! Vielä kolmekymppisenä neitsyt :DDDDDDDDDDDDDDD LAITTAKOON PIUHAT POIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
278/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä mitään älypuhelimia ala suunnittelee!!!!!!!!!!!!! Se on miesten hommaa, mulle suorittava työ sopii paremmin. Lisäännyn niin sillä saan elatuksen mieheltä. PITÄÄHÄN SEN AJATELLA NIITÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
279/292 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan halua. Ihmiset ovat erilaisia. Olen ollut kolme kertaa avoliitossa, mutta en koskaan naimisissa. Jo yhteenmuutto on aina ollut se hetki, mistä suhteen lähtölaskenta on alkanut . Kun asuu saman katon alla, suhde väkisinkin arkipäiväistyy. Toisen arkirutiinit oppii tietämään niin hyvin, että toinen muuttuu lähes näkymättömäksi. Sitten huomaa, jos jokin on eri tavalla kuin yleensä. 

En kuulu niihin ihmisiin, jotka haluavat toisen jakamaan arkeaan. Ei mun arjessani ole mitään niin mielenkiintoista, että siitä riittäisi muillekin jaettavaksi. Kaikista kotitöistäni selviän ihan hyvin itse. Tavallinen arkeni on ihan vain töissä käymistä, tarpeellisten kotitöiden tekemistä ja harrastamista. Lisäksi viihdyn erinomaisesti välillä ihan yksinkin, vaikka tapaankin myös ystäviäni ja läheisiäni. 

Viimeiset 9 vuotta olen ollut suhteessa miehen kanssa, jolla myös on oma kotinsa, oma työnsä, omat menonsa eli oma arkensa. Se, mitä me haluamme jakaa toistemme kanssa on kaikki muu paitsi arki. Käydään yhdessä erilaisissa tapahtumissa, leffassa, teatterissa, ravintolassa ja ulkomailla lomilla. Vietetään toki aikaa myös jommankumman kotonakin, mutta ei meillä ole mitään tarvetta muuttaa saman katon alle tai mennä naimisiin. Ei meillä ole tarvetta olla osa toistemme rutiineja. 

Vierailija
280/292 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos:

Nainen antaa

- seksiä

- hauskanpitoa

- läheisyyttä ja kumppanuutta

Mies antaa

- seksiä

- hauskanpitoa

- läheisyyttä ja kumppanuutta

...ei ei mene tasan, ei. Mies on saanut enemmän, mies sai säännöllistä seksiäkin! Mitä nainen saa? Missä parempi kämppä? Missä jälkikasvu? Missä lomamatkat?

Olenko ymmärtänyt oikein?

Saiko tähän vastauksen?

Ihan vaan siksi että en ole koskaan nähnyt tätä asiaa tiivistettynä näin hyvin.