Voinko ikinä löytää miehen?
Olen ulkonäöllisesti ihan nätti. 25v, 166cm. 50kg, pukeudun tavallisen naisellisesti ikäisteni lailla. Hoidan itseäni ja pidän huolta ulkonäöstäni. Minulla on hyväkuntoiset pitkät hiukset ja pehmeä hyväkuntoinen iho. En urheile, eli minulla on vain laiha vartalo, ei urheilullinen. Kasvot ovat ihan tavallisen nätit. En polta, ei tatuointeja. Meikkaan luonnollisesti jne...
Ulkonäön puolesta siis varmaan kelpaisin edes jollekin.
Mutta minulla on pitkään jatkunut masennus. Minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta, en ole töissä, elän toimeentulotuella, en ole työkykyinen, minulla ei ole ainuttakaan kaveria, elän päivät pitkät yksiössäni, poistun vain kauppaan kotoani. Olen siis aivan luuseri eikä minulla ole elämää. Olen koskenut mieheen viimeksi 5vuotta sitten.
Kelpaako tällainen ihminen kenellekään? Onko minulla edes minkäänlaista markkina arvoa?
Kommentit (25)
Vinkki, jos et halua lapsia niin älä ota miestäkään. Miehestä on liikaa vaivaa ja todennäköisesti hän käyttää sinua vain hyväkseen, jos et ole täysin iskukunnossa. Jos haluat vain jonkun niin kyllä alkoholisteja ja väkivaltaisia löytyy kenelle naiselle tahansa. Mutta haluaisitko sellaista?
Kokeile onneasi nettitreffeillä. Sittenhän näet, onko kysyntää. Ikäsi takia on varmasti kysyntää seksiin, mutta parisuhde on hyvin vaikeaa myös sellaiselle, jolla on kaikki kunnossa koulutusta, työpaikkaa ja mielenterveyttä myöten. Parisuhde ei välttämättä tuo onnea. Monille se on pelkkää stressiä ja riitelyä.
1. Hae kouluun/ oppisopimus koulutukseen. 2. Aloita uusi harrastus. 3. Arvosta itseäsi ja tee asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle erittäin hyvin toimivan neuvon miesten pyydystämiseen. Esimerkiksi kaupassa bongaat ensiksi kivan näköisen miehen, minkä jälkeen pudotat vahingossa jonkun ostoksesi, sateenvarjosi, autonavaimesi tms. lattialle. Mies tulee kärppänä paikalle nostamaan tavaroitasi. Tämä on oikeasti hauskaa, vaikket miestä mihinkään tarvitsisikaan. Huomasin tämän jutun ihan vahingossa, kun mun käsineet tipahtivat kaupan lattialle ja niitä juoksutettiin mun perään:)
N23
Jatkan vielä samasta aiheesta:) Ellet onnistuisi löytämään kumppania mun mainitsemalla keinolla, sun itsetunto ainakin paranisi. Mua aina hymyilyttää, jos tuntemattomat miehet esimerkiksi kiiruhtavat avaamaan mulle oven:)
N23
Mä kans suosittelen lämpimästi että teet jotakin mikä vie elämääsi ja itsetuntoasi eteenpäin ennen suhteilua. Itse olen nuorena tehnyt sen virheen että sotkeuduin aika kamalin tyyppeihin kun vankasti uskoin että parempaa en voi saada ja tätä palaa ansaitsemiin. En voi suositella tuolta pohjalta miehen etsimistä, koska rakkautta et kyllä noista suhteista tule löytämään eikä nuo hän nyt kyllä sun itsetuntoasi korjaa, päinvastoin.
Eli ikävä juttu, mutta hyvät suhteet kehittyvät vain itseään aidosti arvostaville ihmisille. Se ei tarkoita hillitöntä suorituselämää vaan tervettä itsensä rakastamista. Ja jos et ole sitä kotoasi saanut ( niinkuin moni meistä) joudut opettelemaan. Mutta älä edes ajattele että kelpaako kenellekään. Tuolla tavalla keräät vaan niitä luusereita ympärillesi kärkkymään.