Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus harrastaa seksiä muiden miesten kanssa

Vierailija
26.06.2020 |

Olen siis varattu nainen ja ollut jo vuosia yhdessä nykyisen kanssa. Minulle on tullut ja voimistunut kiinnostus harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. Kun tapasin nykyiseni 25 vuotiaana niin toki oli jotain seksi kokemuksia jo ollut mutta ei esimerkiksi mitään kunnon yhdyntää ennen häntä, koska olin aiemmin niin ujo miesten suhteen ja epävarma itsestäni. Nyt olen vuosien saatossa löytänyt itseni seksuaalisesti ja alkanut viihtyä kropassani. Välillä mietin millaista olisi harrastaa seksiä muidenkin kuin mieheni kanssa. Miehet kyllä tuijottavat minua ja etsinkin heidän katsetta ja se kiihottaa minua, kun huomaan heidän katseensa.

Olen kuitenkin onnellinen nykyisessä parisuhteessa, seksikin toimii jne ja tiedostan, että en halua riskeerata tätä suhdetta vain seksin takia. En pääse kuitenkaan yli tästä ajatuksesta millaista kunnon seksi olisi muiden kanssa. En halua pettää miestäni enkä vaihtaa häntä, mutta huomaan palaavani tähän ajatukseen harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Kertooko tämä jotain suhteesta? Vai mitä? Muita joilla samoja mietteitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin haaveillut vaimon antavan myös toisille. En uskonut vaimon suostuvan semmoiseen. Vaimon halut selvisivät kun se yhden kerran sanoi kesken seksileikkien: -Haluaisitko että antaisin myös toisille miehille? Voisin antaa jos haluat. Minua ei tarvinnut kahdesti suostutella. Seksielämä on vain parantunut tuon jälkeen.

Oma mieheni on niin omistushaluinen, että en valitettavasti usko, että onnistuu. :( Luulee varmaan, että hän ei riitä minulle, jos alan puhumaan aiheesta tai ehdottelemaan tällaista. :( Ap

Sun teksteissä tosin on vähän sellainen sävy, että sun mies nimenomaan ei riitä. Varmaan hänestäkin siltä tuntuu jos esität asian näin..

Haluatko todella vierasta miestä, vai haluatko että oma mies olisi enemmän "hulluna sinuun", silmissä sumenisi kun se näkisi sinut alasti, ei saisi tarpeekseen susta ja sun mausta, määrätietoisesti panisi sua kuten itse haluaa?

Ja kun haluat miehen joka "vie eikä vikise" niin kannattaa muistaa että se toinen mies on ihan oikea ihminen, eikä mikään nukke jota käskytät toimimaan tietyllä tavalla. Mitä jos se ei olekaan hirveän intohimoinen, ei palvo sua, vaan ihan peruspanee parissa asennossa.

Mielikuvat kun ei aina toteudu, vaikka kuinka sopis sen toisen miehen kanssa. Ei se silti ehkä katso sua himoiten, liikuta käsiään hitaasti sun rintojen päältä.

Jos kaipaan intohimoa mieheltäsi niin kerro se hänelle, ohjaa, auta. Kyllä mä ensin lähtisin sitä kautta korjaamaan seksielämää.

No siis kyllä koen, että oma mies haluaa minua paljonkin näin vuosienkin jälkeen, joten siitä ei ole kysymys. Ja on kyllä himoissaan minua kohtaan. Vaikka kyllähän siitä välillä puuttuu se uutuuden viehätätys vaikka pyritään järjestämään yllätyksiä ja kokeilemaan uusia juttuja piristykseksi. Eli eniten kiihottaa ajatus jonkun tuntemattoman kanssa panemisesta kärjistettynä. Ap

Vierailija
22/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ehdotti vierasta miestä sänkyyn, ensi reaktioni oli hieman epäileväinen. Asiasta juteltuamme homma alkoi kiihottaa valtavasti, joten laivareissulle kokeilemaan miten käy. Laivalta löysin kiinnostavan miehen joka suostui sitten tähän hommaan. Hyttiin ja hommiin, oman ja vieraan miehen kanssa. Vieraan kanssa suutelimme ja annoimme käsien vaeltaa, mieheni seuratessa. Siitä itse asiaan. Vieras ei ollut sen osommin varustettu kuin oma miehenikään mutta tunne oli mahtava kun työntyi sisälle, sillä hetkellä halusin suudella omaa miestäni kiihkeästi ja olin aivan kiihkon vallassa, jopa niin että halusin omalta mieheltäni ottaa suihin jota en koskaan halua tehdä. Vieras painoi menemään oikein kunnolla ja kun oli valmis oli oman mieheni vuoro. Mieheni työntyessä sisään se tuntui taivaallisen hyvältä, sellaiselta se ei ole koskaan tuntunut ennen ja laukesin sillä ekalla työnnöllä, kauaa ei miehenikään kestänyt. Vieras vaatetti itsensä ja lähti, mieheni kanssa jäätiin hyväilemään toisiamme ja vietettiin ikimuistoinen loppuyö. Mitään mustasukkaisuutta ei tullut jälkeenpäin ja varmasti otamme tämän vielä uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä tehdään numero? Koet vain täysin samoja ajatuksia ja tunteita kuin lähes jokaikinen mies.

Vierailija
24/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä tehdään numero? Koet vain täysin samoja ajatuksia ja tunteita kuin lähes jokaikinen mies.

Miten niin numero. 😀 Kai täällä saa keskustella tästäkin aiheesta? Ap

Vierailija
25/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän yleistä. Omasta rajoittuneesta näkökulmastani sanoisin, että ensihuuman vaihduttua varatut naiset ovat valmiimpia pikku seikkailuun kuin sinkkutytöt. Olen melko varma siitä, että "luonnonvarainen" ihminen ei ollut yksiavioinen. Ei ainakaan periaatteella kunnes kuolema meidät erottaa.

Vierailija
26/28 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin kirjoitettu🙏

Vierailija
27/28 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaleja ajatuksia, joita jokainen nainen ja mies varmaan jossain kohtaa pitkää suhdetta ajattelee. Joillekin se jää ajatuksen tasolle, jotkut sen toteuttaa.

Ihan aa ja oo on kuitenkin puhua puolisolle tästä ensin, jos on kova halu kokeilla.

Vierailija
28/28 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvin yleistä ns. Senttejämittaavien panomiesten agendalla. Yltääkö tämä Panun takaluukkuun ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi