Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomi24-deittiavautumista, en tajua, miten keneenkään voi tutustua

Nelikymppinen nainen
26.06.2020 |

Olen tavisnainen, jollekin se oikea, en kuitenkaan sellainen, joka saa kymmenittäin yhteydenottoja.
Muutama vuosi sitten kun olen ollut deittipalstoilla, sain kuitenkin yhteydenottoja ja juttelin ja tapasinkin miehiä. Nyt taas..ei tule edes järkevää juttelua. Saatan saada flirtin profiilista, ja kun käyn katsomassa profiilia, se voi olla tyhjä tai lähes tyhjä. Mistäs tikusta keksit mitään sanottavaa tuollaiselle..?
Oma lukunsa on profiilit, jotka laittavat viestiä, koska etsivät pelkkää seksiä sekä profiilit, jotka ovat varattuja. Hämmästyttää, että joku varattu laittaa pitemmän viestin minulle seuranhaustaan (siis viestiin on tavallaan panostettu, toisin kuin noihin profiileihin, joissa ei ole mitään).
Olen laittanut myös parille miehelle itse viestiä, mutta keskustelu on sitten itsekseen kuihtunut.

Eli hiljaista on, olen yllättynyt. Onko hyviä neuvoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry tinderiin.

Vierailija
2/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry tinderiin.

Minusta siellä on vielä vaikeampaa, kun joillain ei ole kuin pari kuvaa profiilissaan eikä mitään tietoa, mitä etsivät. En itse naaman perusteella tiedä, haluanko tutustua, odotan, että profiilissa on jotain muuta kiinnostusta herättävää.

Onkohan odotukseni vääränlaiset..? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin otin deitti-ilmoituksen sieltä pois.. mutta joo muutama hyvä tyyppi oli, mutta enimmäkseen sekopäitä ja ylijäämä miehiä, jotka eivät ne kelpaa kellekkään. 127

Vierailija
4/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin otin deitti-ilmoituksen sieltä pois.. mutta joo muutama hyvä tyyppi oli, mutta enimmäkseen sekopäitä ja ylijäämä miehiä, jotka eivät ne kelpaa kellekkään. 127

Voi olla, että nuo lähes tekstittömät profiilit ovat joko miehiltä, jotka etsivät salaseuraa tai miehiltä, jotka eivät osaa panostaa profiiliinsa. Sillä kokemuksella, että kaikenlaiset "ota selvää" -profiilit eivät ole minua varten. Odotan, että joku osaa kertoa, mitkä asiat elämässä kiinnostavat ja mitä etsii.

Vierailija
5/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että suomi24 olisi muuttunut noin paljon vuosien varrella. Tai käyttäjät siellä.

OkCupid puolella porukka kyllä panostaa profiileihin. Mutta valitettavasti OkCupid yrittää tehdä nyt palvelusta tinderin kaltaista palvelua (swaippailu kulttuuri).

Vierailija
6/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on ihan nogo. Siellä vain friikit ja tollaset just jotka laittaa laiskan flirtin ja joudut tekemään kaiken työn. Löysin oman rakkaan Tinderistä - kannattaa swipettää vain tyyppejä, jotka: 

- Edes jotenkin ulkonäön puolesta vaikuttavat silmiisi siedättäviltä. Tässäkin voi joustaa, koska jotkut miehet eivät_vain_osaa_kuvata (alaviisto, jurotus...)

- Ei kirjoitusvirheitä profiilissa, vaikuttaa täysipäiseltä

- Ei pullistekuvia, ei alkoholi/päihde-kuvia

Miltei tasan vuosi sitten mätsäsin kiinnostavan miehen kanssa, ja nyt järjestämme häitämme. It can happen. 

terv. nelikymppinen nainen

Vierailija
7/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 on ihan nogo. Siellä vain friikit ja tollaset just jotka laittaa laiskan flirtin ja joudut tekemään kaiken työn. Löysin oman rakkaan Tinderistä - kannattaa swipettää vain tyyppejä, jotka: 

- Edes jotenkin ulkonäön puolesta vaikuttavat silmiisi siedättäviltä. Tässäkin voi joustaa, koska jotkut miehet eivät_vain_osaa_kuvata (alaviisto, jurotus...)

Miltei tasan vuosi sitten mätsäsin kiinnostavan miehen kanssa, ja nyt järjestämme häitämme. It can happen. 

Siis "pullisteLUkuvia". Eikä kyllä pyllistelykuviakaan ;) 

- sama

Vierailija
8/12 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile OKCupidia. Suomi24 kankeine käyttiksineen alkaa olla auttamattomasti vanhentunut, kyllä porukka on nykyään muualla.

Vierailija
9/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile OKCupidia. Suomi24 kankeine käyttiksineen alkaa olla auttamattomasti vanhentunut, kyllä porukka on nykyään muualla.

Kiitos suosituksesta. Vaikuttaa kivalta. ap

Vierailija
10/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nyös suomi24:ää. Ei siellä ole ketään.

Jos Tinderiä päätät kokeilla, niin tosiaan kannattaa antaa sydän kaikenlaisille profiileille, joissa ei ole suoraan mitään no-go juttua. Ainakin saat mätsejä ja syntyy keskusteluja. Vaikka ihan harjoittelumielessä voi keskustella ja joskus löytyy hyviäkin tyyppejä vähemmän hienoista profiileista. Ei kannata olla hirveästi odotuksia. Massasta huolimatta niitä sopivia ei ole joka oksalla ja tämä taitaa olla täysin ulkonäöstä riippumaton asia.

Itse olen varsin tavallisen näköinen ja ylipainoinen, mutta ihan mieleistäni seuraa olen löytänyt. Yhteensä kahdeksan kuukauden tinderöinnin saldona on neljä kaveria, joista yhden kanssa yritin seurustella jonkun kuukauden. Ainakin on seuraa kesämenoihin ja sänkyyn. Sitä oikeaa odotellessa.

Vierailija
11/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden sisällä tapaamisesta naimisiin? Ok. Ja sitten vuoden sisällä ero.

Vierailija
12/12 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laittavat viestiä S24:ssä ja sitten eivät vastaa mitään takaisin. Miten tuolla voi tutustua kehenkään?

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi