Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus harrastaa seksiä muiden miesten kanssa

Vierailija
26.06.2020 |

Olen siis varattu nainen ja ollut jo vuosia yhdessä nykyisen kanssa. Minulle on tullut ja voimistunut kiinnostus harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. Kun tapasin nykyiseni 25 vuotiaana niin toki oli jotain seksi kokemuksia jo ollut mutta ei esimerkiksi mitään kunnon yhdyntää ennen häntä, koska olin aiemmin niin ujo miesten suhteen ja epävarma itsestäni. Nyt olen vuosien saatossa löytänyt itseni seksuaalisesti ja alkanut viihtyä kropassani. Välillä mietin millaista olisi harrastaa seksiä muidenkin kuin mieheni kanssa. Miehet kyllä tuijottavat minua ja etsinkin heidän katsetta ja se kiihottaa minua, kun huomaan heidän katseensa.

Olen kuitenkin onnellinen nykyisessä parisuhteessa, seksikin toimii jne ja tiedostan, että en halua riskeerata tätä suhdetta vain seksin takia. En pääse kuitenkaan yli tästä ajatuksesta millaista kunnon seksi olisi muiden kanssa. En halua pettää miestäni enkä vaihtaa häntä, mutta huomaan palaavani tähän ajatukseen harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Kertooko tämä jotain suhteesta? Vai mitä? Muita joilla samoja mietteitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais kokeilla.

Vierailija
2/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit miehesi kanssa, kenties hänellä on samoja ajatuksia? Tiedän pareja, jotka harrastavat esim. kolmen kimppoja tai seksiä toisen pariskunnan kanssa, parinvaihtoa yms... On monia tapoja toteuttaa vaihtelunhalua yhdessä pariskuntana ja se voi jopa vahvistaa suhdetta. Mutta se toimii tietenkin vain, jos kummatkin sitä haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v nainen ja seurustellut jo 3v saman miehen kanssa ja täysin sama juttu. Itseasiassa olen suhteeni aikana pettänyt häntä jo 2 kertaa, nämä molemmat kerrat tapahtuneet nyt kuukauden sisällä.

Vierailija
4/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä muuten laskette pettämiseksi? Jo suutelun vai sormetuksen? Suihinoton? Vasta yhdynnän?

Vierailija
5/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä muuten laskette pettämiseksi? Jo suutelun vai sormetuksen? Suihinoton? Vasta yhdynnän?

Kyllä nuo kaikki menee jo pettämisen puolelle. Ap

Vierailija
6/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Suurin osa parinvaihtajista on pitkään naimisissa olleita pareja. Kannattaa todella ottaa puheeksi.

Vierailija
7/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pillu tehty yhden miehen pantavaksi. Paranee vaan mitä enemmän sitä käytetään ja mitä useamman miehen toimesta.

Vaimo oli nuori ja kokemuksia eri miehistä oli muutamia. Vaimo on laajentanut kokemuspiiriään kiitettävästi avioliiton aikana.

Vierailija
9/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juuri parisuhteen ongelma. Halutaan pitää toinen kokonaan omanaan, ja samalla kaikki tietävät että terveellä seksuaalisuudella varustettua ihmistä haluttaa, ja elämän aikana tulee tilanteita kun haluttaa muutkin kuin oma puoliso.

Ollaan turhaan mustasukkaisia ja pelätään toisen ehkä jättävän. Itse olen pyrkinyt unohtamaan mustasukkaisuuden, ja erottamaan seksin ja tärkeämmän yhteyden. Haluan antaa kumppanille vapauden, ja samalla luottaa että olen ainoa jota rakastaa ja tärkein. Tiukan paikan tullen tukena ja aina yhdessä. Vaikka joskus saisikin seksiä muilta.

Se on ihanteeni suhteesta. Ja omalta osin toteutan sitä onnistuneesti. Tiedän että se on useimmille vaikeaa ja vaikea ymmärtää. Tähän suuntaan pitäisi kuitenkin mennä. Sitä voi rakastaa sekä henkeä, että seksiä. Vaikka saisikin ne eri henkilöltä. Toki yleensä yhdessä paketissa.

Vierailija
10/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni parisuhteessa ollut miettii samaa. Osa vain miettii ja osa toteuttaa ajatuksensa :) 

Minkätyylisen miehen kanssa haluaisit testata seksiä jos ei tarvitsi miettiä omaa suhdetta?

Vierailija
11/28 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin haaveillut vaimon antavan myös toisille. En uskonut vaimon suostuvan semmoiseen. Vaimon halut selvisivät kun se yhden kerran sanoi kesken seksileikkien: -Haluaisitko että antaisin myös toisille miehille? Voisin antaa jos haluat. Minua ei tarvinnut kahdesti suostutella. Seksielämä on vain parantunut tuon jälkeen.

Vierailija
12/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 40v nainen jolla reilu 20v parisuhdetta takana. Mieheni on ainoa mies jonka kanssa olen koskaan seksiä harrastanut. Myös minä olin aikoinaan ujo ja hyvin epävarma itsestäni eikä seksi ja seksuaalisuus ollut suuressa roolissa elämässäni. Mieheni kanssa seksi on ollut aina ihan ok, kivaa mutta esim hyvä elokuva on mieluisampi ajanviete. Myös mieheni on melko epävarma ja ennen minua kokematon. Seksi on ollut vuosikaudet sitä samaa, mielikuvituksetonta ja ennalta arvattavaa. Toki olemme kokeilleet uusia asentoja ja paikkoja, mutta kumpikin varmaan tarvitsisi kokeneemman kumppanin joka ottaisi ohjat käteen ja veisi homman uudelle tasolle. Koen siis olevani hyvinkin kokematon, vaikka parisuhdetta ja säännöllistä seksiä onkin pitkästi takana.

Olen myös haaveillut viimeiset vuodet seksistä toisten miesten kanssa. Olin ennen ylipainoinen ja hieman sellainen "harmaavarpunen". En mikään kaunotar vieläkään, mutta pudotettuani painon normaaliksi, aloin kuitenkin saada miehiltä huomiota uudella tavalla. Ja tämä taas vaikuttaa positiivisesti itsetuntooni ja käsitykseni itsestäni naisena. Haaveilen siitä että pääsisin taitavan ja itsevarman miehen käsiin ja hän näyttäisi minulle mitä on kiihkeä ja intohimoinen seksi.

Vierailija
13/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni parisuhteessa ollut miettii samaa. Osa vain miettii ja osa toteuttaa ajatuksensa :) 

Minkätyylisen miehen kanssa haluaisit testata seksiä jos ei tarvitsi miettiä omaa suhdetta?

No haaveilen seksista juurikin intohimoisen ja sellaisen miehen kanssa, joka vie eikä vikise ja ottaa ohjat käsiin. Kiihotun myös ajatuksesta, että mies todella himoitsee ja haluaa minua ja siis juurikin se uutuuden viehätys ja ensimmäisen kerran jännitys uuden ihmisen kanssa. Ap

Vierailija
14/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin haaveillut vaimon antavan myös toisille. En uskonut vaimon suostuvan semmoiseen. Vaimon halut selvisivät kun se yhden kerran sanoi kesken seksileikkien: -Haluaisitko että antaisin myös toisille miehille? Voisin antaa jos haluat. Minua ei tarvinnut kahdesti suostutella. Seksielämä on vain parantunut tuon jälkeen.

Oma mieheni on niin omistushaluinen, että en valitettavasti usko, että onnistuu. :( Luulee varmaan, että hän ei riitä minulle, jos alan puhumaan aiheesta tai ehdottelemaan tällaista. :( Ap

Vierailija
15/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikki kaipaavat sitä, että toinen osapuoli haluaisi seksiä juuri hänen kanssaan. 

Oletko kiinnostunut nuoremmista miehistä kun itse olet tai ulkomaalaisista vai muuten vain jotain uutta?

Vierailija
16/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 27 vuotias nainen ja menetin neitsyyteni 5 vuotta sitten nykyisen mieheni kanssa. Seksi on ihan ok mutta jo noin vuosi sitten aloin käymään vieraissa ja nykyinen liikkuva työni mahdollistaa tämän. Ekan pettämisen jälkeen aivan hirvittävä morkkis mutta se meni ohi kun ajattelen että se on vain seksiä. Olen ihan katseen kestävä nainen ja jossain vaiheessa vain kilahti ajatus kun näin hyvännäköisen miehen, että millaista hänen kanssaan olisi sängyssä. Katseeni hakee juuri jotain +- 50 vuotiaita ja joilla on sormus kun haluan että suhde jää vain siihen yhteen kertaan. Joku ihme uteliaisuus ja halua kokea se eka kerta yhä uudelleen ja uudelleen enkä siis nyt tarkoita tietenkään neitsyyden menettämistä vaan sitä kohtaamista ja rakastelua ihan oudon ja vieraan kanssa. Mulla ei ole mitään erityisiä fantasioita eikä toivomuksia seksin aikana mutta joku kumma vietti ohjaa minua pettämään yhä uudelleen ja uudelleen. Teininä en juuri harrastanut edes itsetyydytystä ja joitain poikakavereita oli ja jotka hoitelin käsin enkä yhdyntään suostunut kun se ei oikeastaan edes kiinnostanut. Vähän miettinyt, että onko seksuaalinen herääminen jotenkin myöhässä kohdallani. En vain käsitä tätä enkä luovu tästä elämntyylistä niin kauan kuin nautin siitä. Miehet joiden kanssa olen rakastellut ovat jokainen ihan oma lukunsa ja joukossa on toki pettymyksiäkin ja itsekkäitä sikoja mutta näistäkin saan jotain...en vain osaa selittää mitä.  

Vierailija
17/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki kaipaavat sitä, että toinen osapuoli haluaisi seksiä juuri hänen kanssaan. 

Oletko kiinnostunut nuoremmista miehistä kun itse olet tai ulkomaalaisista vai muuten vain jotain uutta?

No ei minulla erityistä kriteeriä ole, että pitäisi olla nuorempi tai ulkomaalainen. No jos tarkemmin miettii niin kiihotun ajatuksesta harrastaa seksiä hieman vanhemman miehen kanssa. Tyyliin kokenut hyvännäköinen ja menestynyt 40-vuotias. Olen itse 30.

Vierailija
18/28 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa että jokaisella on omat mieltymyksensä. Helposti ajatellaan että seksiä halutaan nuoremman kanssa, mutta ei se aina menee niin. 

Vierailija
19/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa että jokaisella on omat mieltymyksensä. Helposti ajatellaan että seksiä halutaan nuoremman kanssa, mutta ei se aina menee niin. 

Joo itseäni kiihottaa tuo ajatus juurikin vanhemmasta ja kokeneesta miehestä,joka tietää mitä tekee ja on jollain tavalla jo menestynyt elämässä tms. Osaisi ottaa minutkin kunnolla ja tietysti innostuisi todella vähän nuoremmasta naisesta. Ap

Vierailija
20/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on niin omistushaluinen, että en valitettavasti usko, että onnistuu. :( Luulee varmaan, että hän ei riitä minulle, jos alan puhumaan aiheesta tai ehdottelemaan tällaista. :( Ap

Sun teksteissä tosin on vähän sellainen sävy, että sun mies nimenomaan ei riitä. Varmaan hänestäkin siltä tuntuu jos esität asian näin..

Haluatko todella vierasta miestä, vai haluatko että oma mies olisi enemmän "hulluna sinuun", silmissä sumenisi kun se näkisi sinut alasti, ei saisi tarpeekseen susta ja sun mausta, määrätietoisesti panisi sua kuten itse haluaa?

Ja kun haluat miehen joka "vie eikä vikise" niin kannattaa muistaa että se toinen mies on ihan oikea ihminen, eikä mikään nukke jota käskytät toimimaan tietyllä tavalla. Mitä jos se ei olekaan hirveän intohimoinen, ei palvo sua, vaan ihan peruspanee parissa asennossa.

Mielikuvat kun ei aina toteudu, vaikka kuinka sopis sen toisen miehen kanssa. Ei se silti ehkä katso sua himoiten, liikuta käsiään hitaasti sun rintojen päältä.

Jos kaipaan intohimoa mieheltäsi niin kerro se hänelle, ohjaa, auta. Kyllä mä ensin lähtisin sitä kautta korjaamaan seksielämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä