Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi hyödyntää laitettua parveketta eri vuodenaikoina?

Vierailija
25.06.2020 |

Mulla on nyt ekaa kertaa lasitettu parveke ja haluaisin kuulla miten sitä voisi hyödyntää ympäri vuoden? Parveke on tilava ja suojaisella paikalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä hellekeleillä pidä lasit kiinni, niin saat saunan.

Vierailija
2/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viher/kasvihuoneena, talvella viileäsäilytykseen (esim. jouluruuat jos jääkaapissa ahdasta). Tähän ei tietenkään mene koko parveketta, joten ihan yleinen ekstrahuone jonne ei pääse sade on ihan kiva. Lasitetulla parvekkeella voi oleilla pitkään ilman mitään lämmitystä, helteillä tosiaan kannattaa pitää laseja auki tai muuten on melkoinen pätsi jos parveke on pitkään auringossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella lasit auki, kaadat vettä lattialle ja ei kun luistelemaan.

Vierailija
4/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen täyteen kasveja ja sinulla on viidakko. Ryömit siellä suurennuslasin kanssa.

Vierailija
5/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä annat ampiaisen tehdä sinne pesän tai kaksi, niin ei tarvitse miettiä käyttöä.

Vierailija
6/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat yhden ikkunan josta viheltelet ohikulkeville miehille ja sitten nopeasti alas kyykkyyn. Voi tehdä vuoden ympäri.

Vierailija
7/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaat yhden ikkunan josta viheltelet ohikulkeville miehille ja sitten nopeasti alas kyykkyyn. Voi tehdä vuoden ympäri.

En ole homo.

Ap

Vierailija
8/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekelasitus on kyllä yksi suuri kusetus. Todennäköisesti ikkunanpesu firmojen salaliitto.

Vierailija
9/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvekelasitus on kyllä yksi suuri kusetus. Todennäköisesti ikkunanpesu firmojen salaliitto.

Häh? Itse mä lasini pesen. Lasitettu on just hyvä, lasit saa auki ja kiinni, olosuhteiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme