Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä jännänainen kumppaniksi?

Vastakohdat täydentävät toisiaan
25.06.2020 |

Provokatiivisesta otsikosta huolimatta tarkoituksena on keskustella ihan oikeasta aiheesta, mistä ja miten löytää ns. jännänainen naisystäväksi ja jopa omien lasten äidiksi. Tarkoitan siis tällaisia Miss Helsinki -tyylisiä huithapeleita silikonitöröhuulia, tai wannabe-sellaisia. Tarkennuksena vielä, että mitään väkivaltaista kovista en kaipaa kumppanikseni, vaan mukavan ja seikkailunhaluisen ihmisen jolla on kimaltelevan kuoren alla lämmin sydän paikallaan.

Miksi haluaisin nimenomaan jännänaisen? Uskon vilpittömästi että vastakohdat täydentävät parisuhteessa toisiaan ja auttavat molempia osapuolia kokemaan elämässä hieman enemmän. Koska olen itse aika analyyttinen ja herkkä stressaaja toisinaan, niin tällainen vähän huolettomampi hetkessä eläjä kumppanina saattaisi tuoda elämään piristystä, sekä ennen kaikkea tasapainottaa mahdollisen jälkikasvun geeniperimää. Koen myös, että voisin itse tarjota naiselle monia asioita mitä hänellä itsellä ole.

Herkkänä miehenä pidän toki myös kaikenlaisesta visuaalisesta estetiikasta - arkkitehtuuri, taide, hieno design - ja kenties siitä syystä jännänaisten näyttävä ulkoinen olemus on minulle kuin silmäkarkkia joka tekee hetkessä iloisen mielen ja sytyttää seksuaalisesti. Kyse kuitenkaan ei ole siitä, että haluaisin naisen peniksenjatkeeksi jota esitellä muille (olen hyvin itsekriittisesti miettinyt onko näin), vaan puhtaasti henkilökohtaisesta mieltymyksestä ja intuitiivisesta tunteesta.

Haasteena on, että vaikka koen olevani suht menestynyt (työelämässä, yrittäjänä, ja elämässä muutenkin), en ole minkään sortin pikkujulkkis enkä liiku sellaisissa piireissä. Opiskeluaikaiseen ystävyyteen pohjautuvassa tuttavapiirissäni ei myöskään ole vapaita naisia, saati sitten jännänaisia. Reviiriä on laajennettava. En ole epätoivoinen ikisinkku, olen ollut pitkissä ja hyvissä parisuhteissa matkan varrella. Olen kuitenkin huomannut, että jännänaiset eivät tule automaattisesti ovelleni koputtelemaan.

Missä ja miten tällaisiin sopiviin jännänaisiin pääsisi parhaiten tutustumaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kommenttia? Ilmeisesti jännänaiset eivät viihdy ainakaan vauva.fi:ssä. :)

Vierailija
2/2 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Kouvolan Amarilloon ja tsekkaat siellä tarjontaa, kunnes tulee nainen, josta huokuu sellaiset puukotuspotentiaaliset vibat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla