Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hiusvärisi aidosti oma valintasi?

Vierailija
25.06.2020 |

Vai olisiko sinulla joku muu väri jos värjääminen ei olisi niin kallista, aikaavievää, allergisoivaa tms.?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma valinta. Pidän siitä kyllä, geenithän sen ratkaisivat.

Vierailija
42/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenilotto arpoi mulle maantieharmaat hiukset. En valinnut sitä, mutta saa nyt kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valinnut luontaista hiusväriäni mutta sen toki, etten värjää niitä enää. En minä tätä kauniimmaksi eri värisillä hiuksilla muutu, joten miksi vaivautuisin.

Vierailija
44/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on, tavallaan ei. Vaihdoin väriä muutaman vuoden välein. Kun kokeilin vaaleaa väriä, mieheni selvästi tykkäsi siitä eniten vaikka ei suoraan sanonutkaan. Taidan pitää jatkossa tämän hänen ilokseen vaikka onkin vähän tylsä omaan makuuni. Ei ole niin tärkeä asia kuitenkaan.

Vierailija
45/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sikiönä ruksasin sellaisen kyselyn fyysisistä ominaisuuksista. Halusin maantienruskeat hiukset, harmaat silmät ja pottunokan.

Vierailija
46/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En jaksa juurikasvua.

Tämä. Ja haluan säästää sen rahan johonkin muuhun, mitä värjäämiseen menisi.

Vierailija
47/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä oon allerginen synteettisille hiusväreille ja hennasekoitteet on hirmu kalliita siihen nähden paljonko sitä mössöä joutuu paksuun ja pitkään tukkaan laittamaan ja kuinka vähän aikaa se on oikeasti hyvännäköinnen. Tykkäisin tummemmasta tukasta, näytän mielestäni tosi valjulta vaalealla tukalla kun silmät ja ihokin on vielä hirmu vaaleat.

Vierailija
48/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska tämä oma väri sopii mulle kaikista parhaiten. On ollut tummempaa ja vaaleampaa värjäystä ja joskus hennaakin, mutta tämä oma tumma keskiruskea vaan on se ainoa väri mikä saa vielä +40-vuotiaanakin ihon hehkumaan. Muutenkin kaikki "värit" (kulmat, silmät, ripset, iho) mätsää nätisti yhteen niin talvella kuin näin kesällä päivettyneenäkin.

Ihanan helppoa <3

49/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli teininä kaamee taistelu mun hiusten kanssa. ovat tummanruskeat, lähes mustat ja eihän ne siitä paljon muuksi muuttuneet :D oranssiksi onnistuin värjätä, kun tavottelin blondia. ei hyvä.

sittemmin oon oppinu tykkäämään mun luonnollisesta väristä, mutta tylsyyksissäni päätin yrittää sitä blondia vielä kerran, ihan vaan kun haluan sen joskus kokea ja tietää, että miltä näyttäisi :) tänään viimeinen värjäyskerta ja jos ei onnistu niin ei voi mitään. ihan mielelläni palaan tummiin sävyihin.

huvittais kans koittaa jotain shokkiväriä, esim. pastelli punaisen tai oranssin sävyt, mutta töissä ei ehkä katsottais hyvällä ja alan olla liian vanha semmosiin :D

Vierailija
50/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maalannut tukkaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän