Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti miehesi esitteli sinut perheelleen, ystävilleen?

Vierailija
24.06.2020 |

G

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut esitellä, kun tunsimme jo toisemme. Ystävätkin yhteisiä.

Vierailija
2/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljälle ystävälle samana viikonloppuna kun tavattiin (festarit). Perheelle muutama viikko ensitapaamisesta, kun vanhemmat alkoivat ihmetellä missä poika oikein viettää öitään. Loput ystävät tuli tavattua ehkä ensimmäisen kuukauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole esitelty kenellekään, vaan olen ihan normaalisti arjessa tavannut kaikki miehen puolelta ja mies minun puoleltani.

Vierailija
4/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä kohta viisi vuotta, enkä ole tavannut vielä ketään. Tiedän, että perhettään vähän häpeilee, mutta ystävistä en oikein tiedä. Ehkä häpeilee minua? Ollaan etäsuhteessa niin toisaalta sekin selittää jotain.

Vierailija
5/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilleen seuraavana päivänä tapaamisesta, vanhemmilleen 4 pv tapaamisesta. Itse esittelin vanhemmilleni 2 kk tapaamisesta, olin kyllä kertonut tapailevani häntä heti kun tuli puheeksi. Oltiin alle 20-vuotiaita, joten en osaa yhtään vastata miten tuo olisi oikeasti aikuisena mennyt.

Vierailija
6/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin onlinepelissä miesystävääni ja hänen kavereihinsa. Nyt yli vuosi tutustumisesta ja aloitimme etäsuhteen, kun olen tällä hetkellä toisella mantereella töissä, enkä tiedä koska täältä pääsee. Äitinsä olen tavannut videopuhelussa, kun miesystävä antoi puhelimensa äidilleen kahden sekunnin varoituksella.

Vierailija
7/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäville parin kuukauden kuluttua. Perheelleen runsaan puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
8/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen vanhemmat pari vuotta seurustelusta ja mies tapasi isäni neljä vuotta seurustelusta. 

Vierailija
9/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa olevalle vanhemmalle noin kuukauden päästä. Tämän kanssa olen itsekin yhteydessä puhelimitse. Kavereille sitä mukaa kun tavattiin.

Vierailija
10/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä 24 vuotta, ja vanhemmilleen esitteli minut noin vuoden kuluttua tapaamisesta.

Muille sukulaisille ei koskaan, eikä hänen vanhemmatkaan saaneet sukulaisille kertoa minusta tai yhteisistä lapsistamme.

Kavereilleen ei myöskään koskaan minua esitellyt.

Varmaan häpesi minua niin paljon. Ja yhdessä emme ole enää.

Vierailija
11/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni asui tuolloin vielä kotonaan, oli intissä kun tapasimme. Menin luokseen yöksi ja tapasin vanhemmat aamulla.

Kavereilleen esitteli sitä mukaan, kun tapasimme heitä.

Vierailija
12/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille esiteltiin varmaan heti, kun tullut luontevia tilanteita. Kavereille esittelystä ei ole jäänyt sen kummempaa muistikuvaa. Miehen vanhemmille mut esiteltiin noin pari viikkoa ensitapaamisesta. Tosin esitteli mut vanhemmilleen väärällä nimellä. Taisi vähän jännittää. Oli parikin tyttöä samaan aikaan kierroksella ja meni jotenkin sekasin. Näin ainakin selitteli mulle tuolloin. Tästä on nyt aikaa 25 vuotta.

Vierailija
13/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin vävyyni kun hän tuli kysymään mieheltäni tyttäremme kättä. Viikko tämän jälkeen oli molemmille suvuille yhteinen kahvitilaisuus.

Vierailija
14/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin vävyyni kun hän tuli kysymään mieheltäni tyttäremme kättä. Viikko tämän jälkeen oli molemmille suvuille yhteinen kahvitilaisuus.

50-luvulla?

Vierailija
15/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-luvulla?

Ei kun mitähän tästä nyt olisi, joku pari vuotta sitten. Häitä tanssittiin viime vuoden juhannuksena.

Vierailija
16/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen vanhemmat pari vuotta seurustelusta ja mies tapasi isäni neljä vuotta seurustelusta. 

Ja esittelyt vähän venähti, kun kaikki asuimme eri maissa. Appivanhemmat yhdessä maassa, me toisessa ja isäni kolmannessa.

Vierailija
17/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei esitellyt minua kuin vahingossa siskolleen. Väitti aina häpeävän perhettään. En tavannut kavereitakaan. Jos törmättiin ei esitellyt. Oli koko yhdessäoloajan sinkkuna Facebookissa. Ei ole siis ihme että on eksä, tai voiko edes eksäksi kutsua jos ei ole edes kenenkään tiedossa että on yhdessä?

Vierailija
18/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kumppanini perheen 2kk seurustelun alusta, reilun puoli vuotta ensitapaamisesta. Kavereita aiemmin, silloin kun tulivat vastaan. Ja oltiin opiskelijoita tuolloin, eli ikä +-20 :)

Vierailija
19/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisiltanamme menimme yöksi miehen vanhemmille yhteisten ystäviemme kanssa, joten noin 12 tuntia tapaamisestamme tapasin appiukon ja anopin. Ystäväpiirimme olikin jo yhteinen ennen tapaamistamme.

Vierailija
20/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin ensin kuukauden verran ennen kuin katsottiin tilanne seurusteluksi. Oliskohan se ollut aika pian tuon kuukauden jälkeen kun tapasin miehen vanhemmat. Kemiat ei oikein kohdanneet niin ei jäänyt kovin hyvin mieleen tuo tapaaminen. Tosin, eivät kohtaa nykyäänkään vaikka yhteiseloa meillä reilut kuusi vuotta takana ja sinä aikana on kihlauduttu, saatu lapsi ja menty naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi