Laitoin mantelin riisipuuroon, vaikka olen yksin!
Aika masentavaa. Käyköhän tuuri? Saankohan mantelin?
Kommentit (29)
Yllätytkö älyttömästi kun löydät puurosta mantelin?
Onko monilla tapana syödä riisipuuro aatonaatonaattona?
Ihana ap sinä. Kuullostat mun kaltaiselta Mr. Beaniltä. Joka osti jossain sarjassa itselleen syntymäpäiväkortin, se oli niin lutusta. Olin yhden ystävän kanssa matkoilla, ja lähetimme itsellemme kortin matkoilta.
On tuossa vielä se mahdollisuus, että mantelia löydy ollenkaan. Näin on joskus käynyt meillä, kattila syötiin tyhjäksi ja kukaan ei mielestään saanut mantelia.
Laitan riisipuuroon monta mantelia, meitä on kaksi syöjää :)
Vierailija kirjoitti:
Onko monilla tapana syödä riisipuuro aatonaatonaattona?
Kai sitä voi syödä minä päivänä vaan? Mä söin viime viikolla, aatonaaton.....aattona? Taidan syödä huomennakin. Aamiaisruoka mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ap sinä. Kuullostat mun kaltaiselta Mr. Beaniltä. Joka osti jossain sarjassa itselleen syntymäpäiväkortin, se oli niin lutusta. Olin yhden ystävän kanssa matkoilla, ja lähetimme itsellemme kortin matkoilta.
Minunkin mielestä hauska juttu, itselle jotain kivaa vaikka jostain ulkopuolisesta hölmöltä vaikuttaiskin.
Sun riisipuuros voi joulun aikaan olla jo melko kuivettunutta. :D
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kuin ostaisi itselleen joululahjan, paketoisi sen ja leikkisi yllättynyttä.
Mutta jos sen tilaa nettikaupasta, niin onhan joku työntekijä sen kuitenkin pakannut sinun puolestasi. Voi leikkiä, että se paketti on joltain sukulaiselta.
Siinä onkin jännitystä löytyykö se vai ei. Jos et jaksakaan syödä kaikkea puuroa niin on vaarana että mantelikin joutuu kompostiin...
Ei kai se joulupuuro ole jos se syödään jo monta päivää ennen joulua. Typerää!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se joulupuuro ole jos se syödään jo monta päivää ennen joulua. Typerää!
Riisipuuroa voi syödä vaikka läpi vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Laitan riisipuuroon monta mantelia, meitä on kaksi syöjää :)
Ei niin saa tehdä!
Jos puuroon saa laittaa vain yhden mantelin, niin miksi ei myydä yksittäispakattuja manteleita?
Se on vähän sama kuin ostaisi itselleen joululahjan, paketoisi sen ja leikkisi yllättynyttä.