Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset hoilottaa joistain turhista julkkiksista päivät pitkät? Eilen ja viime kuukaudet se oli Sofia, nyt joku Katri. Miehenä ei voi käsittää että miksi teette tätä?

Vierailija
24.06.2020 |

Miksi näistä ns. turhista julkkiksista keskustellaan tähän tahtiin?

Miehiä nämä ei kiinnosta, joten ei voi kuin ihmetellä kun naiset jauhaa näistä satojen sivujen verran.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta todellisuus on parasta pahkasikaa. Sä et ymmärrä näiden juttujen parodiakulmaa. Luulet että kyse on ihailusta ja fanituksesta. Mulle tää on ainakin vähän sama kun mun ukon demolition-videoiden kattominen youpoopista.

En ole aloittaja, mutta mies minäkin. Älä turhaan tee oletuksia siitä mitä miehet luulevat tai eivät luule. Minä ihmettelen samaa asiaa kuin ap. En ole siis ensimmäistäkään viestiä näistä ketjuista lukenut, koska kyseiset henkilöt EIVÄT KIINNOSTA. Enkä ymmärrä miksi ketään kiinnostaa. Mitä he ovat saaneet elämässään aikaan? Jos koko porukka katoaisi maan päältä nyt, muuttuisiko kenenkään palstalla pyörivän elämä?

Näille tyrkyille on sitä paitsi aivan sama mistä "kulmasta" heitä katsotaan. Se että heitä seurataan ja heistä kirjoitetaan on se, mitä he kaipaavat. Te annatte heille juuri sitä mitä he haluavat, riippumatta siitä millä asenteella olet liikkeellä. 

Sä et edelleenkään tajua. Sehän on just se pointti että ne ”tuottaa” mulle viihdettä. En mä halua että ne katoaa ja erityisesti en halua että ne tekee mitään järkevää koska mitä hauskaa siinä olisi?

Ei mun miehenkään elämä muuttuisi jos ne kerrostalojenräjäytysvideot katoais netistä mut olis sillä tylsempää.

Vierailija
22/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä turhia julkkuja nyt niin moni seuraa, harva edes tietää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja nimenomaan nuo rikolliset, en ymmärrä mitä niissä kiinnostaa! Miksi pitää olla tässä AV:ssa ihan jokin oma ketju niiden yksityiselämän seuraamiseen?

Joo pitää olla ihan oma ketju tyyliin: Niko Ranta-aho OFFICIAL

Ei voi kuin sanoa että mitä vit... vai tekeekö se Niko noita ketjuja ihan itse?

Huvit ne on hulluillakin kyllä.

Vierailija
24/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu että just miehet niitä seuraa.

Vierailija
25/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, hauska olisi seurata kun miehet ruotisivat ketju ja sivukaupalla palstalla jostakin kumipäisistä julkkiksista, tai ylipäätään millään palstoilla. 😁

Boelius, Tuisku, Juhan af Grann...

Vierailija
26/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne nicot ja mitkä lie törröhuulet tee tänne ihan itse ketjuja, että saisivat lisää julkisuutta ja roskalehdet kirjottelis.

Vierailija
27/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta todellisuus on parasta pahkasikaa. Sä et ymmärrä näiden juttujen parodiakulmaa. Luulet että kyse on ihailusta ja fanituksesta. Mulle tää on ainakin vähän sama kun mun ukon demolition-videoiden kattominen youpoopista.

En ole aloittaja, mutta mies minäkin. Älä turhaan tee oletuksia siitä mitä miehet luulevat tai eivät luule. Minä ihmettelen samaa asiaa kuin ap. En ole siis ensimmäistäkään viestiä näistä ketjuista lukenut, koska kyseiset henkilöt EIVÄT KIINNOSTA. Enkä ymmärrä miksi ketään kiinnostaa. Mitä he ovat saaneet elämässään aikaan? Jos koko porukka katoaisi maan päältä nyt, muuttuisiko kenenkään palstalla pyörivän elämä?

Näille tyrkyille on sitä paitsi aivan sama mistä "kulmasta" heitä katsotaan. Se että heitä seurataan ja heistä kirjoitetaan on se, mitä he kaipaavat. Te annatte heille juuri sitä mitä he haluavat, riippumatta siitä millä asenteella olet liikkeellä. 

Sä et edelleenkään tajua. Sehän on just se pointti että ne ”tuottaa” mulle viihdettä. En mä halua että ne katoaa ja erityisesti en halua että ne tekee mitään järkevää koska mitä hauskaa siinä olisi?

Ja mikä heidän tekemisissään nyt on hauskaa?

Vierailija kirjoitti:

Ei mun miehenkään elämä muuttuisi jos ne kerrostalojenräjäytysvideot katoais netistä mut olis sillä tylsempää.

Ok, olen tuo jota lainasit ja täytyy myöntää, etten myöskään ymmärrä, kuka jaksaa katsella vuodesta toiseen jotain kerrostalojen räjäytyksiä. 

Vierailija
28/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olen tuo jota lainasit ja täytyy myöntää, etten myöskään ymmärrä, kuka jaksaa katsella vuodesta toiseen jotain kerrostalojen räjäytyksiä. 

Mikä on hauskaa? No kuten sanoin todellisuus on parasta pahkasikaa. Rikas heppu tylsyyttään myy huumeita, jää kiinni, käyttää typerääkin typerintä peitenimeä, töröhuuliset naikkoset toispuolisine perineen juoksee yhdestä lukaalista toiseen omaisuus ikea-kassissa sen mukaan kuka kusee kultaa ja kuka ei. Sitten tyypit pitää itteänsä jonain liikemiehinä ja laatunaisina ja maailmanihmisinä. Onhan tossa.

Vierailija
29/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen minäkin.

Vierailija
30/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan vain tämän rikosasian tiimoilta täältä ja mur hainfosta. Kaikenlaiset rikokset petoksista mur hiin kiinnostaa. Kieltämäti ärsyttää välillä kun jonkun huulista tai arseesta jauhetaan viesti- ja sivutolkulla. Sinäänsä kuulu rikosaiheeseen, että eiköhän nuokin lisukkeet ole huu merahoilla rahoitettu mutta en kans ymmärrä miksi jauhetaan ketju ketjun perään.

Vierailija
31/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentraali-santrat ja muut juoruämmät ovat siirtyneet tänne.

Vierailija
32/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, joka seuraa tätä palstaa, ei voi sanoa itseään itseään mieheksi.

Häpeä.

Ja tää palsta olisi aivan hemmetin tylsä ilman miehiä.

Vierailija
33/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hauskaa? No kuten sanoin todellisuus on parasta pahkasikaa. Rikas heppu tylsyyttään myy huumeita, jää kiinni, käyttää typerääkin typerintä peitenimeä, töröhuuliset naikkoset toispuolisine perineen juoksee yhdestä lukaalista toiseen omaisuus ikea-kassissa sen mukaan kuka kusee kultaa ja kuka ei. Sitten tyypit pitää itteänsä jonain liikemiehinä ja laatunaisina ja maailmanihmisinä. Onhan tossa.

Se on kyllä jännä huomata miten eri asioita ihmiset pitävät hauskoina.