Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä siis oikeesti ihmisiä, jotka eivät ole harrastaneet seksiä kun yhden kanssa?????

Vierailija
09.07.2006 |

Omituisia otuksia.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu mun miehen kanssa pian 16 vuotta yhdessä. Minä olin 15 kun alettiin seurustella ja mies 16. Ekoja ja ainoita ollaan toisillemme. En ole kaivannut muuta. Ja ei olla lestoja!

Vierailija
22/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jumitin teini-loven kanssa 5 vuotta. Eron jälkeen, " vapailla markkinoilla" vasta tajusin, miten iso osa elämästä olisi jäänyt kokematta, jos sen yhde saman kanssa olisin loppuelämäni viettänyt. Tosiasia on, että eivät kaikki sovi toisilleen seksuaalisesti(kaan). Kokemus lisää mielestäni omaakin nautintoa. Tietää mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita kaivannutkaan! T:vl-äippä

Vierailija
24/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 10v. joista 4v. naimisissa ja kaksi lasta on.

Vierailija
25/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton minä olen kun en ole harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa? Ikää 30.

Vierailija
26/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni toka, mutta mieheni on minun eka ja ainoa. Ei ole ollut ongelma. Molemmilta löytyy kokeilun halua ja seikkailumieltä ja olemme varsin tyytyväisiä seksielämäämme. Fantasioista on uskallettu puhua, niitä on toteutettukin. Kaikenlaista on puuhattu.

Kaksi lasta, kolmas tulossa ja viimeksi seksiä harrastettu kikatellen tänä aamuna piilossa peiton alla, kun lapset katseli alakerrassa lastenohjelmia. Pikaista, mutta mukavaa. :)

Vierailija
27/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten itse osannut odottaa häntä.

Vierailija
28/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 17-vuotiaasta asti, eli 10 v. tulee täyteen pian.

Ja seksi on edelleen runsasta ja nautittavaa :)

Vierailija
29/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen seksin jälkeen puhuimme kuinka valtavasti ollaan silläkin saralla " kehitytty" . Muutenkin olemme siinä mielessä " kasvaneet yhteen" , että vaikea olisi kuvitella, että muu kuin kuolema meidät erottaisi.

Minkäs teet kun sielunkumppani löytyi jo 16-vuotiaana?!

Vierailija
30/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kymmenen vuotta yhteistä taivalta takana, olin 17v ku alettiin oleen yhdessä. :)

Vierailija
31/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

porskutetaan yhdessä! Ei se, että on ollut teini-iästä yhdessä tarkoita, että suhde olisi jotenkin jämähtänyt, tullut tavaksi ja tottumukseksi tms. Joillakin ihmisillä on vaan oikeasti hyvä olla yhdessä!

Rehellisesti kun sanon, niin meidän 16-vuotiaana alkanut suhteemme on terveemmällä pohjalla kuin monen 3-kymppisenä " sinkku-kokemustenhaku" -aikojen jälkeen aloitettu suhde. Ihme kyllä: olemme olleet hirveän fiksuja jo nuorena ja edenneet toisiamme ja omia tarpeitamme kunnioittaen! Varsinaisesti ei ole tarvinnut luopua mistään - jollei niitä puuttuvia seksikumppaneita lasketa!

Vierailija
32/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä yli 14 vuotta. En oo ollut muiden kanssa, miehellä taitaa olla pari jotain kokeilua, joskus nuoruudessa.

En oo uskovainen! Ja ikääkin on jo yli 30 v...

Vierailija
33/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarinani samanlainen kuin ykkösen. Miehen kanssa oltu 16 vuotta yhdessä. Miksi olisin harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa, kun löysin elämäni miehen kerralla? Enkä tunne itseläni mitenkään omituiseksi..

Vierailija
34/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nippanappa 17v kun löimme hynttyyt yhteen tuolloin 23v mieheni kanssa ja siittä on pian 14v. Mitä sitä hyvää vaihtamaan? en usko että ihan hevillä saisin miestä joka olisi parempi sängyssä ts minutkin huomioiva ja tyydytystäni erittäin tärkeänä pitävä, huumorimme käy loistavasti yksiin ja hän on oiva puhekumppani, älykäs ja erinomainen isä lapsillemme.

Voi olla että jäisin ikisinkuksi jos eroaisimme, on nimittäin rima aika korkealla näiden vuosien jälkeen:)

Ja toisekseen en halua harrastaa seksiä miehen kanssa jota en rakasta.

Vierailija
35/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea se tekee sieluun haavoja koska seksi on niin henkilökohtaista ja intiimiä. Toki monilla käy niin, että edelliset ovat huonompia kun nykyinen mutta silti niitä tulee vertailtua. Useimmiten joku oli hyvä jossain ja sitten sitä miettii, että nykyinen ei just siinä ole niin hyvä tms. Hirveän usein käy myös niin, että exän kanssa seksi on ollut taivaallista mutta exä oli muuten vähän niin ja näin kun taas nykyisen kanssa seksi ei ole yhtä intohimoista/tyydyttävää (koska se exä nyt sattu olemaan rakastajana vertaansa vailla) mutta muuten mies on miljoonasti parempi. Silloin huomaat, että sielussasi on haava. Itse en halunnut haavoja sieluuni vaan odotin, että tiesin miehestäni tulevan ainakin nyt pitkä ja vakavasti otettava juttu. En halunnut särkeä sydäntäni millään hetken huumalla tai lyhyellä seurustelulla. Jäätiin miehen kanssa yhteen 12 vuotta sitten ja ollaan molemmat toistemme ainoat. Koska meillä ei ole muita kuin toisemme niin olemme yhdessä muokanneet juuri meille molemmille sopivan seksielämän! Emme osaa kaivata exiltä mitään vaan olemme yhdessä rakentaneet tämän mitä meillä on. En koe jääneeni mistän paitsi, koen ainoastaan voittaneeni!

Vierailija
36/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 15v ja mies 17v kun aloitimme seurustella:)

Vierailija
37/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oon sitä mieltä ettei mies vaihtaen parane... ja miksi pitäis kun se ihana kultainen mies on omani!

Vierailija
38/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tajua, millä lailla elämäni olisi parempaa jos minulla olisi ollut muitakin seksikumppaneita.

Vierailija
39/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

uskomaton minä olen kun en ole harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa? Ikää 30.

Vierailija
40/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen ratkaisuuni, yhdessä oltu yli 10 vuotta ja kaksi lasta myös.

En näkisi seksikumppaneden määrää takeeksi hyvästä seksielämästä. Päinvastoin, liian varhain aloitettu seksielämä ja useat vaihtuvat kumppanit saattavat aiheuttaa hankaluuksia myöhemmässä seksielämässä. Mutta tämä on toki hyvin yksilöllistä.

En myöskään ole minkään " lahkon tai yhdistyksen" uskovainen, toki Jumalaan uskon, mutta se ei ole syy tähän yhteen kumppaniin. Minä en vain ollut kypsä aloittamaan seksielämää nuorena ja olen nykyään erittäin tyytyväinen, että maltoin odottaa rauhassa kasvamista ja kypsymistä siihenkin asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä