Olisiko sinusta ok, jos miehesi polttaisi joka ilta pari jointtia.
Meillä nimittäin polttaa. Aikaisemmin vetäisi jointin ehkä pari kertaa viikossa, mutta nyt alkaa olla jokapäiväistä.
Kommentit (44)
En tosiaan haluisi miehekseni pikku-nistiä. Ja tiedän mistä puhun, olen itse ollut yli 10 vuotta kovien aineiden käyttäjä.
ja ei tee mitään vai.
sukulaispoika joutui kannabispsykoosiin tuollaisen pössyttelyn takia. sekosi totaalisesti, hajotti kaiken ja mielensä. yrittänyt toipua nyt pari vuotta :-(
Ei ns. " normaalien" hollannikkaiden perhe-elämään kuulu pilven tai marin polttaminen, vaikka sitä monet ovat nuoruudessa poltelleetkin.
Ei haittaa mua vaikka en itse poltakkaan.... saman verran rentouttaa kuin 1 pullo kaljaa...
tämä vaihtoehto huomattavasti parempi kuin viinan kanssa läträäminen.
Kylläpä täällä on nipoa sakkia!
Viinan juonnin aika moni sallii ja lapsetkin elää alkoholisti perheissä, on väkivaltaa, pettämistä ym. Sen te ainakin kirjoituksien perusteella siedätte mutta joint! Ei, sehän on kaiken pahan alku ja juuri!!!
Mieheni on sen verran vanha ja elämää elänyt ettei tuosta " sorru" mihinkään muuhun....
Nin. alkoholistin kanssa elänyt
tekee narkkariksi, niin suurin osa tän maan luovista ihmisistä on narkkareita.
alkoholisti, pettäjä, vaimon hakkaaja, pedofiili, raiskaaja, työtön, luuseri, impotentti....
Minun mies vetää yhden jointin. Parempi se näistä kuin mikään muu!
tuntuu hassulta että monet luontevasti vastailevat tällaiseen kysymykseen. hyvänen aika, ei arkeen voi kuulua moinen touhu. tai ei ainakaan meidän.
rikollisuutta. Kannattaisi tutustua netissä kannabiksen muihinkin haittavaikutuksiin. T: päihdeongelmainen
Ite en mitään pössyttelijämiestä huolisi. Ei kyllä ole enää mitään satunnaista/viihdekäyttöä jos on joka ilta jointti tai pari! saatava. Narkki mikä narkki!
kyllähän näillä säännöllisillä pössyttelijöillä on oma kasvusto kotona, ei ne sitä kadulta osta! Että sinällään ne ei tue muuta ku sähkölaitosta harrastuksellaan.
eipä ole tuo polttelu 15 vuodessa skitsofreniaa tuonut...
Mikä päihdeongelma itselläsi on?
tupakan hajusta, onneksi ei mieskään.
on. Niinkuin sanoin, nipoja koko sakki ja hurskastelijoita!
Kun on tupakasta tai viinasta kyse niin kukaan ei käy vastarintaan yhtä tehokkaasti kuin pilveä vastaan....
Mitäs jos se laillistetaan joskus?
Tuomitsetteko sen silloinkin?
Vai onko syynä nyt vaan se että on laitonta?
Mitä haittoja siitä muuten on? Esim. enemmän kuin viinassa?
niin päteekö se myös alkoholiin? Juo pullon kaljaa niin alkoholisti mikä alkoholisti!!!
Itse kasvattamalla ei muuten tue katurikollisuutta ;)
KANNABIS ON KELPO LÄÄKE:
- kipuun
- alzheimeriin
- pahoinvointiin
- ahdistukseen
- parkinsoniin
- lihavuuteen
Toisekseen Suomessa ei ikinä tulla laillistamaan kannabis, nytkin jo yrittävät röökaamisen jengiltä lopettaa. Ja mun puolesta vetäköön kuka tahansa mitä tahansa, sanoin vain mielipiteeni mitä olen kentällä nähnyt ja kuullut niiden kokemuksia ketkä " lusivat" kanssani 1.5v yhdessä vierotushoitolaitoksessa. Kaikki päihteet ovat perseestä ja niistä saa vaan ongelmia aikaiseksi kyttien, perheen ja mielenterveyden kanssa.
onko ihan totta niissä katkaisuhoidoissa ollut yhtäkään joka on tullut sinne PELKÄN kannabiksen vuoksi?
Yleensä, niinkuin varmasti tiedät, katkaisuun mennessä on kyseessä lääkkeet, kovemmat huumeet, alkoholi, sekakäyttö ym. siellä taustalla..
Että joku olisi ollut 1.5vuotta katkaisuussa satunnaisen pilvenpolton vuoksi????
Ehkä. mutta vaikea uskoa.
Minäkin olen tätä elämää nähnyt....
en diggaisi kaljan vetämisestäkään. Enkä itse asiassa myöskään siitä, että hän polttaisi tupakkaa.
Siispä mieheni on melko raitis, ei ole nyt polttanut vuosikausiin pilveä eikä tupakoinut.