Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta ok, jos miehesi polttaisi joka ilta pari jointtia.

Vierailija
09.07.2006 |

Meillä nimittäin polttaa. Aikaisemmin vetäisi jointin ehkä pari kertaa viikossa, mutta nyt alkaa olla jokapäiväistä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdekäyttö ehkäisee tuollaisia pahoja rappeuttavia sairauksia, enkä ole ahdistunutkaan. :D Kannabiksen fataalia yliannostusta ei lääketiede tunne, yhtään ainutta tapausta siis.

Laillistaisivat nyt sen niin ois helpompi pitää itteään kunnossa.

Useimmille mammoille tekis tötsyt terää kans!

Vierailija
22/44 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan toiminut, tulee vaan päänsärkyä...

Ei tehoa minuun!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten eräänkin kerran olen näillä keskustelupalstoilla " kinannut" kannabiksen haittavaikutuksista. Kyllähän minä entisenä käyttäjänä ymmärrän puolustuspuheet mutta mutta...kun se vaan ei ole niin yksioikoista. T:24

Vierailija
24/44 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku alta parinkympin voi saada jotain psykooseja ym. mutta että 15vuotta poltellut 40 mies... en nyt näe sellaista tapahtuvan....

Lopetan kinaamisen, se mikä sopii yhdelle ei käy toiselle....

Jokuhan kuolee viinaankin jo parikymppisenä ja jotkut keuhkosyöpään tupakan vuoksi 30 kymppisinä... Sellaista tämä elämä on!

Vierailija
25/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen samaa mieltä kanssasi, mikä sopii yhdelle ei välttämättä toiselle. Itselläni takana pitkä suhden miehen kanssa, joka lopussa poltteli lähes päivittäin - viinilasin kanssa tai sijaan rentoutuakseen.

Ei pelkoa hänelläkään psykooseista, oli polttanut jo pitkään jonkin verran.

Ongelmaksi asian koin vain minä, koska tunsin etten saanut häneen kontaktia enää. Persoona muuttui pysyvästi polttelun lisääntyessä. Ja itse menin kannabispsykoosiin, joten kannabis vaikka lääkkeenä käytetty joissakin maissa ei sovi kaikille. Silti kannatan kannabiksen laillistamista (ainakin lääkekäyttöön esim. syöpäpotilaille) niille joille aine sopii.

Enkä todellakaan tuomitse muiden käyttöä tai suhteita joissa poltetaan. Kukin tavallaan.

Vierailija
26/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilven takia. Mutta useimmat taiteelliset ihmiset käyttävät/ovat käyttäneet erinäisiä aineita. Boheemit ihmiset ovat ennakkoluulottomampia. Aineiden käyttöön on erilaisia syitä: joku on herkkä, toinen kokeilunhaluinen, kolmas tahtoo rentoutua.

Vierailija
27/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää minkälaiset vieroitusoireet alkaisivat kun ap:n ukko olis kuukauden polttamatta. Minulla ystäviä jotka jääneet koukkuun pilveen. Heillä elämä hyvin hallinnassa et eivät oo nistejä siinä mielessä. Mutta tietävät kyllä itsekkin et ovat ´riippuvaisia. Jos koittavat lopettaa hikoilu kauheaa, ei saa nukuttua jne.

Minun mielestäni tuossa polttelussa juuri pahinta se, et ihminen ai oo enää yhtä hyvässä kontaktissa toiseen.

Hyväksyn satunnaisen käytön kyllä, oli sitten kyseessä pilvi, alkoholi, amfetamiini jne. Jokapäiväistä käyttöä en hyväksyisi, se ei ole enää silloin hallinnassa.

T: se joka oli käyttänyt huumeita vuosia, nyt täysin kuivilla yli 4 vuotta

Vierailija
28/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt siihen, eli pilvi oli tärkeämpää kuin minä ja lapsi. Nykyään vajonnut rutkasti alaspäin, säälittävä tapaus, ei käy töissä, lapsen tapaamisissa ongelmia. Elatusmaksuja ei maksaisi, nuohoaa vaan frendiensä kanssa. Ja tämä alkoi satunnaisesta polttelusta, se tie vie mennessään!!! Jos haluat nähdä ettei miehesi ole narkki, pyydä häntä olemaan kuukausi ilman. Jos ei siihen pysty, ax-mieheni tie kutsuu... Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, joka ei anna mun polttaa edes jointtia vuodessa, vaikka joskus haluasisin. Parempi kuitenkin näin päin.

Vierailija
29/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tuntenut ihan tarpeeksi monta päivittäin polttelevaa, ja kyllä se vaikuttaa ihmiseen mun mielestä aika radikaalisti. En jaksaisi katsella kotonani.

Vierailija
30/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaan vertaaminen on sikäli typerää, että kaljan kittaaminen ei ole rikos, sen sijaan jointit on huumeita ja laittomia...

Vierailija
31/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsieni ei tarvitse onneksi tuollaista nähdä. Todella, todella huonoa esimerkkiä! Muutenkin noi pöllypellet on sellaisia veteliä paskoja!!

Vierailija
32/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona vaan että elätte laittomasti, mitäs sitten jos jäätte kiinni, entäs lapset. Oli addiktion kohteena kuitenkin alko tai hasa, en eläisi (enää) addiktin kanssa.

t. se jonka exä poltteli samoin kun ap:n mies, ja nyt kovaa vauhtia matkalla kohti pohjaa.

Vierailija
33/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapset jättää miehelle kun on pöllytellyt? No ei ainakaan mun lapsia. Ja entä rahankäyttö? Eikö asunto, ruoka, yhteinen elämä ole parempia rahankäyttökohteita?

Miehessä täytyy joku vika olla kun ei osaa rentoutua muuten.

Vierailija
34/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huumeille ehdoton EI!

Vierailija
35/44 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addikti on yleinsä lapsellinen ja itsekäs. On vielä muitakin yhteneviä luonteenpiirteitä addikteilla mut kaipa ap asian jo tietääkin.

Vierailija
36/44 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka polttaa jointin illassa niin vetelä ja jotenkin ongelmainen...

Ei meillä ainakaan ole ongelmaa!

Vierailija
37/44 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Leipoo toisinaan jotain space kakkusia tai polttelee, mutta ei ole varaa joka päivä kyllä. Ei kyllä pahemmin vaikuta meillä muuten kuin siten, että on sellainen vielä rennompi kuin tavallisesti. Ja pitää tietty jakaa mun kanssa herkut! ;)

Vierailija
38/44 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilun nuoruudessa vielä ymmärtäis, mut en oikeastaan ees kaveriks tahtois nykypäivänä...

Vierailija
39/44 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti myös jopa toivottavaa, sen käsityksen saa kirjoituksistasi. Senkun pläräätte siellä huumeiden kanssa, oma on elämänne. Toivottavsti tiellä ei ole lapsia. Huumeriippuvuus lähes poikkeuksetta lisääntyy ja vaikeutuu. Seuraavaksi varmaan kerrot et miehes viihteellä ollessa voi ottaa pari essua, nokat kokaa tms.

Miehesi on kuitenkin narkomaani. Tämä on fakta.

Vierailija
40/44 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satunnainen kaljan juojakaan ole alkoholisti.

Tai kauppareissulla hedelmäpeliä pelaava peliaddikti.

Se taitaa olla vain nuo huumeet joista heti leimautuu jos joskus esim. muutaman kerran vuodessa viihdekäyttää, heti on narkkari.

Taitaa olla aika moni julkkis tällä leimauksella suomessa ja koko maailmassa pelkkiä narkkareita.....

Mitäs sellaisia narkkareita käytte leffassa kattomassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi