ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Mein bratwurst in dein sauerkraut? Osataan sitä Saksassakin
Näitä lukiessa kirkastuu miksi syntyvyys on Suomessa laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt osaa sanoa ällöttävimpiä, vonkaaminen on aina hiukan ällöttävää. Yksi mikä tuli mieleen, kun ventovieras mies tuli vonkaamaan, ja sanoin olevani varattu. Hänen vastauksensa oli, että "ei sen tarvi tietää". No joooooo, vain sehän minua pidätteleekin.... NOT!
Ihan turhaa täällä esität jotain siveyden sipulia kun kaikki tiedämme että ainoa mikä pidätteli sinua kairaamasta tuon uroon kankea oli mieltäsi jäytävä pelko kiinnijäämisestä.
kairaamasta tuon uroon kankea?? Yyööökkkssss
Etenkin kun kairaaminen on kairalla jäähän aukon tekemistä. Millä välineellä siihen miehen kankeen näissä kummissa seksileikeissä pitäisi tehdä kolo?
Varmaan heti käsiaseella.
Itse olen asiallinen aina ja kysyn, että haluaako neiti kokea turvallisen penetraatiokokemuksen, ilman mitään pissa ja kakkaleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asiallinen aina ja kysyn, että haluaako neiti kokea turvallisen penetraatiokokemuksen, ilman mitään pissa ja kakkaleikkejä.
Ja, jos tulee kieltävä vastaus, niin totean, että siinä tapauksessa myös pissa ja kakkaleikit sopivat.
"Päästä mun boa uimaan sun lähteeseen" on kyllä syöpynyt pysyvästi mieleen! Lausujana hintelä,rillipäinen nuori mies. En tiedä,pääsikö boa lopulta uimaan.
Niin ällöttäviä, että tässä alkaa mennä usko ihmiseen......
Entäs tämä klassikko: Sattuiko sinua kun putosit taivaasta siihen?
Itse olen romanttinen ja sanon aina "Pääseekö pappakarhu, mammakarhun hunajapurkille"! Aina toimii.
Itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla`?
Vierailija kirjoitti:
Räpläisitkö ittes märäks niin mä käyn paskallla sillä aikaa
Tämä on Härmäläinen taktiikka muuten.
Itse olen hyvin pidättäytyväinen ja ehdotan rauhallista etenemistä, kuten kasvoille laukeamista ja sormileikkejä. En tohdi penetraatio asioilla aloittaa keskustelua uuden tuttavuuden kanssa.
Näytät niin kokeneelta imijältä että saat varmaan golfpallonkin tulemaan puutarhaletkun läpi.
Elokuvarepliikkejä tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin kokeneelta imijältä että saat varmaan golfpallonkin tulemaan puutarhaletkun läpi.
Elokuvarepliikkejä tämäkin.
Kova imijä testataan seuraavalla testillä. Laitetaan sokeripala sonnin suuhun ja se joka saa sonnin peräaukkoa imemällä suun makeaksi, pääsee jatkokierrokselle.
Tää on totta. 30 v sitten mies sanoi minulle:
"Soitatko minun nokkahuilua ja minä soitan sinun huuliharppua?"
"Sinulla on kaunis niska, haluaisin suudella sitä". On toiminut usein.
Aloitan usein jo baarin ovella. Avaan oven naiselle ja sanon "Älä pidä minua herrasmiehenä, sillä avaan oven vain kaikkein kauneimmille".
Vierailija kirjoitti:
Olin baarijonossa, 20 asteen pakkasessa. Mun edellä oleva mies huusi portsarille "P*llua tulin hakemaan, enkä tullut tänne palelemaan" Kesti 2 minuuttia, niin nuori nainen tuli kysymään siltä mieheltä et mennääks?
Menihän ne, ja me muut jäätiin suu auki miettimään mitä hittoa tapahtui, miten tuollainen voi toimia :D
Niin, tuotahan he eivät mitenkään ole voineet sopia etukäteen keskenään. Nyt lauma miehiä miettii vieläkin, miten se onnistui.
Ja sun tasosi kävi ilmi sadusta, jossa valitit omaa sukupuoltasi olevalle pokelle käpälöivästä naisesta (arvatenkin omat ryynit rinnuksilla ja sepalus auki)ja tulit viskatuksi hankeen. Sun höpinät eivät uppoa edes muihin miehiin.