Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
181/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko kusta mun naamalle? Miksi et? Pliiiiiiiiis!!"

Vierailija
182/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako baarista haetaan nykyään vain panoseuraa? Hyi hel.etti! Ei sinne uskalla enää mennä tanssimaan ja juomaan vettä jos vonkaajia vain on paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarijonossa, 20 asteen pakkasessa. Mun edellä oleva mies huusi portsarille "P*llua tulin hakemaan, enkä tullut tänne palelemaan" Kesti 2 minuuttia, niin nuori nainen tuli kysymään siltä mieheltä et mennääks?

Menihän ne, ja me muut jäätiin suu auki miettimään mitä hittoa tapahtui, miten tuollainen voi toimia :D

Vierailija
184/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luokkalainen oli Tinder treffeillä jonkun tuntemattoman miehen kanssa. Sit se mies alkoi ehdottelemaan, että haluaisi, että se kaverin luokkalainen ois paskonu lasipöydän päälle samalla kun hän olisi alapuolella kuvaamassa :D Tää on ihan tosijuttu, vaikka itsellekin teki aluksi vaikeaa käsittää, että sellaisia ihmisiä on ihan täällä koti Suomessa.

Vierailija
185/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Riippuu kysyjän tasosta.

Vierailija
186/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään, et lohkeeko, niin takuulla ei lohkee.

Vierailija
187/962 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttä juuri kysyttiin sanon että ei lohkea, käytän aina kynsilakan alla kynnenkovettajaa. Ei lohkea kynnet.

Vierailija
188/962 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä opetti aikoinaan että naista kohtaan pitää olla herrasmies. Valitettavasti fakta on, että ainakaan nuorena herrasmiehet jäävät ilman. Mulkummille misogyyneille irtoaa kyllä aina, koska se on jännittävää.

Valitettavasti misogynia ei parannu.

Tämä on niin totta! (Entinen) "kaverini", joka käsitteli, ja mikä tärkeintä, ihan oikeasti PITI naisia esineinään sai aivan käsittämättömän paljon tuheroa aikoinaan. Jätkä oli oikeasti aivan sekopää mieleltään, mutta naisiin se vetosi aina.

Kai tässä nyt on se naisten YOLO -meininki, että ilmiselvä ihmishirviö vakuuttaa itsevarmuudellaan vähänkin yksinkertaisemmassa (lue: kännissä) olevan naisen. Ihan järkkyä se kyllä oli. Ja jos toisella kotiinvientikeikalla ei peppuun saanut mennä, akka vaihtui aina. Tai sitten mentiin sinne "vahingossa"...

Vierailija
189/962 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei voi olla totta, eihän? En ole aiemmin nauranut näin paljon lukiessani kaikki kommentit. Haha.

Vierailija
190/962 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olis varmaan kelvannut mutta nainen tuossa ilmoitti että kun on kuukautiset niin ei onnistu. Olisiko ollut parempi että mies olis väkisin alkanut panemaan?

Vierailija
191/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitään iskurepliikkejä vaan minuun Tehoaa suora puhe. Työkaveri sanoi minulle firman bileissä : mennäääks teille panee, koska asia oli minulle ok niin mentiin. Aina ei tarvi hienostella

Vierailija
192/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suuta!

Vierailija
193/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Saisinko imeä kyrpääsi jos anna sinun nuolla vittuani? ''

Vierailija
194/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla___ on___isho___BRÖÄÄÄRGH 🤮

Vierailija
195/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään vaihtokaupat: Minä nuolen sinut nirvanaan ja minä tiskaan tiskit.

Vierailija
196/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.

"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.

Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.

Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"

Haluaisin tietää onnistumisprosentin jos baarissa täysin ventovieras mies ehdottaa vaikka sadalle naiselle (toki yksi kerrallaan), että "Lähdetäänkö panemaan?". Voisikohan se olla vaikka 0% ?

Vierailija
197/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohtelias kaveri ja sanon "Olisiko mahdollista tunkeutua neidin/rouvan limalompakkoon tahi vaihtoehtoisesti suklaatunneliin".

Vierailija
198/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panisin sinua, panisitko vastaan?

Vierailija
199/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttä juuri kysyttiin sanon että ei lohkea, käytän aina kynsilakan alla kynnenkovettajaa. Ei lohkea kynnet.

Mikäs tällainen taikatuote on?

Vierailija
200/962 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotan uudelle tuttavuudelle baaritiskille aina pitkäntikun vetoa. Se herättää aina kiinnostuksen, että mistä vedetään tikkua. "Siitä, että mihin reikään ensin tuuppaan sinua". Vetää naisilta aina jalat veteliksi ja alkavat raahaamaan kohti taksia.