Mitä liikkuu niiden päässä, jotka lebtelevät nyt jälleen ulkomaille ?
Minä veikkaan ilmaa.
Täydellistä omahyväistä t y h m y y t t ä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään heillä liiku. Itsekeskeisiä ihmisiä. Eivät ajattele muita, eivät edes itseä.
Pitäisi vaan sulkea lentokentät.
Onneksi maailma ei toimi koronahysteerikkojen ehdoilla.
Vee! Ei tämä kirous ikinä lopu, jos pyöritään ja hyöritään sinne tänne levittäen virusta entisestään. Ajattelisitte muitakin, kuin vain itseänne.
Ei lopukaan. Tämä on vain jatkoa sarsille, sikainfluenssalle ja muille koronaviruksille. Näiden kanssa vain on opittava elämään. Vai olitko koko viime talven perunakellarissa, ettet olisi ollut 500 influenssaan kuolleen joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään heillä liiku. Itsekeskeisiä ihmisiä. Eivät ajattele muita, eivät edes itseä.
Pitäisi vaan sulkea lentokentät.
Onneksi maailma ei toimi koronahysteerikkojen ehdoilla.
Vee! Ei tämä kirous ikinä lopu, jos pyöritään ja hyöritään sinne tänne levittäen virusta entisestään. Ajattelisitte muitakin, kuin vain itseänne.
No ihmiset pyörii ja hyörii levittäen sitä virusta täällä Suomen sisälläkin, elleivät pysy kotona 247.
eri
Toikin on totta, mutta jos ottaa huomioon väkiluvut niin päästäisiin vähemmällä ilman turhaa matkustelua.
Kyllä retardeja ja niin helvetin välinpitämättömiä ihmisiä piisaa! Pysykää nyt kotimaassa kun tilanne saatu hallintaan. Teidän vastuuton matkustelu aiheuttaa sen, että taas tauti alkaa levitä ja syksyllä jälleen yhteiskunta seis! Käsittämätöntä itsekkyyttä!
Ei mitään. Ne on päästänsä ihan tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? kirjoitti:
Ensi viikolla etelään lomalle! 😎
Karanteeniin sit kahdeksi viikoksi kun tulet takaisin! Yhtäkään ihmistä täällä kotimaassasi et sitten tyhmyydelläsi vaaranna.
Siis siihen karanteeniin, jossa saa kuitenkin käydä töissä, kaupassa ja hoitaa muut pakolliset asiat? Joo, kyllä se vain sopii. Itse asiassa ajattelin sitten mennä mökille, koska on kesäloma.
Minä vaadin että kaikki minusta turha ja pelottava on koronan varjolla kiellettävä! Vaadin myös että näkymättömät voimat toimittavat minulle edelleen sähkön pistorasiaan, veden hanaan, rahat tilille, ruoan kotiovelle ja muotivaatteet pakettiautomaattiin. Mutta muistakaa: ei töihin korona-aikana jos välität läheisistäsi!
Harmittaako? kirjoitti:
Ääliö.
Hienoa makoilla rannalla maski naamalla. 😂
No, mitäs ajattelitte tehdä siellä matkoilla?
Mua kiinnostaisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ne on päästänsä ihan tyhjiä.
Niin, Nalle Puh on saanut uusia kavereita.
Lentokoneissa ne tarttuu. Ahtaassa tilassa satoja ihmisiä tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako? kirjoitti:
Ääliö.
Hienoa makoilla rannalla maski naamalla. 😂
Valitettavasti tuo märkä päiväunesi ei toteudu. Etkö ole yhtään katsonut uutisia? 😎
Vierailija kirjoitti:
Kun rajoitukset poistuu, niin ne POISTUU. Neurootikkojen pitää hakea apua koronapelkoonsa asiantuntijoilta. Nämä on just niitä, jotka 15 vuoden päästä kitisee vielä samaa asiaa.
Matkusta siitä Ruotsiin, Venäjälle tai New Yorkiin. Palataan sitten asiaan. Netin kautta.
Suomessa todettiin tänäänkin enää yksi uusi tartunta.
Tolloja ovat. Kohta saadaan ne koronalingot taas suihkimaan virusta ympäriinsä ja tulee monelle synkkä syksy.
Onko se matkailu tärkeämpää kuin yhteiskunnallinen hyvinvointi?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää?
Harrastaa vesiurheilua, sekä katsella maisemia ja nähtävyyksiä. Syödä ja juoda hyvin. Mitä nyt lomalla yleensä tehdään. Vai luuletko sinäkin, että sillä istutaan hotellihuoneessa viikko maski päässä ja kumihanskat kädessä?
Järjenköyhyyttä että saa matkustella tänä vuonna mihinkään ulkomaille mistään maasta. Aivovammaisia päätöksiä, raharaharaha.
Koronatapaukset ovat maailmalla räjähtäneet käsiin, mutta täällä ja euroopassa leikitään vain että mitään koronaa ei olisikaan. Voi #%&&&&%..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää?Harrastaa vesiurheilua, sekä katsella maisemia ja nähtävyyksiä. Syödä ja juoda hyvin. Mitä nyt lomalla yleensä tehdään. Vai luuletko sinäkin, että sillä istutaan hotellihuoneessa viikko maski päässä ja kumihanskat kädessä?
Niin, Suomessahan noita ei voi tehdä.. öhö öhö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä retardeja ja niin helvetin välinpitämättömiä ihmisiä piisaa! Pysykää nyt kotimaassa kun tilanne saatu hallintaan. Teidän vastuuton matkustelu aiheuttaa sen, että taas tauti alkaa levitä ja syksyllä jälleen yhteiskunta seis! Käsittämätöntä itsekkyyttä!
Mitä helv? Koronahan on hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää?
Me mennään Norjaan Lofooteille katsomaan luonnon kauneutta.
Nimenomaan se loppuukin ehkä joskus kun pääsee leviämään riittävän laajalle. Pitäisikö tässä kaikkien mennä kellariin piiloon kolmeksi vuodeksi? Sitten vasta onkin sotku siivottavana.