Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pyytää ulos, miehen kuuluu tarjota. Mitä mieltä?

Vierailija
21.06.2020 |

Tarjoamalla mies osoittaa olevansa hyvä ja pariutumisen arvoinen mutta jos ei tarjoa ja on kutsunut, niin siirryn seuraavaan parempaan mieheen. Jos mies ei maksa treffeillä, osoittaa todellisen luonteensa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle provolle annan 2/5.

Vierailija
2/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Minusta on fiksua, että kutsuja tarjoutuu maksamaan, on se sitten nainen tai mies, mutta fiksu kutsuttu puolestaan maksaa sitten jotakin muuta eli kulut tasataan. Eli vaikkapa jos toinen on ostanut leffaliput tai konserttiliput, toinen tarjoutuu maksamaan syömiset.

Tai jos treffeillä käydään usein, seuraavalla kerralla on toisen vuoro kustantaa. Eli pidemmällä aikavälillä kulut tasataan.

Ja ei, esimerkiksi ravintolassa ei aleta laskea senttejä, mitä kumpikin on syönyt, se on moukkamaista.

Jos ei ole varaa, ei kannata pyytää toista syömään kalliiseen ravintolaan. Voi tehdä hyvät eväät ja viedä toisen piknikille, se esimerkiksi on aina kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja maksaa, oli sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
4/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietysti hokevat, että kutsuja maksaa, vaikka kaikki tietävät, että se kutsuja on 90 % mies.

Vierailija
5/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsuu kotiinsa, niin saako eteisessä vaatia pääsymaksun?

Vierailija
6/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsuu kotiinsa, niin saako eteisessä vaatia pääsymaksun?

silloin kutsuja maksaa paikalle tulijalle:)

Vierailija
7/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut nainen pyysi lenkille. Annoin hänelle laskun lenkkareista shortseista ja t-paidasta.

hevimies

Vierailija
8/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytää treffeille jos ei halua maksaa? Silloin se on kaveritapaaminen.

Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.

Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.

Vierailija
9/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietysti hokevat, että kutsuja maksaa, vaikka kaikki tietävät, että se kutsuja on 90 % mies.

Ole kutsumatta, ei ole pakko.

Vierailija
11/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa, oli sukupuoli mikä tahansa.

Miehen tehtävä on kutsua nainen treffeille ja maksaa.

Vierailija
12/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle provolle annan 2/5.

Kohteletko kaikkia naisia noin aliarvoisen huonosti?

Vierailija
13/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Minusta on fiksua, että kutsuja tarjoutuu maksamaan, on se sitten nainen tai mies, mutta fiksu kutsuttu puolestaan maksaa sitten jotakin muuta eli kulut tasataan. Eli vaikkapa jos toinen on ostanut leffaliput tai konserttiliput, toinen tarjoutuu maksamaan syömiset.

Tai jos treffeillä käydään usein, seuraavalla kerralla on toisen vuoro kustantaa. Eli pidemmällä aikavälillä kulut tasataan.

Ja ei, esimerkiksi ravintolassa ei aleta laskea senttejä, mitä kumpikin on syönyt, se on moukkamaista.

Jos ei ole varaa, ei kannata pyytää toista syömään kalliiseen ravintolaan. Voi tehdä hyvät eväät ja viedä toisen piknikille, se esimerkiksi on aina kivaa.

Miehen kuuluu maksaa jokaisella treffikerralla. Se on sanaton sääntö.

Vierailija
14/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kutsumatta, ei ole pakko.

Juurikin näin. Tämä on naisten suhtautuminen aina, kun he ovat se sukupuolestaan hyötyvät osapuoli. Silloin ei ollenkaan mietitä sukupuolen tuomia etuja.

Vierailija
15/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies kysyy naista ulos (nainen voi toki tehdä aloitteen ja vinkata) ja mies maksaa viulut. Ei mitään epäselvää tässä.

Nainen puolestaan pukeutuu hyvin ja laittautuu, kuuntelee ja kihertää miehen jutuille ja kulkee sujuvasti miehen käsikynkässä.

Vierailija
16/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyllä kummoista kuvaa itsestään anna, jos ei tarjoudu lounasta tai kahvikupposta maksamaan. Itaruus, köyhyys ja käytöstapojen puute eivät ole mitään valtteja pariutumismarkkinoilla. Mutta jos suhde etenee, on selvää, että lähes sata prosenttia naisista käy töissä, maksaa omat kulunsa ja osallistuu perheen elatukseen niin hyvin kuin kykenee. Suomalaisilla miehillä ei pitäisi olla mitään valittamista.

Vierailija
17/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksua seurastaan vaativalle naiselle, kuten AP:lle on joku rumempikin nimi olemassa joka jää sensuuriin...

Vierailija
18/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurissamme miehen odotetaan pyytävän naista treffeille, joten tuo on vain älyllisesti epärehellinen tapa sanoa "Mies maksaa". Ja sellaisena on tietenkin täyttä seksismiä.

Vierailija
19/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytää treffeille jos ei halua maksaa? Silloin se on kaveritapaaminen.

Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.

Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.

Itse en koskaan ensitreffeillä maksa kuin omat juomani. Hyvä tapa karsia sinunlaisesi naiset pois. Minun naistyypilleni tasa-arvo on tärkeä asia oikeasti, ei vain paperilla.

t. feministimies

Vierailija
20/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jos mies on esittänyt kutsun tyyliin : Saanko viedä sinut syömään (toivottavasti erikseen sanoisi, minä maksan) on se minusta sen merkki, että mies maksaa.

Jos kutsu on luokkaan mennääks yhes syömään, olettaisin että molemmat maksaa omansa.

Herrasmies maksaa aina, hyväkäytöksinen nainen tarjoutuu ja on valmis maksamaan myös omansa.

Mutta mistä minä tietäisin, kun mieheni ei vie minua treffeille. Mutta tekee välillä ruokaa ja iltaisin hieroo jalkoja, ja muuta en ole kaivannut.