Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pyytää ulos, miehen kuuluu tarjota. Mitä mieltä?

Vierailija
21.06.2020 |

Tarjoamalla mies osoittaa olevansa hyvä ja pariutumisen arvoinen mutta jos ei tarjoa ja on kutsunut, niin siirryn seuraavaan parempaan mieheen. Jos mies ei maksa treffeillä, osoittaa todellisen luonteensa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh viekää se nainen kävelylle/kahville, jos haluatte selvitä halvalla.

Vierailija
22/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä miehenä maksan, ihan kaiken mitä daami vaan toivoo.

On miellyttävää huomata, että Suomesta viellä löytyy nainen joka osaa arvostaa miehen tarjoilua. On todella miellyttävää illallista sellaisen daamin seurassa.

Hyvä ettei tasa-arvo hömppä ole kaikkia naisia turmellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jos on mies, tämä maksaa aina. Neiti-miehet ovat asia ihan erikseen ja voisivat pariutua, vaikka keskenään.

Kyse on periaatteesta, tuskin muutama euro kenenkään taloutta kaataa.

Vierailija
24/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jos on mies, tämä maksaa aina. Neiti-miehet ovat asia ihan erikseen ja voisivat pariutua, vaikka keskenään.

Kyse on todella periaatteesta: en ole kiinnostunut maksullisista naisista.

Vierailija
25/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytää treffeille jos ei halua maksaa? Silloin se on kaveritapaaminen.

Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.

Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.

Itse en koskaan ensitreffeillä maksa kuin omat juomani. Hyvä tapa karsia sinunlaisesi naiset pois. Minun naistyypilleni tasa-arvo on tärkeä asia oikeasti, ei vain paperilla.

t. feministimies

No onneksi minua ei kiinnosta feministimiehet, joten kumpikaan ei menetä mitään.

Vierailija
26/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on todella periaatteesta: en ole kiinnostunut maksullisista naisista.

Meinasitko ihan vakavissasi eurolla saavasi? Kotiin kasvamaan mieheksi.

Vierailija
27/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että mies kutsuu ja tarjoaa. Nainen sitten vastikkeeksi antaa.

Vierailija
28/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.

Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.

Itse en koskaan ensitreffeillä maksa kuin omat juomani. Hyvä tapa karsia sinunlaisesi naiset pois. Minun naistyypilleni tasa-arvo on tärkeä asia oikeasti, ei vain paperilla.

t. feministimies

No onneksi minua ei kiinnosta feministimiehet, joten kumpikaan ei menetä mitään.

Nainen, joka ei ole feministi, on aina yhtä selittämätön tapaus.

Vierailija
29/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa, ja jos rahaa ei ole voi aina viedä kävelylle.

Vierailija
30/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen odottaa, että mies maksaa, on hän maksullinen nainen. Treffit eivät johda seksisuhteeseen ilman rahaa.

Vierailija
31/32 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. feministimies

Nainen, joka ei ole feministi, on aina yhtä selittämätön tapaus.

No tarkennan, että kannatan feminismiä sanan alkuperäisessä tarkoituksessa, mutta en mitään mitä se tänäpäivänä tarkoittaa.

Vierailija
32/32 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi koska ei vaan jaksa näitä. Mene jonne ulos leikkimään. Ai niin, sinulla ei ole kavereita. Mene silti.