Jos mies pyytää ulos, miehen kuuluu tarjota. Mitä mieltä?
Tarjoamalla mies osoittaa olevansa hyvä ja pariutumisen arvoinen mutta jos ei tarjoa ja on kutsunut, niin siirryn seuraavaan parempaan mieheen. Jos mies ei maksa treffeillä, osoittaa todellisen luonteensa.
Kommentit (32)
Tottakai minä miehenä maksan, ihan kaiken mitä daami vaan toivoo.
On miellyttävää huomata, että Suomesta viellä löytyy nainen joka osaa arvostaa miehen tarjoilua. On todella miellyttävää illallista sellaisen daamin seurassa.
Hyvä ettei tasa-arvo hömppä ole kaikkia naisia turmellut.
Mies, jos on mies, tämä maksaa aina. Neiti-miehet ovat asia ihan erikseen ja voisivat pariutua, vaikka keskenään.
Kyse on periaatteesta, tuskin muutama euro kenenkään taloutta kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos on mies, tämä maksaa aina. Neiti-miehet ovat asia ihan erikseen ja voisivat pariutua, vaikka keskenään.
Kyse on todella periaatteesta: en ole kiinnostunut maksullisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyytää treffeille jos ei halua maksaa? Silloin se on kaveritapaaminen.
Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.
Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.
Itse en koskaan ensitreffeillä maksa kuin omat juomani. Hyvä tapa karsia sinunlaisesi naiset pois. Minun naistyypilleni tasa-arvo on tärkeä asia oikeasti, ei vain paperilla.
t. feministimies
No onneksi minua ei kiinnosta feministimiehet, joten kumpikaan ei menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on todella periaatteesta: en ole kiinnostunut maksullisista naisista.
Meinasitko ihan vakavissasi eurolla saavasi? Kotiin kasvamaan mieheksi.
Kyllähän se on niin, että mies kutsuu ja tarjoaa. Nainen sitten vastikkeeksi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut treffeillä missä mies ei tarjonnut, vaikka pyysi minua ulos. Jäi pihi vaikutelma. Mies tämän lisäksi kehuskeli miten elättää itsensä pokerilla, kun itse venytin penniä opiskelijabudjetilla.
Muilla treffeillä miehet ovat aina tarjonneet ja ovat olleet ihan keskituloisia, eivät rikkaita. Ihan sama mitä "feministit" sanoo, miehen pisteet nousee selkeästi silmissä jos hän tarjoaa.
Itse en koskaan ensitreffeillä maksa kuin omat juomani. Hyvä tapa karsia sinunlaisesi naiset pois. Minun naistyypilleni tasa-arvo on tärkeä asia oikeasti, ei vain paperilla.
t. feministimies
No onneksi minua ei kiinnosta feministimiehet, joten kumpikaan ei menetä mitään.
Nainen, joka ei ole feministi, on aina yhtä selittämätön tapaus.
Jos nainen odottaa, että mies maksaa, on hän maksullinen nainen. Treffit eivät johda seksisuhteeseen ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. feministimies
Nainen, joka ei ole feministi, on aina yhtä selittämätön tapaus.
No tarkennan, että kannatan feminismiä sanan alkuperäisessä tarkoituksessa, mutta en mitään mitä se tänäpäivänä tarkoittaa.
Ilmoitin asiattomaksi koska ei vaan jaksa näitä. Mene jonne ulos leikkimään. Ai niin, sinulla ei ole kavereita. Mene silti.
Huoh viekää se nainen kävelylle/kahville, jos haluatte selvitä halvalla.