Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle pilaa koko kesän!

Erika2020
21.06.2020 |

Odotettu kesä menee ihan harakoille liiallisen kuumuuden takia. Hiki valuu, mitään ei pysty tekemään, olo on fyysisesti todella heikko ja päässä pöhkö olo. Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme tänään hakemassa ilmastointilaitteen, niin saadaan edes yksi huone viileäksi. Kyllä me ihmiset ehkä pystyisimme kärvistelemään pari viikkoa +28 asteen sisälämpötiloissa, mutta paksuturkkiset lemmikit eivät.

Vierailija
82/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteiden rakastajat ovat vähän toistaitosta porukkaa.

Hahah! Kärsi, kurja.

Me nautimme tästä valosta ja lämmöstä. Nyt kesällä Suomi on sellainen paikka että täällä viitsii olla ja elää. 8 kuukautta vuodesta tämä maa on täysin ankea ja kälyinen kylmä loukko. Nyt suorastaan paratiisi!

Kaiken kruunaa se ettei ole hyttysiä juuri yhtään.

Sinä nyt olet niin tyhmä, ettet ymmärrä eri vuodenaikojen eroja. Kälyinen ja kylmä on oikein osuva viittaus sinuun, luuseri. Mutta pitäähän kaikkien fanittaa lämmintä, ku meidän ameebakin tekee näin! 

Enkä kärsi, varsinkin kun tiedän, että en ole yhtä tyhmä kuin sinä!

No voi VOI kun meni tunteisiin! :)

Totta kai ymmärrän vuodenaikojen erot, olenhan suomalainen. Ymmärrän että ne ovat pääosin perseestä ja että ei täällä voi asua jos on paremmasta perillä -ja minähän olen.

Jos joku fanittaa marraskuun harmautta ja kylmyyttä niin siitä vaan, minä haluan tallustella rantabulevardilla palmujen alla, ottaa avoauton alle ja nauttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen haikeudella niitä kesiä kun olin teini 2000-luvun alussa. Kun kesälomalla jaksoi harrastaa kaikkea mukavaa. Kävely, pyöräily, soutelu, telttailu, kaikenlainen liikkuminen ja puuhailu ulkona. Nyt ei voi kuvitellakaan että pystyisi edes kävelylenkille lähteä päiväsaikaan, eikä kyse ole iästä tai huonosta kunnosta vaan lämpötilasta! Kyllä ärsyttää kun vapaapäivä kuluu sisällä varjossa vesilasin äärellä. Muistan niiltä ajoilta jonkin ehkä viikon kuuman jakson ja se tuntui ihan poikkeukselta kun yölläkin oli niin kuuma että oli pakko olla tuuletin päällä. Nyt tuulettimet saa huutaa viikkokausia :( silloin sää oli todella vaihtelevaa ja sateet raikasti ilmaa. Nyt harmittaa että tämä valoisa aika menee hukkaan, en voi nauttia kuumuudesta.

Vierailija
84/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kirjoitti:

Nyt nautitaan täysillä! Näitä kelejä on odotettu koko pitkä talvi ja syksy ja kevät..

KUKA näitä on odotellut?? Vanhuksillekin tällainen ilma on hengenvaarallinen.

Kyllä minä ainakin plen odottanut ja on kivaa kun on lämmin. Olen vieläpä lihava, joten vastoin kaikkia odotuksia sekin...

MUTTA: sillä ei ole yhtään mitään väliä olenko odottanutja toivonut vain en. Tai oletko sinä odottanut tai toivonut. Tai ylipäätään kukaan. Se tulee mikä tulee. Sää vain on, me emme siihen voi vaikuttaa odottamalla, toivomalla tai valittamalla.

Vierailija
85/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna helteistä kitiseminen aloitettiin poikkeuksellisen aikaisin, jo heti, kun päivälämpötilat ylittivät +15 astetta, tuli tänne ensimmäiset "helteestä" kitisemis aloitukset. Tuolloin oli 1/3 Suomen pinta-alaasta vielä paksun lumipeitteen alla ja suuressa osassa maata oli vielä yöpakkasia.

Voivoi, kun se kauan odotettu kesä tuli, niin olihan se pettymys, kun lumet taas sulivat, ja jäät järvistä, niin ei pääse pilkille eikä hiihtämään.

Vierailija
86/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Kärsi, kurja.

Me nautimme tästä valosta ja lämmöstä. Nyt kesällä Suomi on sellainen paikka että täällä viitsii olla ja elää. 8 kuukautta vuodesta tämä maa on täysin ankea ja kälyinen kylmä loukko. Nyt suorastaan paratiisi!

Sinä nyt olet niin tyhmä, ettet ymmärrä eri vuodenaikojen eroja. Kälyinen ja kylmä on oikein osuva viittaus sinuun, luuseri. Mutta pitäähän kaikkien fanittaa lämmintä, ku meidän ameebakin tekee näin! 

Totta kai ymmärrän vuodenaikojen erot, olenhan suomalainen. Ymmärrän että ne ovat pääosin perseestä ja että ei täällä voi asua jos on paremmasta perillä -ja minähän olen.

Jos joku fanittaa marraskuun harmautta ja kylmyyttä niin siitä vaan, minä haluan tallustella rantabulevardilla palmujen alla, ottaa avoauton alle ja nauttia!

Luuletko sinä palikka, että sinun jutut menee tunteisiin? Tyhmälle vastataan, kuten tyhmälle, hajoo siihen uuno'! Sinun nautinnot tiedetään, samaa tasoa tohvelieläimen kanssa.

Vierailija
87/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa läskit pois, niin nautitte kesän lämmöstä.

Mitkä läskit? Ei niitä kauheasti ole kun painoindeksi on vähän alle 20.

Ja lämmöstä pidänkin, kuumuudesta en. Mistään säästä en kuitenkaan NAUTI.

Vierailija
88/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni helle on täyttä kidutusta. Joka päivä katson toiveikkaana säätiedotusta, armahdusta tästä piinasta odottaen.

Vierailija
89/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Kärsi, kurja.

Tällaiset ihmiset ovat kaikista yksinkertaisimpia, sarasieppi ja sofiaperlööffi- tasoa, kuvittelevat että jotakin kadendituttaa kun oikein mammapalstalla kertoilee ulkomaanmatkoistaan.

Itse olin eilen Siriuksessa!

Vierailija
90/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan nauttisin jos ois koko kesä lomaa töistä ja seuraa joiden kanssa käydä vaikka rannalla. Nyt homehdun arkisin 8 h päivässä töissä missä +27 sisällä ja illat +30 asteen yksiössäni kun en mä yksin rannalle kehtaa mennä :(

Vierailija
91/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Kärsi, kurja.

Tällaiset ihmiset ovat kaikista yksinkertaisimpia, sarasieppi ja sofiaperlööffi- tasoa, kuvittelevat että jotakin kadendituttaa kun oikein mammapalstalla kertoilee ulkomaanmatkoistaan.

Itse olin eilen Siriuksessa!

Ja lisätään vielä tälle Berlööfille, että kyseessä ei ollut Sirius-baari, vaan Sirius-planeetta! :D

Vierailija
92/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sinä aivot, niin tykkäät myös syksystä.

Minä nautin kaikista lämpötiloista tasapuolisesti vitunläskihuora.

Vierailija
93/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kirjoitti:

Nyt nautitaan täysillä! Näitä kelejä on odotettu koko pitkä talvi ja syksy ja kevät..

KUKA näitä on odotellut?? Vanhuksillekin tällainen ilma on hengenvaarallinen.

Etelän maissa vanhuksia ei varmaan olekaan, kaikki ovat kuolleet kuumuuteen.

Vierailija
94/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää oletusarvo että kaikki nauttisivat tästä paahteesta. Itselläni on sydänsairaus (en ole ylipainoinen) ja tämä ilma on todella raskas.

Työkaverit hokevat, että pakko nauttia kun suurin osa vuodesta on kylmää.

Ihme lampaita. Tiedän monia ei-sairaitakin ihmisiä joilla kroppa ei vain kestä jatkuvaa paahdetta.

Sama pätee lemmikkieläimiin. Tuntuu pahalta katsella koiran läähätystä , oltiin varjossa tai ei.

Kenenkään ei ole pakko tästä nauttia, ettekä voi pakottaa ketään nauttimaan.

Itse taidan alkaa myös hokea syksyn tullen, että nyt nautitaan kun pian on kylmä.

Kuinkahan moni toteaa että jep, nyt on pakko nauttia.

Vierailija
95/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sinä aivot, niin tykkäät myös syksystä.

Minä nautin kaikista lämpötiloista tasapuolisesti vitunläskihuora.

Taisi se aivojen puutos ottaakin koville. ;)

Vierailija
96/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän lähes päivittäin tuntikausia ulkona harrastuksen tiimoilta. Ympäri vuoden. Kyllä kesä vaan on parasta aikaa harrastaa, oli sitten mikä helle hyvänsä. Ei tarvitse kahlata kurassa nilkkoja myöten tai liukastella peilijäällä. Kaikissa vuodenajoissa on tietysti hyvät puolensa ja fakta on, että säätilaan ei kenenkään ihmisen mielipide vaikuta millään tavalla.

Vierailija
97/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa lämmöstä uikutus. Olette säälittäviä ja heikkoja inisijöitä. Suomalainen kestää kesän ja talven ja nauttii kaikista vuodenajoista, ellei aivot ja kunto ole paskana.

Vierailija
98/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestä rakastaminen on eräänlaista lammasmaisuutta, jonka nämä "bulevardeilla kävelevät" lampaat vievät ulkomaille mukanaan.

Vierailija
99/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alipainon puolella, mutta tuskaa tekee joka hetki.

Kärsivät lemmikkini eivät myöskään ole ylipainoisia.

Vierailija
100/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Turkuun tarvittaisiin maauimaloiden lisäksi pikaisesti seapool helsingin tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän