Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle pilaa koko kesän!

Erika2020
21.06.2020 |

Odotettu kesä menee ihan harakoille liiallisen kuumuuden takia. Hiki valuu, mitään ei pysty tekemään, olo on fyysisesti todella heikko ja päässä pöhkö olo. Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteiden rakastajat ovat vähän toistaitosta porukkaa.

Hahah! Kärsi, kurja.

Me nautimme tästä valosta ja lämmöstä. Nyt kesällä Suomi on sellainen paikka että täällä viitsii olla ja elää. 8 kuukautta vuodesta tämä maa on täysin ankea ja kälyinen kylmä loukko. Nyt suorastaan paratiisi!

Kaiken kruunaa se ettei ole hyttysiä juuri yhtään.

Sinä nyt olet niin tyhmä, ettet ymmärrä eri vuodenaikojen eroja. Kälyinen ja kylmä on oikein osuva viittaus sinuun, luuseri. Mutta pitäähän kaikkien fanittaa lämmintä, ku meidän ameebakin tekee näin! 

Enkä kärsi, varsinkin kun tiedän, että en ole yhtä tyhmä kuin sinä!

No voi VOI kun meni tunteisiin! :)

Totta kai ymmärrän vuodenaikojen erot, olenhan suomalainen. Ymmärrän että ne ovat pääosin perseestä ja että ei täällä voi asua jos on paremmasta perillä -ja minähän olen.

Jos joku fanittaa marraskuun harmautta ja kylmyyttä niin siitä vaan, minä haluan tallustella rantabulevardilla palmujen alla, ottaa avoauton alle ja nauttia!

Luuletko sinä palikka, että sinun jutut menee tunteisiin? Tyhmälle vastataan, kuten tyhmälle, hajoo siihen uuno'! Sinun nautinnot tiedetään, samaa tasoa tohvelieläimen kanssa.

Hahaha!

Yritäs pikkuinen nyt rauhoittua. Mene vaikka ulos, siellä on upea ilma.

Ja kun keskellä yötä heräät tuskalliseen kuu,uuteen niin mieti sitä että minä nukun ilmalämpöpumpun viilentämässä makuuhuoneessa pimennysverhojen takana...

Etkö sinä typerys nyt ymmärrä, että sinun elämäsi ei kiinnosta ollenkaan? Mene sinne ulos nauttimaan, äläkä kerro mielikuvitustarinoita täällä vauvapalstoilla. Sullehan nauraa naapurin harakatkin :D

Että tuntemattomien idioottien ärsyttämisestä voi sitten saada hyvän mielen!

Mutta: kärsikää, kärsikää. Se on teille muutamalle ihan oikein. :D

Samat sanat! Etkö sinä palikka ymmärrä, että ketään ei sun reissut kiinnosta. Vaikka menisit Marsiin, nii sun tyhmä pää on aina mukana. Muista nauttia nyt typerys!

Vierailija
122/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin eile pulevaartille Lös änselesiin ja sitten heräsin ja päästin kissan pihalle. Nautin kuitenkin kesästä, kuten siitäkin, että jotakin kiinnostaa mun jutut.

Siitä on muuten 3 vuotta kun olin tähän aikaan Los Angelesissa.

Oletkos itse käynyt siellä?

Juu, eilen juuri kävin. Etkö sä typerä idiootti vieläkään ymmärrä, ettei ketään kiinnosta?

Sä oot kyllä hauska tyyppi, onko lämmintä pihalla vai siinä koneen äärellä, ku lasit huurussa esität oikein kiinnostavaa persoonaa.

Sähä oot nii tyhmä, että et ees tajua, ku sulle kuittaillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ensi viikolla vähän lämpenee.

Kunpa jatkuisi syyskuulle!

Vierailija
124/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä yksi palikka on, joka kehuskelee reissuillaan säälittävästi. Onko tämä se Nacci Ranta-aho?

Vierailija
125/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jattakaan nyt unissaan Losissa kayny han rauhaan, vai pitaa pahaa han on teille tehnyt?

Vierailija
126/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla helle kärventänyt näiden helteistä NAUTTIJOIDEN vähäisetkin aivosolut. Muuta kun eivät enää osaa toistaa kuin ”NYT NAUTITAAN, NAUTTIKAA, NYT ON PAKKO NAUTTIA!!!”

Vierailija
127/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla helle kärventänyt näiden helteistä NAUTTIJOIDEN vähäisetkin aivosolut. Muuta kun eivät enää osaa toistaa kuin ”NYT NAUTITAAN, NAUTTIKAA, NYT ON PAKKO NAUTTIA!!!”

Kyllä, ja sitten nämä palikat vielä kertovat mielikuvitusmatkoistaan ja jostain ilmalämpöpumpuistaan.

Kiviäkin kuulemma kiinnostaa. 

Hauskahan noille on nauraa toki.

Vierailija
128/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin eile pulevaartille Lös änselesiin ja sitten heräsin ja päästin kissan pihalle. Nautin kuitenkin kesästä, kuten siitäkin, että jotakin kiinnostaa mun jutut.

Juu, eilen juuri kävin. Etkö sä typerä idiootti vieläkään ymmärrä, ettei ketään kiinnosta?

Sä oot kyllä hauska tyyppi, onko lämmintä pihalla vai siinä koneen äärellä, ku lasit huurussa esität oikein kiinnostavaa persoonaa.

Edelleenkin nautin kesän lämmöstä ja siitä että kaltaisenne saa hermostumaan noinkin pahasti ihan vaan sillä että kertoo nauttivansa lämmöstä & sillä että 3 vuotta sitten kävin Los Angelesissa.

Herran jestas teillä on huono elämä...

Vierailija
129/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin nautin kesän lämmöstä ja siitä että kaltaisenne saa hermostumaan noinkin pahasti ihan vaan sillä että kertoo nauttivansa lämmöstä & sillä että 3 vuotta sitten kävin Los Angelesissa.

Sä oot kyllä hauska tyyppi, jatka vaan samalla linjalla! Matkustaminen ei näköjään aina sivistä... ;)

Vierailija
130/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä hauska tyyppi, jatka vaan samalla linjalla! Matkustaminen ei näköjään aina sivistä... ;)

Ihan niinku tuo ois jossain käynyt. Tyhmä ku saapas.

Vierailija
131/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä aikuismaista keskustelua.

Vierailija
132/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä yksi matkustelija kyllä yksinkertainen kaveri. Tässä ketjussa kai on todettu, että kaikki eivät tykkää helteistä. Siitäpä tämä tyhmä hellefani ottaa itseensä, kuvittelee että jotakin kiinnostaa hänen elämänsä ja kääntääkin asian niin, että hänen hellettään joku haukkuu. 

Joskus kyllä menettää uskonsa ihmiskuntaan.

Vierailija
133/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja sitten nämä palikat vielä kertovat mielikuvitusmatkoistaan ja jostain ilmalämpöpumpuistaan.

Olen samaa mieltä.

Toisten onni on minulta pois!

Vierailija
134/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä aikuismaista keskustelua.

Juu, muualla tällä palstalla keksitään parasta aikaa ruutia.

Vierailija
135/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelman pilaa vasta se, kun Iltsikka pistää etusivulle käskyn: Nauti nyt, kohta sataa tai jotain vastaavaa paskaa. Ei sillä että itse sään muutos fakittaisi vaan tuo hätäilykulttuuri. Kaiken voi ottaa iisisti, niin helteen kuin loskankin. Ei tarvi ylireakeerata tai näpsiä heti rullaa täyteen kuvia jos näkyy superkuu tai mahtava sateenkaari

Vierailija
136/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tässä eräs päivä 2 euron reipanit mahtavalla etelänmatkallani ja nyt kun ajelen täällä Harjavallassa katottomalla Ladallani, niin kyllä vaan nautin elämästä.

Ai niin, unohdinkin että tämähän on kerrottava tietokoneella vauvapalstalla!

Kuinkas etelässä kävit? Ihanko Turussa asti?

Vierailija
137/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sefgrsg kirjoitti:

Tunnelman pilaa vasta se, kun Iltsikka pistää etusivulle käskyn: Nauti nyt, kohta sataa tai jotain vastaavaa paskaa. Ei sillä että itse sään muutos fakittaisi vaan tuo hätäilykulttuuri. Kaiken voi ottaa iisisti, niin helteen kuin loskankin. Ei tarvi ylireakeerata tai näpsiä heti rullaa täyteen kuvia jos näkyy superkuu tai mahtava sateenkaari

Hei, ei saa sanoa noin! Hellettä ei saa arvostella!

Vierailija
138/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, jatkan kyllä. Ei huolta.

Matkustaminen on minulle tapa ja syy elää.

Olin 2v kun ekaa kertaa pääsin reissuun.

Vierailija
139/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tässä eräs päivä 2 euron reipanit mahtavalla etelänmatkallani ja nyt kun ajelen täällä Harjavallassa katottomalla Ladallani, niin kyllä vaan nautin elämästä.

Ai niin, unohdinkin että tämähän on kerrottava tietokoneella vauvapalstalla!

Kuinkas etelässä kävit? Ihanko Turussa asti?

Sä nyt oot nii tyhmä, ettei kannata avata enempää. Mä kävin edelleenki kolme vuotta sitten Losissa ja rakastan hellettä!

Vierailija
140/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on toki mahdottoman epärealistista matkustaa Losiin..... :)

Ja ilmalämpöpumppuja näet suurin piirtein JOKA IKISEN omakotitalon seinässä!!!!!!!!!!!

Mutta naura toki "mielikuvituksellisille väitteilleni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän