Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen perheen kanssa alasti saunominen & uiminen

Toiveena normaali
21.06.2020 |

Miten ratkaisisitte tämän? Mieheni perhe käy mökillä alasti saunasta uimassa, naisten sauna ensin ja sitten miehet. Olen itse fyysisesti niin kuvottavassa kunnossa laihdutettuani viimeiset 40 vuotta edes takaisin, että minussa ei ole ehjää nahkaa/muotoa kuin ranteesta alaspäin. En haluaisi nöyryyttää itseäni minua kolme kertaa pienempien naisten saunassa, joilla vain normaaleja mahamakkaroita & raskausarpia. Kuin menisin tonttujen kanssa saunaan, kokoero on se. Ja näyttää tätä höllyvää läskistä nahkaruttua koko suvun miehille kiskoessani itseäni laiturille kuin värivammanen hylje. Mutta en haluaisi myöskään olla se ihmettelyn aihe ja kummajainen, joka ei voi tulla alasti saunaan & uimaan. 80-luvulla oli kuulemma sukuun tullut nainen, joka oli uinut uimapuku päällä, mutta hänkin oli sitten tottunut vuosien aikana. No hän on todella timmissä kunnossa nyt vielä kuuskymppisenäkin. Mitä tehdä? Olisi niin kiva olla normaali ja niinkuin muut. Ja se, ettei kukaan katso, niin tottakai katsoo. Ja että se on luonnollista ja normaalia. Ne normaalit on normaaleja, ei tällaset valtavat kasat. Olen siis myös pitkä nainen, en mikään ”pieni ja pyöreä”. Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi tähän joku hyvä ja täyspäinen neuvo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan kaikille syyn.

Vierailija
2/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan muiden sekaan. Kyllä ne sun koon tietää jo vaikka olet vaatteita pitänytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua mennä etkä halua olla menemättä. Ikävä sanoa, mutta sun pitää kyllä valita näiden vaihtoehtojen välillä.

Vierailija
4/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän binksut päälle, ja sillä sipuli. Jokainen päättää itse omat saunomistapansa, ja saunassa ei arvostella toisia. Jos joku ihmettelee, totean vain, että saunon aina näin. Ei ole minun ongelma, jos jotakuta muuta ahdistaa.

Vierailija
5/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti sen kokoinen kuin mitä kuvasit, niin kyllä ne sun koon on huomannut silloinkin kun sulla on ollu vaatteet päällä, eli ei noi asiat tuu yllätyksenä. Tottakai ihmiset katsoo joo, mutta ei ihmisiä kiinnosta muiden ulkonäkö tai läskit, vaan ihan oma kroppa kiinnostaa kaikkia eniten. Mulla on lihava sukulainen kenen kanssa käyn välillä saunassa, ja ei mua kiinnosta mikään muu kuin se että hän on hauskaa seuraa ja tulemme juttuun. 

Jos missään nimessä et sinne saunaan halua, niin ei sun muiden takia tarvitse sinne mennä. Sitten jää vaihtoehdoksi vain se että a) sanot ettet pidä saunomisesta, b) sanot ettei tee mieli saunoa (yksinkertaista) tai c) keksit jonkun valkoisen valheen (on menkat/on ihottumaa/sulla on migreeni tms)

Vierailija
6/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alasti uimaan mene, jos en tahdo. Yksi lysti mitä perhe ajattelee.

Vierailija
7/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aikuinen ihminen voi itse päättää, mitä haluaa tehdä. En menisi normaalipainoisenakaan muiden kanssa alasti saunaan, ei nappaa yhtään. Enkä välitä mitä muut ajattelevat.

N38

Vierailija
8/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin naisten ja miesten vuoro erikseen

.munun appilassa kaikki saunoi alasti ja yhtä aikaa..minä en siihen suostunut, koska tuntui pervolta..😄

Vierailija
9/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin koko uimapukua. 

Tai en lähtisi ollenkaan yhdessä saunaan ja uimaan, sanokoot muut mitä tahansa.

Jokainen voi itse määrätä ja päättää kuka häntä saa alastomana katsella, ja jos olisin ap:n asemassa en antaisi kellekään sitä iloa, että saa katsella ja arvostella jo ns. menetetteyä vartaloa.

Tuohan on hirveä sterssi ap:lle itselleen ja pilaa koko hänen juhannuksensa, jos pitää pakosta ja/tai muiden painostuksesta alastomana uida.

En suostuisi mistään hinnasta, sanokoot muut mitä tahansa.

Vierailija
10/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan missään yheissaunoissa en naisten enkä miesten kanssa.

Enkä koskaan ui julkisesti missään paitsi mieheni ja lasteni kanssa mökillä.

Minä päätän itse miten menettelen, ei tuossa asiassa voi muut määrätä millään tavalla.

Vierailija
11/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, minen lähtis edes koko mökille. Ei kiinnosta katsella alastomia sukulaisia.

Vierailija
12/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niin kuin sinusta hyvältä tuntuu. älä alistu toisten tahtoon. onnea, että olet saanut laihdutettua. se ei ole helppoa.

Vierailija
13/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet miten itse parhaaksi näet, ei sun ole pakko saunoa alasti tai edes uikkarit päällä. Mutta eiköhän ne muut siellä ole tietoisia sun kropan muodosta jo valmiiksi, ei vaatteet kuitenkaan kaikkea peitä.

Vierailija
14/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin rohkeasti vaan. Et sinä ole sen kummempi vaatteissakaan, eikä muita yleensä kiinnosta toisten vartalot.

Oma sukuni saunoo alasti ja uimme alasti, naiset ensin ja miehet sitten. Oma mieheni on jenkki ja hänellä oli ensin kulttuurillisia ongelmia asian kanssa, mutta tottui nopeasti ja alkoi jopa nauttia saunomisesta kun tajusi ettei ketään kiinnostanut hänen alaston vartalonsa sen enempää.

Vierailija
15/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu minkäänlaisiin joukkosaunomisiin, en alasti enkä uikkareissa. Meillä sukumökillä muinoin miehet saunoivat aina ensin, "koska ei sitä tiedä, mitä tauteja naisten alapäästä tarttuu lauteille". Herrat eivät tietenkään suostuneet käyttämään uimahousuja, mennä ketkuttelivat pyyhe kainalossa saunasta laiturille ja veteen ja samalla tavalla takaisin. Ja jos joku naisenpuoli sattui katsahtamaan heitä, niin johan ärähtivät. Kun naiset sitten pääsivät saunaan, niin ukot istuivat verannalla ja tuijottivat vertaillen uimaan meneviä naisia. Oli ihan turha ärähtää! Minä erotuin aina joukosta, kun puin uikkarit päälle ennen veteenmenoa. Ja kuulin kettuilua, totta kai. Siis kaikenikäisten naisten olisi pitänyt killistellä ilman rihmankiertämään, eikä miehiltä olisi saanut kieltää katselua, mutta toisinpäin se ei sitten sopinutkaan. Mitä niin pyhää noissa miesten kikkeleissä oli, että niitä ei naisten sopinut nähdä? Kehittyvän teinitytön itsetunnolle tuollainen kaksinaamaisuus ei ollut ymmärrettävää. No, onneksi ne ajat ovat olleet ja menneet, ja jotkut muut uiskentelevat nyt siellä mökkirannassa. Ja äijät istuskelevat pilvenreunalla katselemassa!

Vierailija
16/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sauno kenenkään kanssa alasti ja suosittelen samaa sinulle jos se tuntuu epämukavalta. Jos joku kysyy sanon ihan suoraan että en halua enkä tykkää. Kukaan ei ole sen jälkeen lähtenyt vänkäämään.

Vierailija
17/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin naisten ja miesten vuoro erikseen

.munun appilassa kaikki saunoi alasti ja yhtä aikaa..minä en siihen suostunut, koska tuntui pervolta..😄

Jatkan...anoppi ei käyttänyt peflettejä..niitä ei siis ollut, itse kuitenkin pesemättömänä oli ekana lauteilla..yök ja vielä hyikkä!

Vierailija
18/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse uida alasti jos ei halua. Laita uikkari.

Meillä mökillä jos ollaan naisporukalla kaikki ui alasti. Jos miehet jossain terassilla hääräilee (tietenkin katsovat) osa naisista käyttää uikkareita.

Vierailija
19/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi nähdä omia enkä miehen sukulaisia alasti. En vaan suostuisi mihinkään kimppakiva saunaan. Täysin luonnotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä