Nainen, pystytkö kadulla vastaantulevista miehistä sanomaan onko mies kokematon tai parisuhteeseen kelpaamaton?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Naisista miehenä pystyn kyllä näkemään heti onko joku parisuhteeseen kelpaamaton- minulle. Miksi sama ei toimisi toisinpäin?
Voi toimia, mutta miehet eivät ajattele noin.
Minulle parisuhteeseensa kelpaamaton mies
- ei halua lapsia (tämä koska minä ehdottomasti haluan).
- peliongelmainen tai muuten rahankäytössä taitamaton (tulojen ei tarvi olla isot mutta pitää osata käyttää ne järkevästi ja säästää/sijoittaa vaikka pieniä summia, koska taloudellinen turvallisuus on minulle tärkeää, ja itsekkin teen niin)
- väkivaltaisuus ja ilkeys
Näitä en osaa katsoa vastaantulevista ihmisistä. Eli ei en osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta nämä on keskenään eri asioita. Parisuhteeseen kelpaamaton on itseriittoinen naistenmies. Kokemattomassa ei vikaa.
No se on kyllä sit just näin. Itseriittoiset naistenmiehet eivät koskaan pääse parisuhteeseen, mutta kokemattomat miehet ovat kuuminta hottia parisuhderintamalla. Oliko vielä jotain muita naistenlehtien todellisesta elämästä vieraantuneita lässytysjuttuja kertoa?
Pystyn. Toiset 100% ja toiset ehkä 90%.
En täysin, mutta aika ison osan pystyn karsimaan. Jos on liian tavis, ei ole todennäköisesti henkistä yhteyttä. Liian laiha tai huonokuntoinen ei kestä urheilullisuuttani vaan alkaa suureen ääneen ihastelemaan lapsia ja lapsenvartaloisia tyttöjä (näitä on nähty). Liian päällekäyvä on todennäköisesti liian kokenut ja välinpitämätön. Jos tuijottaa, olen tälle liian erikoinen, kuriositeetti, suhde ei olisi tasapainoinen. Jos liikkuu lapsen kanssa, on liian sidottu.
Optimaalisin on mies, joka ei kiinnitä minuun sen enempää huomiota, kuin muihinkaan kadulla liikkuviin. Vaatetus viestii sivistyksestä ja tyyli on hieman valtavirrasta sivussa, ei kuitenkaan provosoivasti. Ei jäädy kontaktista tai aggressiivisesti tavoittele sitä - on siis stabiili ja hötkyilemätön. Yksi hyvä merkki on myös se, että viihtyy lähettyvillä ilman kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen normaalipäivänä kymmeniä eri ikäisiä miehiä. Satoja, jos lasketaan kaikki ketä näen työmatkalla bussin ikkunasta. Ihan oikeastiko ajattelet, että ensinnäkään katson jokaista ja toiseksi että jään vieläpä miettimään tuollaista?
Minkä ikäinen olet?
Olen yli 30.
Ehkä olen outo, koska mä mietin kohtaamistani ihmisistä kaikenlaista?
ap
Vaikutat pakkomielteiseltä seksin suhteen. Toivottavasti käsität että muut eivät mieti sinua yhtä lailla? Ihmiset noin ylipäänsä miettivät yleensä ihan muuta kuin muita ihmisiä, varsinkaan täysin tuntemattomia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista miehenä pystyn kyllä näkemään heti onko joku parisuhteeseen kelpaamaton- minulle. Miksi sama ei toimisi toisinpäin?
Voi toimia, mutta miehet eivät ajattele noin.
Hänhän juuri sanoi olevansa mies ja ajattelevansa noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen normaalipäivänä kymmeniä eri ikäisiä miehiä. Satoja, jos lasketaan kaikki ketä näen työmatkalla bussin ikkunasta. Ihan oikeastiko ajattelet, että ensinnäkään katson jokaista ja toiseksi että jään vieläpä miettimään tuollaista?
Minkä ikäinen olet?
Olen yli 30.
Ehkä olen outo, koska mä mietin kohtaamistani ihmisistä kaikenlaista?
ap
Vaikutat pakkomielteiseltä seksin suhteen. Toivottavasti käsität että muut eivät mieti sinua yhtä lailla? Ihmiset noin ylipäänsä miettivät yleensä ihan muuta kuin muita ihmisiä, varsinkaan täysin tuntemattomia.
Eri
En seksin suhteen. Mietin silti kohtamistani ihmisistä kaikenlaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
jännyysominaisuuksien puutteesta.
Jännyys taitaa olla nykyään synonyymi terveelle itsetunnolle.