Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille muille kerrostaloasukeille usein niin että kun tilaat hissin, se on jo liikkeellä mutta tullessa kohdallesi, ei siellä ole ketään?

Vierailija
21.06.2020 |

Mulle käy ihmeellisen usein niin että hissi on jo liikkeellä mutta sen tullessa mun kerroksen kohdalle, odotan että siellä on joku mutta ketään ei näy. Eikä hissi pysähdy minnekään mun ollessa siellä. Hämärää. Eikä meidän talossakaan ole kuin jotain vanhuksia ym normaaleja ihmisiä että en usko että kukaan nyt huvikseenkaan kävisi painelemassa hissin nappuloita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hissi on ohjelmoitu palaamaan alimpaan kerrokseen tietyn käyttämättäoloajan jälkeen. Meillä töissä hissi palaa aina alas, jos sitä ei ole käytetty 10 minuuttiin. Mutta liikkuuko se käyttämäsi hissi ylöspäinkin omia aikojaan?

Vierailija
2/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein hissi on ohjelmoitu palaamaan alimpaan kerrokseen tietyn käyttämättäoloajan jälkeen. Meillä töissä hissi palaa aina alas, jos sitä ei ole käytetty 10 minuuttiin. Mutta liikkuuko se käyttämäsi hissi ylöspäinkin omia aikojaan?

Ei meillä ole tuollaista systeemiä enkä ole ikinä ennen kuullutkaan moisesta eli useinko todellakin? Hmm. Kulkee ylös ja alas ihan missä milloinkin olen niin on liikkellä ja tulee sinne minne tilaan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen kerrostalossa 5. kerroksessa. 6. kerroksessa asui vanha pappa, joka kulki hissillä alas (ja arvatenkin myös ylös). Jos olin menossa samaan aikaan ulos, saatoin välillä viedä papan tilaaman hissin painamalla hissin oven kahvaa, kun hissi oli kohdalla. Ai sitä kiroilun määrää :D

Vierailija
4/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuollaista systeemiä enkä ole ikinä ennen kuullutkaan moisesta eli useinko todellakin? Hmm. Kulkee ylös ja alas ihan missä milloinkin olen niin on liikkellä ja tulee sinne minne tilaan sen.

Uudet hissi toisenkin on ohjelmoitu usein palaaman alas tai muuhin "suosittuun" paikkaan. Jos hissejä on monta ja rakennus korkes, voi joku vastaavasti olla ohjelmoitu palaamaan ylös.

Vierailija
5/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin se menee kaikissa vähänkään tämän vuosituhannen hisseissä. Alhaalta tulee todennäköisimmin tilaus, niin siksi se palautuu valmiiksi sinne.

Vierailija
6/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka joidenkin hissit palaisivat jonnekin (mitä epäilen) on kerrostalomme rakennettu viime vuosisadan puolella eikä sen yhtä vanhassa hississä ole tällaista ominaisuutta. Muutenhan hissi huristelisi kaiken päivää tuolla edes takaisin (kuuluu sisälle saakka). ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä