Nainen, pystytkö kadulla vastaantulevista miehistä sanomaan onko mies kokematon tai parisuhteeseen kelpaamaton?
Kommentit (31)
Kyllä, mutta nämä on keskenään eri asioita. Parisuhteeseen kelpaamaton on itseriittoinen naistenmies. Kokemattomassa ei vikaa.
Kokematon on yleensä tyylitön hissukka. Ne näkee jo kaukaa. Parisuhteeseen kelpaamaton voi olla tuo sama, mutta ei välttämättä.
Miksi ihmeessä minä miettisiä tuollaisia, jos tuijottaisin ihmisiä?
Jokainen nainen tietää kaiken kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty eikä kiinnostakaan.
Miksi ei kiinnosta?
Pystyn.
Sen huomaa selvästi miehen bulgesta.
Jos sellainen on, mies tuskin on kokematon ja kelpaa todellakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minä miettisiä tuollaisia, jos tuijottaisin ihmisiä?
Mitä mietit sitten ihmisistä, jos katsot heitä?
No nyt on ihan naurettava kysymys. Ei tietenkään voi tollasta päätellä vastaantulevista.
En. Voin kuvitella osaavani, mutta todellisuudessa se, miltä ihmiset näyttävät ja mun omat mielikuvat ei ole välttämättä ollenkaan linjassa todellisuuden kanssa.
Ylipäätään vältän tekemästä mitään pitkälle meneviä tulkintoja ihmisistä ilman tutustumista.
No en. Sellaisia ihmeellisiä valintoja on kaveripiirissäkin tehty, että ihan kaikenlaiset miehet kelpaavat jollekulle kyllä.
Lisäksi en mieti muiden seksielämää. Etenkään tuntemattomista en mieti yleensä yhtään mitään, kelailen päässäni ihan muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on ihan naurettava kysymys. Ei tietenkään voi tollasta päätellä vastaantulevista.
Molemmat voi päätellä, jos tietää keskihajonnasta ja jos omaa standardit. Mä en lähtisi suhteeseen 99% miesten kanssa. Voin siis heti sanoa olisiko joku sopiva.
En ja miksi pitäisikään miettiä toisten ihmisten yksityisasioita. Kannattaa yrittää pitää huoli omista asioista.
Näen normaalipäivänä kymmeniä eri ikäisiä miehiä. Satoja, jos lasketaan kaikki ketä näen työmatkalla bussin ikkunasta. Ihan oikeastiko ajattelet, että ensinnäkään katson jokaista ja toiseksi että jään vieläpä miettimään tuollaista?
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Näen normaalipäivänä kymmeniä eri ikäisiä miehiä. Satoja, jos lasketaan kaikki ketä näen työmatkalla bussin ikkunasta. Ihan oikeastiko ajattelet, että ensinnäkään katson jokaista ja toiseksi että jään vieläpä miettimään tuollaista?
Minkä ikäinen olet?
Olen yli 30.
Ehkä olen outo, koska mä mietin kohtaamistani ihmisistä kaikenlaista?
ap
Miten tuohon voisi edes tietää vastauksen? Vaikka yrittäisin tehdä tuollaisia tulkintoja, en käytännössä voisi mitenkään varmistaa, olinko oikeassa vai en. Enhän tee kuitenkaan mitään syvähaastatteluja kadulla vastaan tulleiden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Miten tuohon voisi edes tietää vastauksen? Vaikka yrittäisin tehdä tuollaisia tulkintoja, en käytännössä voisi mitenkään varmistaa, olinko oikeassa vai en. Enhän tee kuitenkaan mitään syvähaastatteluja kadulla vastaan tulleiden kanssa...
Miksi ei voisi? Jos on nolo ja ruma niin luultavasti on kokematon. Sitten tuo toinen on preferenssi.
En pysty eikä kiinnostakaan.