Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelasimme Aliasta pariskunnittain ja yksi pari ei tajunnut toistensa vihjeistä mitään

Vierailija
21.06.2020 |

Riidaksihan se heillä sitten meni, kun se keskinäisen kommunikaation puute tuli kaikille samalla niin selväksi. Kyseessä vielä "kuningaspariskunta", mutta kun toinen puhuu maasta ja toinen ajattelee avaruutta, ei homma oikein toiminut. Säälitti, mutta toisaalta huvitti. Ne "vaatimattomammat" pariskunnat sitten lukivat toistensa ajatuksia puolesta vihjeestä.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja tosiaan vähän paljastava peli.

Vierailija
2/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen illanvietto tuttavapariskuntien kesken Aliasta pelaten. Enpä paljon luotaantyöntävämpää ajatusta osaa keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo aloitus.

Vierailija
4/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen illanvietto tuttavapariskuntien kesken Aliasta pelaten. Enpä paljon luotaantyöntävämpää ajatusta osaa keksiä.

No tämähän on just huippua. Vähän viiniä, kesäyö ja leikkimielistä kilpailuhenkeä.. itse tykkään!

Vierailija
5/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelet sitten meille täällä palstalla?

Vierailija
6/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks o kauheeta..onneks te tajusitte.ja olette se täydellinen pari..muahhhhhaaa

Vierailija
7/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outo aloitus.

Mikä siinä on outoa? Olen kokenut ihan saman, kun aina suuna päänä oleva ja itseään muita fiksumpana pitänyt pariskunta ei saanut pelissä yhtään oikein. Kieltämättä tuli mieleen, että ymmärtävätkö toisiaan milloin muulloinkaan.

Vierailija
8/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihmiseltä joka aina häviää älypeleissä mutta ei siedä sitä.

Vierailija
9/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihmiseltä joka aina häviää älypeleissä mutta ei siedä sitä.

Sinä taas kuulostat ihmiseltä, jolla ei ole ystäviä. Hähä. Sori siitä.

Vierailija
10/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että peliä kauan pelanneet ovat siinä parempia kuin ilmeiset aloittelijat.

Vierailija
11/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että peliä kauan pelanneet ovat siinä parempia kuin ilmeiset aloittelijat.

Niin tai fiksut ja verbaalisesti lahjakkaat on parempia kuin tyhmät.

Vierailija
12/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorena ollut eri kiinnostuksen kohteet niin peli on tosi vaikea . 

Vierailija
13/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko illanviettokin joku kilpailu siitä kuka on paras pariskunta? Kuulostat aika raskaalta ihmiseltä.

Vierailija
14/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on just huippua. Vähän viiniä, kesäyö ja leikkimielistä kilpailuhenkeä.. itse tykkään!

Niin me ollaan erilaisia. Itselläni nousee lähinnä inhonpuistatukset kun tuollaista edes miettii.

Vierailija
15/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vietät aikaa ihmisten kanssa joita kohtaan tunnet noin syvää katkeruutta?

Itse pystyn samaistumaan hyvin aliaksen tuottamaan tuskaan, mulla on ihana mies mutta kommunikaatio-ongelmat ovat meille kipeä juttu jota työstetään ihan terapiassa asti. Aika karulta tuntuisi ajatus, että joku ”ystävä” naureskelisi selän takana sille.

Vierailija
16/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuningaspariskunta?

Vierailija
17/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko illanviettokin joku kilpailu siitä kuka on paras pariskunta? Kuulostat aika raskaalta ihmiseltä.

Juuri näin. En todellakaan tuhlaisi kallista vapaa-aikaani tuollaisissa ”leikkimielistä kilpailuhenkeä” tihkuvissa yhteisillanvietoissa.

Vierailija
18/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vietät aikaa ihmisten kanssa joita kohtaan tunnet noin syvää katkeruutta?

Itse pystyn samaistumaan hyvin aliaksen tuottamaan tuskaan, mulla on ihana mies mutta kommunikaatio-ongelmat ovat meille kipeä juttu jota työstetään ihan terapiassa asti. Aika karulta tuntuisi ajatus, että joku ”ystävä” naureskelisi selän takana sille.

Yhyy.

Kamoon. Peliä, sitä se vain on..

Vierailija
19/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinua ei kiinnosta mutta siksi sinä et näihin osallistu? Itse tykkäisin pelata ja viettää iltaa esim. Aliasta pelaten. Tämä nyt taas ei toki ollut aloituksen pointti.

Mitä tulee aloitukseen niin Alias on siitä taitopeli, että siinä pärjää jos parilla on iso sanavarasto ja ulosanti hyvä. Kaikilla ei ole.

Vierailija
20/77 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kuningaspariskunta?

Alfapariskunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi