Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain keuhkokuumeen pneumakokkirokotteesta!

Vierailija
21.06.2020 |

Mitä täytyy tehdä. On tutkittu kuukausi hengästymisoireita,, mutta nyt tajusin itse. Olen sairastanut aiemmin keuhkokuumeen ja tunnistan järkyttävän hengenahdistumisen samantapaiseksi. Sain vain astmslääkkeet, jotka ei auta. Otin rokotuksen toukokuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin, jokaisesta rokotteesta voi saada haittavaikutuksia ja keuhkokuume ilman kuumetta on erittäin vaarallinen.

Vierailija
2/4 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait todennäköisesti jonkun muun taudin sattumalta samoihin aikoihin rokotteen kanssa. Esim. mykoplasmaa on ollut tänä keväänä, myös keuhkoklamydiaa. Ja tietty virustaudit lisäksi. Pneumokokkipneumonia on kyllä ihan korkean kuumeen nostava lohkopneumonia, ei mikään kuukauden kestävä yskä tai hengenahdistus. Sinulla voi toki olla myös astma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan varma, ettei kyseessä ole keuhkoveritulppa? Minulla on ollut henkeä uhkaava keuhkoveritulppa (EKOS-liuotushoito ja monta päivää teholla), ainoina oireina hengenahdistus liikkuessa ... henki meinasi lähteä. Ei ollut pitkää lento- tai ajomatkaa takana, ei jaloissa turvotusta/kipua, ei koskenut kylkeen, ainoa oire pikkuhiljaa paheneva hengenahdistus. 

Vierailija
4/4 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa .... hengenahdistus paheni pikkuhiljaa noin kuukauden ajan, lopulta ambulanssilla sairaalaan - kävin kolmella eri lääkärillä eikä kukaan uskonut, että kyseessä keuhkoveritulppa, vaikka itse sanoin, ettei muusta voi olla kyse. Eivät osanneet tutkia, onko tulppa ... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi