Haluaisin puoliksi itäaasialaisen lapsen
Erityisesti tyttären, koska kaikki tuntemani puoliksi valkoiset, puoliksi itäaasialaiset naiset ovat hyvin kauniita. Myöskin hyvin älykkäitä.
Tarvitsen vain jostain komean ja korkealla älykkyysosamäärällä varustetun itäaasialaisen miehen.
Mitenköhän tämä käytännössä onnistuisi?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin on Itä-Aasia?
Käytännössä Kiina, Korea, Japani.
Mikä Aasia on Itä-Aasiasta itäänpäin?
mitäs jos lapsen tekis rakkaudesta, eikä ulkonäöllisin perustein?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on korostuneen itsetunnon jatke ei siinä rakkaudella ole osaa eikä arpaa.
Itäaasialaisilla on pieni kikkeli. Ota mieluummin länsiaasialainen, smaragdin silmät ja julmeton kulli.
Yliopistolta luulis löytyvän. Onhan noita Suomessa tekemässä väikkäriä, tutkijatohtoreina ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, ap?[/quote
35.
Olet monessakin varsin vanha kyselemään tällaista av.ltä.
Paras mahdollisuus lienee yhteys johonkin itäaasialaiseen spermapankkiin.
No minä nyt olen varsin vanha vähän kaikkeen, mitä pidän hauskana. Olen tottunut siihen, että haukutaan lapselliseksi.
Halua mitä haluat, mutta tuo on realistisin ja turvallisin vaihtoehto.
Jos taas haluat suojaamatonta seksiä itäaasialaisen miehen lanssa, et saa sitä av.ltä.
Hieman huolestuttaa oma kyvyttömyytesi käsittää, miten ja missä saada toivomasi raskaus alulle, kun kuitenkin esität geeneille kovia vaatimuksia.
Kommentti afgaanista länsiaasialaisena poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin on Itä-Aasia?
Käytännössä Kiina, Korea, Japani.
Mikä Aasia on Itä-Aasiasta itäänpäin?
Kun riittävän pitkään kulkee, niin Länsi-Aasia.
Netistä löytyy varsin vaivattomasti erilaisia sivustoja, joissa voit jutella ihmisten kanssa eri puolilta maailmaa. Vai onko tarkoitus löytää jo Suomessa asuva Itä-aasialainen? Kaippa niitäkin voi hyvällä tuurilla jostain treffisovelluksista löytää.
Suosittelen spermapankkia, siellä on varmat tiedot lahjoittajasta, toiveajattelua 35-vuotiaana tutustua, raskautua ja synnyttää kaunis tyttölapsi, ennen kuin se on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen spermapankkia, siellä on varmat tiedot lahjoittajasta, toiveajattelua 35-vuotiaana tutustua, raskautua ja synnyttää kaunis tyttölapsi, ennen kuin se on mahdotonta.
Siis iän takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta tutustuminen oikein kestää?
Mene nettiin palstoille lärpättelemään. Huomioi, että sinun pitää olla hoikka ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en oikein usko tuohon. Rakkaus ei kestä kuitenkaan. Eikä ulkonäkö suinkaan ole ainoa kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Mene nettiin palstoille lärpättelemään. Huomioi, että sinun pitää olla hoikka ja kaunis.
Totta kai huomioin.
Voi olla aika lottoamista mennä Aasiaan luomuna tekemään lasta, ne kaikista komeimmat miehet siellä saattaa omistaa todella rumat geenit, siellä on vaan ihan normaalia käydä kauneusleikkauksissa saavuttaakseen ns. "TV kasvot". Eli lapsestasi voi tulla vaikka miten ruma kun et voi tietää onko mies luomu. Ei kukaan myönnä käyneensä leikkauksissa, mutta tosi tavallista se on. Toinen ongelma tässä on se, että ei noissa kulttuureissa KUKAAN järkevä mies ensinnäkään haksahda ulkomaalaiseen, koska äiti haluaa kunnolisille pojilleen paikallisen vaimon. Ja ne fiksut ja kunnolliset ei ole todellakaan mitään helppoja kaatoja, ehkä jopa mahdottomia. Fiksulla ja komealla on jonoksi asti paikallisiakin ottajia ja joku äidille mieleinen tyttö valmiiksi katsottuna. Eivät varmana haksahda suomineitoon, vaikka miten nätti olisitkin. Ja vaikka olet Suomessa hoikka, siellä olet luultavasti miesten makuun turhan pullukka. Tiedän koska olen asunut Aasiassa 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, ap?[/quote
35.
Olet monessakin varsin vanha kyselemään tällaista av.ltä.
Paras mahdollisuus lienee yhteys johonkin itäaasialaiseen spermapankkiin.
No minä nyt olen varsin vanha vähän kaikkeen, mitä pidän hauskana. Olen tottunut siihen, että haukutaan lapselliseksi.
Halua mitä haluat, mutta tuo on realistisin ja turvallisin vaihtoehto.
Jos taas haluat suojaamatonta seksiä itäaasialaisen miehen lanssa, et saa sitä av.ltä.
Hieman huolestuttaa oma kyvyttömyytesi käsittää, miten ja missä saada toivomasi raskaus alulle, kun kuitenkin esität geeneille kovia vaatimuksia.
Niin. Olen ikäisekseni hyvin kokematon naisihminen. Tai siis itse asiassa täysin kokematon.
Muutetaan kysymystä, jätetään "itäaasialainen" pois jos se helpottaa vastausta. Jos joku haluaisi lapsen ulkomaalaisen miehen kanssa, miten se yleensä luonnistuu? Kyllähän puoliksi ulkomaalaisia lapsia syntyy Suomessakin. Kuinka moni noiden lasten äideistä on yksinkertaisesti tavannut jonkun ulkomailla baarissa ja tullut vahingossa raskaaksi?
Puolikkaita lapsia on vaikea saada.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika lottoamista mennä Aasiaan luomuna tekemään lasta, ne kaikista komeimmat miehet siellä saattaa omistaa todella rumat geenit, siellä on vaan ihan normaalia käydä kauneusleikkauksissa saavuttaakseen ns. "TV kasvot". Eli lapsestasi voi tulla vaikka miten ruma kun et voi tietää onko mies luomu. Ei kukaan myönnä käyneensä leikkauksissa, mutta tosi tavallista se on. Toinen ongelma tässä on se, että ei noissa kulttuureissa KUKAAN järkevä mies ensinnäkään haksahda ulkomaalaiseen, koska äiti haluaa kunnolisille pojilleen paikallisen vaimon. Ja ne fiksut ja kunnolliset ei ole todellakaan mitään helppoja kaatoja, ehkä jopa mahdottomia. Fiksulla ja komealla on jonoksi asti paikallisiakin ottajia ja joku äidille mieleinen tyttö valmiiksi katsottuna. Eivät varmana haksahda suomineitoon, vaikka miten nätti olisitkin. Ja vaikka olet Suomessa hoikka, siellä olet luultavasti miesten makuun turhan pullukka. Tiedän koska olen asunut Aasiassa 3 vuotta.
Kiitos! Tämä oli erittäin informatiivinen vastaus.
Turkkilainen tai joku muu joka asuu lähellä Aasian ja Euroopan välistä rajaa.