Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin puoliksi itäaasialaisen lapsen

Vierailija
20.06.2020 |

Erityisesti tyttären, koska kaikki tuntemani puoliksi valkoiset, puoliksi itäaasialaiset naiset ovat hyvin kauniita. Myöskin hyvin älykkäitä.

Tarvitsen vain jostain komean ja korkealla älykkyysosamäärällä varustetun itäaasialaisen miehen.

Mitenköhän tämä käytännössä onnistuisi?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vieläkin lapsen? Jos oikeasti haluaisin niin olisit sellaisen jo yrittänyt tehdä. Et sä mitään lasta enää tule saamaan/tekemään. En usko että oikeasti haluat.

Vierailija
82/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin edistää Kiinan maaailman dominanssia siittämällä kymmeniä ja lisää kymmeniä 18.v kiinalaisia neitsyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin on Itä-Aasia?

Käytännössä Kiina, Korea, Japani.

Shirly Karvinen onkin niin pirun älykäs :D

84/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis, älä hanki tietyn etnisyyden lasta vain, koska ne on mielestäsi nättejä ja fiksuja. Oon ite puoliks suomalainen ja puoliks en (en oo aasiasta kyllä, mut silti) ja oikeesti kuulen ihan liikaa just tota, et "omg haluun mixed race lapsen, ne on niin kauniitaaa😍😍" siis oikeesti?? Joo kyl ne voi olla kauniita, mut se tunne ei oo oikeesti kiva, mikä siit tulee, oon ite ollu huonees täynnä valkosii, ku keskustelu oli, kuinka mixed ihmiset on niin hot ja kaikkee ja istuin siel awkwardisti vaan sillain🙂🙂.

Vierailija
85/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vieläkin lapsen? Jos oikeasti haluaisin niin olisit sellaisen jo yrittänyt tehdä. Et sä mitään lasta enää tule saamaan/tekemään. En usko että oikeasti haluat.

Eli jos vuodessa ei tapahdu, niin ei koskaan? :P 

Vierailija
86/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39854 kirjoitti:

Hei pliis, älä hanki tietyn etnisyyden lasta vain, koska ne on mielestäsi nättejä ja fiksuja. Oon ite puoliks suomalainen ja puoliks en (en oo aasiasta kyllä, mut silti) ja oikeesti kuulen ihan liikaa just tota, et "omg haluun mixed race lapsen, ne on niin kauniitaaa😍😍" siis oikeesti?? Joo kyl ne voi olla kauniita, mut se tunne ei oo oikeesti kiva, mikä siit tulee, oon ite ollu huonees täynnä valkosii, ku keskustelu oli, kuinka mixed ihmiset on niin hot ja kaikkee ja istuin siel awkwardisti vaan sillain🙂🙂.

Ymmärrän, että on tosi kiusallinen tilanne! Mutta en kyllä osaa nähdä lähtökohtaisesti negatiivisena, että jotain ihmisryhmää pidetään kauniina. Kyse on enemmänkin siinä, kuinka ja missä asiayhteyksissä asian ilmaisee.

Vierailija
87/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39854 kirjoitti:

Jännä juttu, sillä itse en ole koskaan tällaista keskustelua kuullut missään. Ja olen siis "mixed" itse ja keski-ikäinen.

88/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty jostain syystä lainaamaan viestejä, mutta tuolle, joka sanoi, ettei ole itse kuullut vastaavanlaisia keskusteluja, kuin minä, niin oon ite kuullu montaki kertaa livenä ja netissä, ja monet on myös sanonu, et heki on kuullu.

89/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sille, joka sanoi, ettei näe mitään väärää siinä, että näkee jonkun ihmisryhmän nättinä, ni ei siinä sinänsä oo mitään väärää, mut ku oikeesti kohdataan rasismia ja kaikkee ja on oikeesti tosi vaikee olla kahen eri kulttuurin "välissä", ja sit jengi vaan on sillain "kyl mä nyt haluaisin mixed lapsen, ku ne on niiiiiiin sulosia", ja sit se on niiden ainoo perustelu. Myös ihmisillä on joku oletus jo valmiiks, et miltä sen lapsen pitää näyttää, entä jos se ei näytä siltä se lapsi?? Ja aika harvoin kuulee, että jostain sanotaan, että onpas se kaunis, kun se on tummaihoinen tai onpas nyt nätti, koska se on aasialainen, mutta niin monta kertaa olen kuullut jonkun sanovan, että joku on hyvännäkönen, KOSKA se on mixed.

Vierailija
90/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39854 kirjoitti:

En pysty jostain syystä lainaamaan viestejä, mutta tuolle, joka sanoi, ettei ole itse kuullut vastaavanlaisia keskusteluja, kuin minä, niin oon ite kuullu montaki kertaa livenä ja netissä, ja monet on myös sanonu, et heki on kuullu.

No onpas omituista. Lapsenikin ovat siis neljäsosaltaan muun maalaisia, eivätkä hekään tuollaista ole kuulleet. Mutta mikäpä siinä.

Vierailija
91/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39854 kirjoitti:

No onpas omituista. Lapsenikin ovat siis neljäsosaltaan muun maalaisia, eivätkä hekään tuollaista ole kuulleet. Mutta mikäpä siinä.

Tai sitten ette vain ole kuulleet eli kukaan ei ole tullut sanomaan teille suoraan mitään. Mäkin muistan varsinkin 2000-luvun alusta kun meille hoettiin tuota, miten mixed- ihmiset on niin nättejä ja teki hyvää vaalean suomalaisteinin itsetunnolle. Tuo on ehkä naurettavin, ilkein, stereotypisin ja pinnallisin perustelu jonkinlaisen lapsen hankkimiselle, kun siihen pitäisi olla täysin toisenlaiset motiivit. Miten olisi vanhempien välinen rakkaus tai ainakin ajatus, että haluaa lapsen eikä haluaa mixed- lapsen?

Sitä paitsi näillä miksatuilla se kahden kulttuurin väliin jääminen on paljon tavallisempaa kuin molempiin kuuluminen. Jos ulkoiset seikat eivät iskekään kumpaankaan kulttuuriin, niin jumissa ollaan ja varsinkin teinitytöillä voi olla aika rankat vuodet 9-20-vuotiaana. Meidän ryhmässä oli yksi japanilainen nainen, jota kukaan ei tiennyt japanilaiseksi, koska hän oli perinyt perisuomalaiselta 2m pitkältä isältään kokonsa (185 senttiä ja lähemmäs 95 kiloa) ja äidiltään tummuusasteen ja silmät. Sen sijaan hän oli hyvä koulussa ja järjestelmällinen. Hän ei ollut kovaa huutoa äitinsä maassa, koska oli liian iso naiseksi eikä kelvollinen siellä. Sen sijaan suomessa hänellä oli taas aivan omat ongelmansa, jotka eivät kaikki liittyneet ulkonäköön. 

Toinen juttu on taas älykkyys. Älykkyys periytyy äidiltä, ja omilla valinnoilla ja lapsen elämän etenemisellä on myös valtava merkitys miten se älykkyys tai potentiaali tulee hyödynnettyä. 

En ole hetkeen nähnyt typerämpää aloitusta saati näin pinnallista länkytystä aiheesta, mikä on aika arka edelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä