Haluaisin puoliksi itäaasialaisen lapsen
Erityisesti tyttären, koska kaikki tuntemani puoliksi valkoiset, puoliksi itäaasialaiset naiset ovat hyvin kauniita. Myöskin hyvin älykkäitä.
Tarvitsen vain jostain komean ja korkealla älykkyysosamäärällä varustetun itäaasialaisen miehen.
Mitenköhän tämä käytännössä onnistuisi?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika lottoamista mennä Aasiaan luomuna tekemään lasta, ne kaikista komeimmat miehet siellä saattaa omistaa todella rumat geenit, siellä on vaan ihan normaalia käydä kauneusleikkauksissa saavuttaakseen ns. "TV kasvot". Eli lapsestasi voi tulla vaikka miten ruma kun et voi tietää onko mies luomu. Ei kukaan myönnä käyneensä leikkauksissa, mutta tosi tavallista se on. Toinen ongelma tässä on se, että ei noissa kulttuureissa KUKAAN järkevä mies ensinnäkään haksahda ulkomaalaiseen, koska äiti haluaa kunnolisille pojilleen paikallisen vaimon. Ja ne fiksut ja kunnolliset ei ole todellakaan mitään helppoja kaatoja, ehkä jopa mahdottomia. Fiksulla ja komealla on jonoksi asti paikallisiakin ottajia ja joku äidille mieleinen tyttö valmiiksi katsottuna. Eivät varmana haksahda suomineitoon, vaikka miten nätti olisitkin. Ja vaikka olet Suomessa hoikka, siellä olet luultavasti miesten makuun turhan pullukka. Tiedän koska olen asunut Aasiassa 3 vuotta.
Kiitos! Tämä oli erittäin informatiivinen vastaus.
Lisäys vielä, että puhun tässä lähinnä Kiinan, Korean ja Japanin kulttuureista. Kaikista noista maista isket varmasti jonkun huithapelin helposti, mutta et fiksua. Toki voi kokeilla Vietnam, Thaimaa, Filippiinit jos se lookki miellyttää, varmaan helpompia miehet siellä tosin matalampi IQ. Älykkyys tosin on sellainen juttu mikä tuskin on geeneissä, vaan johtuu maan koulutuksen tasosta.
Entäs Nepal tai Bangladesh, tai muu vastaava? Niitäkin on täällä opiskelijoina ja monella haku päällä. Jos opiskelevat yliopistossa, niin varmaan riittävän korkea äo löytyy. Se on kyllä eri asia, että haluavatko lapsia tai saatko niitä jymäytettyä tulemalla vahingossa paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Nepal tai Bangladesh, tai muu vastaava? Niitäkin on täällä opiskelijoina ja monella haku päällä. Jos opiskelevat yliopistossa, niin varmaan riittävän korkea äo löytyy. Se on kyllä eri asia, että haluavatko lapsia tai saatko niitä jymäytettyä tulemalla vahingossa paksuksi.
Jos nuo kelpuutetaan, niin ei muuta kuin suoraan intialainen mies kehiin. Niillä on väkiluvusta päätellen hedelmällisyys hyvin kohdallaan.
Intialaista ei ole ainakaan vaikea saada, niillä on niin kova pula naisista siellä. Kiinassa toki myös, mutta Kiinalaiset miehet on silti ihan älyttömän ronkeleita. Niille kelpaa vaan se laiha, kiltti ja kaunis neitsyt edelleen.
Jokaisella komealla ja korkealla älykkyysosamäärällä varustetulla itäaasialaisella miehellä on äiti joka ei kelpuuta pojalleen vaimoa joka
a) on yli 27v. vanha
b) ei ole neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo kelpuutetaan, niin ei muuta kuin suoraan intialainen mies kehiin. Niillä on väkiluvusta päätellen hedelmällisyys hyvin kohdallaan.
Sieltä kastihierarkian alapäästä saattaisi hyvinkin löytyä sopiva jos horoskoopit muuten sopivat. Ylimmät kastit voit unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Aasiassa miehiä opetetaan tekemään kotona ja koulussa hyvää ruokaa. Siellä päin normaalimpaa, että keittiössä häärää kaksi ihmistä.
Eikös se olisi hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koillisaasialaista tosiaan ajattelin, en etelämpää.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella komealla ja korkealla älykkyysosamäärällä varustetulla itäaasialaisella miehellä on äiti joka ei kelpuuta pojalleen vaimoa joka
a) on yli 27v. vanha
b) ei ole neitsyt.
No kuka tässä on vaimosta puhunut?
Minä sitä paitsi olen neitsyt! Toki myös vähän autistinen, mutta kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisinko minä? Olen länsiaasialainen.
Aehlaemi vai zulimani? Israelilainen kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aehlaemi vai zulimani? Israelilainen kävisi.
^ Tämä ei sitten ollut ap
Itä-Aasian maat ovat luokkayhteiskuntia ja vain oman luokan sisällä pariudutaan.
Sinun pitää siis löytää mies jonka suvulla on yhtä paljon omaisuutta kuin sinun suvullasi, ja iän, koulutustason ja muidenkin taustojen pitää mätsätä.
Niin ja sitten sen miehen pitää haluta juuri sinut.
Jos pelkän lapsen haluaa tehdä eikä pariutua miehen kanssa niin helpoiten se käy kun ottaa sieltä jonkun alempiluokkaisen petipuuhiin. Onnistuu todella helposti ja voi löytää tosi hyvännäköisenkin mutta älystä ei sit ole tietoakaan.
Täällä myös yksi joka on asunut Aasiassa (kiinassa) ja on ihan totta että niitä duunareita oli kyllä ottajia minulla jonoiks asti, mutta keski sekä ylempi luokka ei edes vilkaissut toista kertaa siinä mielessä. Olin silloin vielä tosi nuori nätti ja hoikka, mutta koska olin ulkomaalainen ja minulla on kädessä pieni tatuointi, sovin siellä ainoastaan sen alimman yhteiskuntaluokan deittailuun. Ja niillä miehillä ei sit ollutkaan käytöstapoja sen enempää kuin kielitaitoakaan. Vaalea tyttöystävä olisi niillä kiva statussymboli, ylemmillä luokilla se olisi häpeäaihe.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi joka on asunut Aasiassa (kiinassa) ja on ihan totta että niitä duunareita oli kyllä ottajia minulla jonoiks asti, mutta keski sekä ylempi luokka ei edes vilkaissut toista kertaa siinä mielessä. Olin silloin vielä tosi nuori nätti ja hoikka, mutta koska olin ulkomaalainen ja minulla on kädessä pieni tatuointi, sovin siellä ainoastaan sen alimman yhteiskuntaluokan deittailuun. Ja niillä miehillä ei sit ollutkaan käytöstapoja sen enempää kuin kielitaitoakaan. Vaalea tyttöystävä olisi niillä kiva statussymboli, ylemmillä luokilla se olisi häpeäaihe.
Mielenkiintoista. Onko vaalea tyttöystävä automaattisesti no-no, vaikka olisi korkeasti koulutettu, vauras ja hillitty?
Älykkyys on vain ympäristön opettamaa. Jos ympäristö suosii älyä. Jotkin ympäristöt suosivat yhteisöllisyyttä ja toimeliaisuutta. 994
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on vain ympäristön opettamaa. Jos ympäristö suosii älyä. Jotkin ympäristöt suosivat yhteisöllisyyttä ja toimeliaisuutta. 994
Eikö älyssä ole mielestäsi mitään geneettistä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on käytännössä länsiaasialainen?
Lähi-Itä
Heistä ei taida tulla millään risteytyksellä kauniita tai älykkäitä ellei kyseessä ole israelilaiset, jotka ovat yleensä molempia.
Ja sitten joitakin ihmisiä halveksutaan sen takia että haluavat jotain geenikontrollia kansalaisiin. Ap hyi.
Itä-Aasiassa miehiä opetetaan tekemään kotona ja koulussa hyvää ruokaa. Siellä päin normaalimpaa, että keittiössä häärää kaksi ihmistä.