Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa? Käyttäytyy kuin olisin vihollinen / uhka??

Vierailija
20.06.2020 |

Olen alkanut epäillä, ettei hänellä ole kaikki kunnossa?
Ystäviensä kesken on herrasmies heitä kohtaan, avaa ovia, latoo kohteliaisuuksia jne..

Minut nähdessään onkuin olisi sinkku? Ystäväporukassa jään yksin ulkopuolelle?
Jos menen seuraan, ei tee elettäkään minua kohtaan, jolla ottaisi "huomioon"??

Saattaavat lähteä esim, kauppaan mitään imoittamatta? Tai jos sanoo, niin se on ilmoitusluontoinen "käyn tuolla".
Ei muuta? Ei kerron tarkemmin tai kysy tarvitsenko minä mitään?

Sama jos käy kaupassa, ostaa omat juomat jne, minulle ei tuo mitään jos olen kuskina.
Aika väsyttävää?

Kun yritän puhua hänelle, hän sanoo "älä valita"!
V-tuttaa olla ilmaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v

Kai se jollaintapaa häpeää minua? Tai paremminkin itseään? Jotenkin kierosti ajattelee, kun "torjuu" minut itse ensin, niin välttyy häpeältä että minä ehtisin ensin "torjua" ta "nolata" hänet??

Välillä osaa olla ihana, tottakai! Mutta seurassa tuo dissaaminen tapahtuu varsinkin.

ap

Vierailija
22/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi on kohdannut sikamiesrutto, parannuskeinoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tykkää kiduttaa itseään liitoissaan, hakeeko ne jotain kikseja itselleen tuota kautta?

Vierailija
24/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tahallaan kertomatta jättäminen on todella tahallista. Joko hän ei nimenomaan halua, että tiedät mihin hänen menee tai milloin tulee. On joku nainen jota tapaa sillloin. Vaikka lyhyestikin. Tai on vasta ihastunut toiseen ja petaa tilaisuutta poistua kotoa sinun kiinnittämättä enää siihen huomiota. Kun ihastus mahdollisesti näyttää vihreää valoa tulla. Eli on alkanut "totuttaa" sinua, että menee ja tulee kuinka huvittaa.

Tai sitten ei vaan välitä, on kyllästynyt suhteeseenne.

Tuo, että seurassa jättää sinut huomiotta viittaa myös siihen, että samassa porukassa saattaa olla joku nainen jolle ei halua näyttää, että teillä menee hyvin. Tai joko vallan, että mies itse on sinkku.

Vierailija
25/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa myös syyllistämistä, mikään ei ole hänen vika.

Minun syy jos yritän selvittää asiaa, tai jos kyselen milloin palaa, se on väärin?

Menee ja tulee todellakin oman mielesnä mukaan! Takaisin tullessa on suorastaan vihamielinen, saattaa jopa uhata "vihjailemalla", että nyt on parempi pitää suu kiinni....

Mietin vain tuota, että jos minä olen ainut kelle tekee näin.. Niin pakkohan se on hänen tajuta käytöksensä?? Vai onko niin, että muille -esittää- ja vain minä näen todellisen hänet??

ap

Vierailija
26/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toi eka vastaaja. Jotenkin kuvittelin, että ootte nuoria ihmisiä, eikä keski-iän hujakoilla... Lähde meneen, suosittelen lämpimästi!

27/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehen kanssa asia suoraan puheeksi. Kerro hänelle miksi hänen käytöksensä noissa tilanteissa on ongelma ja vaadi käytöksen korjaamista. Älä jää suhteeseen jos muutosta ei tule. Hän saattaa olla niin epäkypsä sosioemotionaalisesti, ettei edes ymmärrä mikä on ongelmana.

Itse en varsinkaan nelikymppisenä enää katselisi tuollaista.

Vierailija
28/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette

Minä olen 67 ja mies 79.

Vierailija
29/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei tuo ole mikään parisuhde, mies vaikuttaa inhoavan sinua. Sinussa ei ole vikaa, ehkä mies vaan juo alkoholia ja kaverit tärkeämpiä. Etsi selvempi mies tai sinkkunakin kivempaa. Ei edes suhteen hyvät puolet voi korvata tuollaista käytöstä. Ehkä mies on kylmä tyyppi ja suhde ei vain toimi, älä jää selvittämään mikä se on, selvitä myöhemmin erottua kun olet turvassa. Joskus toinen ei vain ole kiinnostunut vaikka etsii seksiä suhteesta.

Vierailija
30/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v

Kai se jollaintapaa häpeää minua? Tai paremminkin itseään? Jotenkin kierosti ajattelee, kun "torjuu" minut itse ensin, niin välttyy häpeältä että minä ehtisin ensin "torjua" ta "nolata" hänet??

Välillä osaa olla ihana, tottakai! Mutta seurassa tuo dissaaminen tapahtuu varsinkin.

ap

Narsistisesti häiriintynyt ex torjui lähestymisen ja sitten kuitenkin jos itse yritin lähteä, olikin tosi valppaasti esittämässä "rakasta".

Eli AP koitas jättää sika, niin huomaat että se oikein valpastuu. Eli sen täytyy aina päättää, sen täytyy pitää kontrolli. Hän ei ole kiinnostunut sinusta, mutta jos AP ei enää kiinnostu siasta, sika kiinnostuu.

Voi valmistautua siihen että vainoaa jos päätät lähteä. Siksi on lähdettävä vähitellen.

Vierailija
31/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla nuoria. Luonnevika varmaan...

Kompensoi (tiedostamattaan-ko...?) jotain lapsuusjuttuaan ilmeisesti minuun...?

ap

Ihan yks ja sama mitä kompensoi, tuollaista käytöstä ei kenenkään tarvitse sietää. Sanoisin, että mies käy vieraissa. Ei ole mitään järkeä roikkua tuollaisessa suhteessa vaikka olisi minkä ikäinen.

Vierailija
32/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v

ap

Mitäs se ihana mies sulle sanoo kun kysyt syytä tuollaiseen käytökseen? Vaikka miten osaisi välillä olla ihana, niin noin ei silti saa kohdella ketään, ei edes välillä.

Vierailija
33/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa myös syyllistämistä, mikään ei ole hänen vika.

Minun syy jos yritän selvittää asiaa, tai jos kyselen milloin palaa, se on väärin?

Menee ja tulee todellakin oman mielesnä mukaan! Takaisin tullessa on suorastaan vihamielinen, saattaa jopa uhata "vihjailemalla", että nyt on parempi pitää suu kiinni....

Mietin vain tuota, että jos minä olen ainut kelle tekee näin.. Niin pakkohan se on hänen tajuta käytöksensä?? Vai onko niin, että muille -esittää- ja vain minä näen todellisen hänet??

ap

Ihan älytöntä psykologisoida ja miettiä mitä ukkosi kenellekin esittää ja tajuaako käytöksensä olevan huonoa vai ei. Se ei siitä ymmärtämällä parane, lähde nyt hyvä nainen jo pikaisesti omille teillesi. Parempi yksin kuin tuollaisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi