Kuiinkakohan moni ihminen nussii tänään oikein kunnolla?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nussittiin jo aamulla ja varmaan toisen kerran illalla. Yleensä kahdesti päivässä. En kuitenkaan usko, että pannaan kunnolla. Mies on päivän töissä ja illan on varannut remonttia varten. Eli on taas varmaan ihan puolikuollut sen jälkeen. Kunpa tää remppa loppuisi pian :/
Siis vuoden aikana nussitte 365 x 2 = 730 kertaa? Kyllä tosta määrästä jo värkkien luulis olevan aika muussia. Vähintään joku hiivatulehdus tai virtsatientulehdus tulee jossain vaiheessa.
Minkäs sille voi. Nautitaan petipuuhista. Minä en saa hiivatulehduksia. Virtsatietulehduksia tulee usein, tuli sinkkunakin. Nykyään otan sen takia paljon c-vitamiinia joka päivä ja huolehdin nesteytyksestä.
Mielelläni nussisin, mutta sinkkumiehelle ei järjestynyt seuraa täksi juhannukseksi. Luultavasti vedän antaumuksella käteen illemmalla, ehkä jopa ulkona yöttömässä yössä.
Käteen on tullut vedeltyä jo muutama kerta. Vaimo ei anna edes katsoa päin. Ei kuulemma kiinnosta, kuten ei moneen vuoteen aiemminkaan. Rahat, kämppä ja helppo elämä häntä kuitenkin kiinnostaa. Näin meillä.
Toivottavasti minä ja mun mies! Hän on itselleen onnistuneesti, mulle hitonmoiseksi pettymykseksi, saanut torjuttua kaikki mun yritykset viimeiseltä likimain kuukaudelta ja ilmoitin eilen, että juhannusseksiä tulen saamaan, saa valita onko toisena osapuolena hän vai joku muu. Toki toivoisin, että oma mies, mutta koska hänellä joku kieroutunut periaate torjua aina mun ehdotukset, niin uskon kun näen vaatteideni tippuvan lattialle...
Mä näin seksiunta mieskollegasta. No, oli sekin ihan mukavaa.
Sinkkunainen
Kunpa minä saisin! Koko päivän ollut pimppi kuumana, nytkin ihan märkänä ja ajatukset laukkaa. Miehellä on vieraita käymässä, grillaavat ja saunovat.
Kunpa ne vieraat lähtisi aikaisin pois ja saisin painettua miehen sohvalle istumaan. Nousisin se päälle ja nostaisin hameen ylös ja paidan pois, saisi kosketella mua suudella rintoja hetken, sitten housut alas ja pääsisin ratsastamaan. ääääh miten tässä jaksaa odottaa! Haluun panna!
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vietän juhannusta grillaillen, saunoen ja uiden kuin nussien.
Muuten sama lista, mutta me yhdistettiin nuo kaksi viimeistä, kun uitiin pitkästä aikaa alasti :)
M42
Vietän mieluiten juhnnusta grillaillen , saunoen, uiden ja nussien juu
En minä ainakaan. Ärsyttävä ämmä tossa vierellä kun pihdannut jo monta vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Me sovittiin puolison kanssa että nussitaan tuossa illankuhjussa, saunan jälkeen ennenkuin ollaan liian kännissä. Hyvällä tuurilla squirttaa.
No tämähän tehtiin. Mehukas pano. :).......
Vaimo oli edelliset kaksi yötä töissä. Jostain syystä hän on yleensä yövuorojen jälkeen kiimainen. (mitäköhän siellä töissä yksin päivystäessään oikein katsoo netistä :) ) Nyt sillä alkoi kesäloma ja aamulla kotiin tultuaan pyysi laittamaan kuoharin kylmään. 100% varma saanti.
Ja sitten, itse olen raatanut päiväkausia keittiöremontin parissa. Kaksi edellistä päivää ovat olleet fyysisesti erittäin kovia, voimat melko vähissä. -> Nyt kun laittelen keittiön lopunkin valmiiksi tänään ja siivoan jälkeni, niin mistä mä vielä illalla löydän boostia panemiseen? Ei ainakaan montaa viinilasillista sovi ottaa. Mutta nussitaan, nussitaan vaimo niin, että tietää saaneensa. Fyysisen rasituksen ja alkoholin yhdistelmä tekee mulla sen, että vaikka seisoo hyvinkin, niin nalli ei pala. Ei ainakaan vaimo voi moittia liian nopeasta tulemisesta...
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Ärsyttävä ämmä tossa vierellä kun pihdannut jo monta vuotta putkeen.
tarkoitatko ett oot ollut laukeamatta häneen jo vuosia? miöä teitä pitää yhdessä,? käytkö vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa minä saisin! Koko päivän ollut pimppi kuumana, nytkin ihan märkänä ja ajatukset laukkaa. Miehellä on vieraita käymässä, grillaavat ja saunovat.
Kunpa ne vieraat lähtisi aikaisin pois ja saisin painettua miehen sohvalle istumaan. Nousisin se päälle ja nostaisin hameen ylös ja paidan pois, saisi kosketella mua suudella rintoja hetken, sitten housut alas ja pääsisin ratsastamaan. ääääh miten tässä jaksaa odottaa! Haluun panna!
Lopputuloksena en saanut eilen illalla, mies sanoi suoraan että ei onnistu. Aamulla sitten pani mua, en päässyt ratsaille kun mies halusi olla ohjissa. Hyvä näinkin, kivaa oli.
jystus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkoitatko ett oot ollut laukeamatta häneen jo vuosia? miöä teitä pitää yhdessä,? käytkö vieraissa?
Melkein, hyvin harvinaista herkkua mikään läheisyys hänen kanssaan.
Perinteiset lapset, työt ja asunto pitää yhdessä.
En käy vieraissa, haluaisin kylläkin käydä, ei tämä mitään elämää ole.
Minä mieheni kanssa viime yönä anoppilassa. Piti olla hiirenhiljaa, ettei sänky ala natista, ja oli kyllä todella kiihottavaa. Eka orgasmi ottaa aina aikansa, mutta sen jälkeen tulee sarjassa. Sekosin laskuissa 10 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta "kunnolla" nussimisesta, veikkaisin että tänään harrastetaan keskimääräistä huonompaa seksiä alkoholinkäytön takia.
Ehkäisy unohtuuu ja syntyy iltattähtiä.
Mitä ihmeen iltatähtiä? Eiköhän pitkään yhdessä olleilla pariskunnilla ole ehkäisy sen verran hyvin hoidettu ettei yksi juhannus iltatähteä tee.
Mä masturboin viime yönä useita tunteja, tänäänkin olen lauennut ainakin viisi kertaa. Joskus mietin onko tämä mun seksuaalisuus ihan normaalia. Elän etäsuhteessa ja miestä saan onneksi taas ensi viikolla. Tuntuu vaan ettei mikään määrä riittäisi.
Ihana juhannus ollut kyllä tämän suhteen :D
Torstaina pitkin iltaa vihjailevia puheita ja kosketuksia ja vieraiden lähdön jälkeen pitkän kaavan mukaan ensin suuta (molemmille) , sitten ykköseen vähän sekä eestä että takaa ja loppulaukat kakkoseen.
Perjantaina aamupäivällä samanlainen setti ilman tota kakkosta, plus että mies hoiteli yhden orgasmin mulle vielä suulla bonuksena oman tulemisensa jälkeen... Iltasella vielä ennen kokolle lähtöä yhdet "pikaset", hame korviin ja seisaalteen takaapäin.
Lauantaina samaa rataa, aamupäivällä pitkällä kaavalla, iltaviileellä ennen nukkumaan menoa vielä yksi hellempi rakastelu.
Tänään taitaa jäädä yhteen kertaan tuonne ennen nukkumaan menoa kun on tulossa vieraita ja päivä menee leipoessa ja laittaessa.
Eli kyllä voi kehua, saatu on tänä juhannuksena. Ja onneksi tämä on meillä aika perussettiä eikä mitään pelkkää juhlapyhäluksusta.
Onnellinen olen.
N43
Vaimon kanssa naitu joka juhannus viimeiset 45 vuotta, niin eilenkin. Ensimmäisen juhannuksen ensimmäinen naintikerta vieläkin hyvin muistissa.
Done!