Kuiinkakohan moni ihminen nussii tänään oikein kunnolla?
Kommentit (43)
En tiedä. Onneksi ei itse tarvi nussia.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä tuosta "kunnolla" nussimisesta, veikkaisin että tänään harrastetaan keskimääräistä huonompaa seksiä alkoholinkäytön takia.
Ehkäisy unohtuuu ja syntyy iltattähtiä.
No ainakin minä! Toisin kuin sinä.. :D
Minä työnnyn syvälle ladyboyn pyllyyn kuumassa Bankokin yössä. Aah!
ainakin sinä jäät ilman. tyydy vaan nyrkkikyllikkiin niinkuin ennenkin..
Me nussittiin jo aamulla ja varmaan toisen kerran illalla. Yleensä kahdesti päivässä. En kuitenkaan usko, että pannaan kunnolla. Mies on päivän töissä ja illan on varannut remonttia varten. Eli on taas varmaan ihan puolikuollut sen jälkeen. Kunpa tää remppa loppuisi pian :/
Vierailija kirjoitti:
Jännät miehet sekä kiltit naiset.
Isokokoiinen lihaisa jänteinen klli työntyy pieneeen tiukkaan kakkaluukkuun.
Kiltti Mies ei saa nussia tänäkään Juhannuksena. Yksin joutuu juomaan chablista luksusasunnossaan Helsingin keskustassa. Kadulta alhaalta kuuluu naisten nauramista, kun he Jännien miesten seurassa istuvat. Kyynel kuivuu Kiltin Miehen poskeen.
Oon nussinut jo kaksi kertaa tänään, ei jaksa enempää.
Vierailija kirjoitti:
ainakin sinä jäät ilman. tyydy vaan nyrkkikyllikkiin niinkuin ennenkin..
Se tuli suoraaan sydämestä. Aloitettu pienelllä alkukirjaimella.
Me ei nussita varmaan koko kesänä! Kaikki on ihan PAsKaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Me nussittiin jo aamulla ja varmaan toisen kerran illalla. Yleensä kahdesti päivässä. En kuitenkaan usko, että pannaan kunnolla. Mies on päivän töissä ja illan on varannut remonttia varten. Eli on taas varmaan ihan puolikuollut sen jälkeen. Kunpa tää remppa loppuisi pian :/
Siis vuoden aikana nussitte 365 x 2 = 730 kertaa? Kyllä tosta määrästä jo värkkien luulis olevan aika muussia. Vähintään joku hiivatulehdus tai virtsatientulehdus tulee jossain vaiheessa.
Me sovittiin puolison kanssa että nussitaan tuossa illankuhjussa, saunan jälkeen ennenkuin ollaan liian kännissä. Hyvällä tuurilla squirttaa.
Mieluummin vietän juhannusta grillaillen, saunoen ja uiden kuin nussien.
Enpä tiedä tuosta "kunnolla" nussimisesta, veikkaisin että tänään harrastetaan keskimääräistä huonompaa seksiä alkoholinkäytön takia.