Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo toi kaupasta YKKÖSolutta!

Vierailija
19.06.2020 |

Ja kauppaan ei enää ehdi kuin kaupunkiin, ei sillä että ajokunnossa olisinkaan. Tänä juhannuksena juodaan sitten vain väkeviä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi KAUHEAA, HEL VETIN typerä aloitus.

Vierailija
2/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vähän vinkvink...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
4/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen voi olls hyvä tapa päästä eroon lipityksestä.

Vierailija
5/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi KAUHEAA, HEL VETIN typerä aloitus.

Olin toivonut Sandels nelosta niin tuli Olvi ykköstä!

Vierailija
6/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen dissaaja voisi kysyä ap:lta lisätietoja sen sijaan että vain saman tien tuomitsee typeräksi aloitukseksi. Esim. jos minun mies olisi laiska lortti ja makaisi sohvalla sillä aikaa kun minä maksan kaiken ja sitten valittaisi ykkösoluesta, olisi todellakin typerää. Jos minä olisin laiska sohvallamakaaja ja mieheni toisi kaiken valmiiksi ja vain pyytäisi kerrankin käymään kaupassa ja tuon jotain ei-toivottua, minähän se sika tässä olisin, todellakin.

Ottakaa ihmiset selvää. Älkää projisoiko omaa ahdasmielistä paskaanne automaattisesti kaikkeen mitä luette tietämättä kuitenkaan asiasta mitään.

Vierailija
7/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käynyt itselle samalla tavalla. Kotona huomasin, että voi bärgeleeee ykköskaljaa. Jäi sitten känni ottamatta kun ei ollut niitä väkeviäkään. 

Vierailija
8/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauta kaljaan aina 4cl viinaa! Case closed.

Vierailija
9/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mairen on aika mennä.

Vierailija
10/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mairen on aika mennä.

😅

Vierailija
11/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin joskus vahingossa korillisen ykköskaljaa juhannusjuomaksi kun menin veljen mökille. Veli oli hemmetin vihainen. Oli vielä sitä aikaa kun kaupat ja kioskit oli maaseudulla kiinni kaikki pyhät. Kyllä me ne kuitenkin juotiin :D.

Vierailija
12/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ykköstä on yksi nelonen. Saunassakin hyvä tuolla nesteytellä itseään. Tietysti ykköstä sitten oltava melkein tuplasti, jos ihan kännin meinaa ottaa. Ja sitä saa kaupasta, jos vaan kauppa on auki.

Vierailija
13/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöiset aloitukset on niin nähtyjä.

Vierailija
14/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hakenut itse kaljasi vässykkä.

Vierailija
15/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tilanne:

Vaimoa pyydettiin tuoman kori ykkösolutta. Vaimo tuumasi, että saa ukko tyytyä kolmosolueen.

Vierailija
16/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen dissaaja voisi kysyä ap:lta lisätietoja sen sijaan että vain saman tien tuomitsee typeräksi aloitukseksi. Esim. jos minun mies olisi laiska lortti ja makaisi sohvalla sillä aikaa kun minä maksan kaiken ja sitten valittaisi ykkösoluesta, olisi todellakin typerää. Jos minä olisin laiska sohvallamakaaja ja mieheni toisi kaiken valmiiksi ja vain pyytäisi kerrankin käymään kaupassa ja tuon jotain ei-toivottua, minähän se sika tässä olisin, todellakin.

Ottakaa ihmiset selvää. Älkää projisoiko omaa ahdasmielistä paskaanne automaattisesti kaikkeen mitä luette tietämättä kuitenkaan asiasta mitään.

Juuri näin! Tietämättömät tollot ei tajua ..

Zinc

Vierailija
17/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tilanne:

Vaimoa pyydettiin tuoman kori ykkösolutta. Vaimo tuumasi, että saa ukko tyytyä kolmosolueen.

Toisista säikeistä tulleet ei oikein ymmärrä tämän universumin asioita aina ;)

Zinc

'Join sitten väkisin nuo kolmos oluet ..

Vierailija
18/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tainnut selittää vaimolleen, että hän juo olutta vain sen maun vuoksi, ei alkoholin takia. Hyvä veto vaimolta.

Vierailija
19/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ykköstä on yksi nelonen. Saunassakin hyvä tuolla nesteytellä itseään. Tietysti ykköstä sitten oltava melkein tuplasti, jos ihan kännin meinaa ottaa. Ja sitä saa kaupasta, jos vaan kauppa on auki.

Mahtanee kusettaa ..

Zinc

Vierailija
20/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, miten juuri täytettyäni 18-vuotta, marssin leuhkana kauppaan ja latasin oluet hihnalle.

Kassa hetken katseli, kuin papereita kysyäkseen, mitkä mulla oli jo valmiina taskussa näyttääkseni.

Ei se sitten kuitenkaan kysynyt ja kotiin päästyäni en enää ihmetellyt. Olin ostanut ykköstä.