Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilla naisilla on mahassa löysää, vaikka ovat normaalipsinon alarajoilla?

Vierailija
19.06.2020 |

Uimarannoilla olen pistänyt tämän merkille. Varmaan näyttäisivät ihan hyvältä kokouikkareissa, mutta bikinit eivät oikein sovi.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsa ei palaudu raskauksista.

Vierailija
2/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihakset treenaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä naisilla on yleensä liian vähän lihasta eli ovat laihaläskejä.

Vierailija
4/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät paljon sokeria, joka kerääntyy nimenomaan vyötärölle. Voivat myös olla synnyttäneitä naisia.

Vierailija
5/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oikeasti kuuluu olla vähän pullukka. Katso vaikka vanhoja tartzaneita.

Vierailija
6/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja mulla on aina ollut pullottava vatsa. Raskaus väkisinkin venyttää ihoa, synnytyksen jälkeen palauduin hyvin, ei ollut ylimääräistä painoa, mutta näin vanhemmiten vatsanahka löpsähti. Lihaksia on kohtuullisesti, vaikken salilla käykään.

Vierailija
7/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalihakset treenaamatta.

Raskauden jälkeiseen pömppömahaan ei auta edes vatsalihasten treenaaminen alavatsan osalta sillä iho on niin venynyt. Siihen pömppöön auttaa vain rasvaprosentin kiristys ja kaikilla sekään ei toimi. Naisella kuuluu olla rasvaa kehossaan. Muuten muuttuu anorektiseksi ja hormonitoiminta menee sekaisin. Esimerkkinä fitnessharrastus.

Vierailija
8/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se laihaläski mikä on kaikkein yököttävintä. Seksintappaja kun sellainen ratsastaa.

Vierailija
9/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin raskaus. Iho kun venyy niin se ei siitä paljoa palaudu. Ei häiritse itseäni. Surullista jos jotain häiritsee mun vatsa :D

Vierailija
10/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on NORMAALIA aikuiselle ihmiskeholle. Media ja some syöttää ihannekuvaa, jonka vääristyneestä uskomme olevan normaali.

Vierailija
12/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kehonkoostumus on luonnostaan lihakseton verrattuna nyky muotiin jonka perusteella naisen tulisi olla atleettinen. Mikäli katsot 100 vanhoja kuvia tai vielä vanhempia taideteoksia niin niissä ei ole yhtäkään nykyisen fitnessbuumin kaltaista naisvartaloa vaan pömppömahat ja löysä olemus. Ei tietoakaan lihaksista.

Vierailija
13/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nainen ja urheilen paljon. Silti maha pieni pömppö. Kirurgi sanoi, että johtuu raskauksista. Kudos löystynyt ja antaa periksi suolimassalle.

Minulla siis pömppö maha ei ole rasvasta johtuvaa vaan kudoslöysyyttä. Ikäkin vaikuttaa, olen jo 45- v ja hormonaaliset muutokset tekee sen, että pepusta tulee vanhemmiten litteä ja mahasta pömppö.

Rasvaprosenttini on 22% ja urheilen paljon, myös vatsaa.

Vierailija
14/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on NORMAALIA aikuiselle ihmiskeholle. Media ja some syöttää ihannekuvaa, jonka vääristyneestä uskomme olevan normaali.

*vääristyneesti

Vierailija
15/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se normaalia, koska suurin osa suomalaisista aikuisista on ylipainoisia, mutta ei se siitä terveellistä tee.

Vierailija
16/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raskaus on yksi syy, ja ihan jo pelkästään se että naisilla on luonnostaan pyöreämpi alavatsa mikä ei helpolla pois lähde. Siis ihan normaalipainoisillakin. Se on siis normaalia.

Vierailija
17/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se normaalia, koska suurin osa suomalaisista aikuisista on ylipainoisia, mutta ei se siitä terveellistä tee.

Kun se ei johdu mistöön ylipainosta, vaan normaalita naiseudesta.

Vierailija
18/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kehonkoostumus on luonnostaan lihakseton verrattuna nyky muotiin jonka perusteella naisen tulisi olla atleettinen. Mikäli katsot 100 vanhoja kuvia tai vielä vanhempia taideteoksia niin niissä ei ole yhtäkään nykyisen fitnessbuumin kaltaista naisvartaloa vaan pömppömahat ja löysä olemus. Ei tietoakaan lihaksista.

Riippuu mitä kuvia katsoo. Ylipainoisilla kuninkaallisilla ja aliravoituilla maaorjilla oli huomattavasti nykyistä lyhyemmät elinodotteet. Viiskymppisenä kuoleminen on luonnollista, mutta ei tavoiteltavaa.

Vierailija
19/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, etenkään nuoret miehet eivät ymmärrä, että mallien kuvat on muokattu moneen kertaan. Niistä on kaikki nahkavekit siloteltu ja ylipäätään eivät tajua, että mallit ovat alipainoisia.

Vierailija
20/116 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailma sairaaksi mennyt kun naisen tulisi näyttää pyykkilautavatsaiselta mieheltä! Se nyt vaan tuhoaa sen naisen fysiikan. Karmeeta! Miehet ne osaa sitten painostaa naisia ulkonäköasioossa. Milloin pitää olla pystyt kumitissit ja milloin iso perse ja milloin kireä vatsa vaikka naisen fysiikka on muotoutunut lisääntymistä varten jotta saa sen lapsen kasvatettua kehossaan. Kaikki paikat venyvät raskauden myötä koska hormonit ja muu fysiikka tekevät sen! Jopa synnyttämättömälle naiselle on tyypillistä omata hieman vatsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi