Miksi monilla naisilla on mahassa löysää, vaikka ovat normaalipsinon alarajoilla?
Uimarannoilla olen pistänyt tämän merkille. Varmaan näyttäisivät ihan hyvältä kokouikkareissa, mutta bikinit eivät oikein sovi.
Kommentit (116)
Mitä jos sä kertoisit rehellisesti tinderissä omistavasi 3 lasta joista jokainen on syntynyt eri suhteessa ja haluavasi miehen joka elättää kyseiset lapset vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyinen ja löysä vatsanahka on merkkejä miehille, että tällä naisella on lapsia edellisistä suhteista ja jollet halua rahoittaa/ leikkiä isää näille muksuille vuosia niin unohda nämä naiset.
Joo, tiedän kyllä naisten alapeukuttavan tälle viestille koska heidän mielestään tulevan puolison tehtävä on elättää/rakastaa/hoivata toisen miehen lapsia.
Mitä jos imisit paskaa?
Ei minua haittaa naisen löysä maha, kunhan ei polvissa roiku. Mies 39v.
Naisten löllövatsan tarkoitus on varoittaa miehiä siitä etteivät he harrasta seksiä naisten kanssa jotka ovat jo synnyttäneet lapsia. Tästä johtuen myös oma aviomies kehuu aina synnyttäneiden naisien löysiä ja kurttuisia mahoja seksikkäiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sä kertoisit rehellisesti tinderissä omistavasi 3 lasta joista jokainen on syntynyt eri suhteessa ja haluavasi miehen joka elättää kyseiset lapset vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyinen ja löysä vatsanahka on merkkejä miehille, että tällä naisella on lapsia edellisistä suhteista ja jollet halua rahoittaa/ leikkiä isää näille muksuille vuosia niin unohda nämä naiset.
Joo, tiedän kyllä naisten alapeukuttavan tälle viestille koska heidän mielestään tulevan puolison tehtävä on elättää/rakastaa/hoivata toisen miehen lapsia.
Mitä jos imisit paskaa?
Kerro naisvihasta äidillesi.
Voisko sitä vatsaa vetää sisään niin täyttäisi paremmalta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Naisten löllövatsan tarkoitus on varoittaa miehiä siitä etteivät he harrasta seksiä naisten kanssa jotka ovat jo synnyttäneet lapsia. Tästä johtuen myös oma aviomies kehuu aina synnyttäneiden naisien löysiä ja kurttuisia mahoja seksikkäiksi.
Poikuus ei mennyt sitten tänäkään juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos imisit paskaa?
Jos mä kerron äidilleni saavani parasiitteja naiskaveriltani niin hän suosittelee menemään apteekkiin jotta loiset saadaan myrkytettyä.
Sinun lapsesi eivät saaneet tänäkään vuonna makkaraa leivän päälle. Kyllä se siitä. Jonakin vuonna lapsesi saavuttavat "olen käynyt 1000 leipäjonossa" pinssin. Sitä sitten voitte juhlistaa hernekeiton äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikuus ei mennyt sitten tänäkään juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset treenaamatta.
Mulla on ahkerana crossfittaajana loistavat vatsalihakset! Ja siinä päällä sitten löllö nahkpussi. Kokeile itse millainen pussi tulee kun olet 5krt raskaana :)
YouTubessa oli joku joka oli dermarollailulla saanut tosi hyviä tuloksia tuohon venyneeseen mahanahkaan. Oletko kokeillut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos imisit paskaa?
Jos mä kerron äidilleni saavani parasiitteja naiskaveriltani niin hän suosittelee menemään apteekkiin jotta loiset saadaan myrkytettyä.
Ei sinulla ole naiskavereita. Pelkkä runkkusukka pelikoneen näppiksen vieressä.
Naiset ovat kuin kissoja. Kissoillakin on usein ylimääräistä nahkaa vatsan seudulla, jotta ne pystyisivät venymään kuin haitarit. Mulla on sellainen teoria, että naisilla on tuota nahkaa, jotta voisivat istuessaan tai makoillessaan vääntäytyä vaikka solmuun mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset treenaamatta.
Mulla on ahkerana crossfittaajana loistavat vatsalihakset! Ja siinä päällä sitten löllö nahkpussi. Kokeile itse millainen pussi tulee kun olet 5krt raskaana :)
YouTubessa oli joku joka oli dermarollailulla saanut tosi hyviä tuloksia tuohon venyneeseen mahanahkaan. Oletko kokeillut sitä?
En laita linkkiä ettei ketju poistu, mutta siis dermarolling stomach results, jos jotain kiinnostaa.
Ihan kauheaa naisvihaa täällä.
Miksi miehet itse aina unohtavat, että samalla tavalla vanhenevat kuin naisetkin? Ei se 40-50 v miehen potenssikaan ole sama parikymppisenä, ja mahakin isompi kuin nuorena. Sama juttu hiusrajan kanssa.
Kehon muutokset synnytysten ja vanhenemisen myötä kuuluu elämään.
Eikä mun lapset tarvitse elättäjää, Suomessa naiset käyvät ihan itse töissä ja elättävät itsensä ja lapsensa.
Erossa ei etsitä elättäjää.
Missä ihmeen viiskyt luvulla nämä palstamiehet oikein elävät?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheaa naisvihaa täällä.
Miksi miehet itse aina unohtavat, että samalla tavalla vanhenevat kuin naisetkin? Ei se 40-50 v miehen potenssikaan ole sama parikymppisenä, ja mahakin isompi kuin nuorena. Sama juttu hiusrajan kanssa.
Kehon muutokset synnytysten ja vanhenemisen myötä kuuluu elämään.
Eikä mun lapset tarvitse elättäjää, Suomessa naiset käyvät ihan itse töissä ja elättävät itsensä ja lapsensa.
Erossa ei etsitä elättäjää.
Missä ihmeen viiskyt luvulla nämä palstamiehet oikein elävät?
Vihaajalle kelpaa _ihan mikä tahansa syy_ purkaa vihaansa. Elämäänsä pettyneitä ihmisiä jotka haluavat että kaikilla on yhtä paha mieli kuin heillä.
Edes runkkusukkani ei ole löysä, ryppyinen ja parhaat päivät nähnyt astia jolle pitää siemennyksen jälkeen maksaa vuosia muiden miesten siemenien tuotoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos imisit paskaa?
Ei sinulla ole naiskavereita. Pelkkä runkkusukka pelikoneen näppiksen vieressä.
Olen käyttänyt palstaa alle vuoden.