Onko Hannu Lumivuori vielä elossa?
Kommentit (12)
Hannusta en tiedä enkä tunne. Muutaman muun Lumivuoren kyllä. Eikö noita ole aika vähän, samaa sukua?
Oen yrittänyt googlettaa, mutta en ole oikein onnistunut löytämään hänestä ajankohtaista tietoa, tai sitten olen vaan niin huono etsimään. Muistan kun olin niin ihastunut häneen takavuosina. :) -ap
Joskus muutamia vuosia sitten muistelen googlettaneeni samaa asiaa ja muistaakseni selvisi että on jo kuollut. :(
Vierailija kirjoitti:
Joskus muutamia vuosia sitten muistelen googlettaneeni samaa asiaa ja muistaakseni selvisi että on jo kuollut. :(
Aika jännä, että nyt ei googlettamalla löydy minkäänlaista viitettä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että nyt ei googlettamalla löydy minkäänlaista viitettä tuollaiseen.
Tieto taisi löytyä silloin facebookista jostain "kysy rouva Ruudulta" -palstalta jos en ihan väärin muista.
On kuollut joitakin vuosia sitten. Olin entinen työkaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
On kuollut joitakin vuosia sitten. Olin entinen työkaverinsa.
Oliko hyvä työkaveri?
Markus Kajo kirjoitti ylittäjäihmisistä.
Muistan itsekin vuosi pari sitten googlettaneeni Hannu lumivuorta ja törmänneeni johonkin Facebook päivitykseen hänen kuolemastaan. Sittemmin tuo päivitys on hävinnyt.
Tuossa Kajo istuu viereisessä pöydässä Joensuun Coffee Housessa. Helvetin mukava mies.
En tiedä. Googlatessa bongasin Markus Kajon. Hänen koko nimensä on näköjään Markus Aarni Erämies Kajo. On siinä nimellä paiskattu.