Tänään on mun palstailun vuosipäivä
Saa onnitella tai ottaa osaa. Muistan aina sen sateisen, kylmän ja kuraisen juhannuksen kun tänne eksyin ja jumiin jäin. Meillä on nyt monta yhteistä onnellista ja onnetontakin vuotta takana.
Kommentit (13)
Minä olen ollut täällä on/off 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli muutama päivä sitten 5 vuotta täyteen. Vuonna 2015 juuri ennen juhannusta ja myös juhannuksena oli koleaa ja sateista ja etsin keskusteluja Salattujen elämien kauden viimeisistä jaksoista. Tälle palstalle sitten eksyin.
Mä en muista, mitä etsin mutta mulla oli sadevaatteet päällä ja metrinen mela otsassa. Nyt päällä on hellemekko ja ruohookin pitäis ajella. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut täällä on/off 20 vuotta.
Voi sentään ja onnea, että välillä olet ollut poissakin:)
Muistaisinpa itse milloin palstalle eksyin, olisi ihan hauska tietää milloin ja mistä syystä alunperin. :D
Nykyisellään voin vain veikata, että joskus 2013/2014 tienovilla varmaan kotitalousvinkkejä googlaillessa. xD
Luulin otsikosta, että kyseessä oli 1. vuosipäivä. Mullakin 5-vuotispäivä taisi tulla joskus keväällä, tarkkaa pvm en itse tiedä.
Aloitin 2002, täysi-ikäinen av-lainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Luulin otsikosta, että kyseessä oli 1. vuosipäivä. Mullakin 5-vuotispäivä taisi tulla joskus keväällä, tarkkaa pvm en itse tiedä.
Oliskin ensimmäinen mutta ei ole. Aika surullista ja surkeeta. T:Ap
Onpas paljon noviiseja, ettepä sitten tiedäkään kuinka surullisen erilainen mykypalsta on vaikka vuoteen 2005 verrattuna.
Olet siis vihdoinkin ymmärtänyt av-palstan idean. Kun tänne saavutaan, täältä ei ole poistumisväyliä. Olet omiesi joukossa.
Hyvää vuosipäivää!
Onnittelut, AP! 🎉🎈🎶
Mullakin eka kerta täällä oli näihin aikoihin (pari vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon noviiseja, ettepä sitten tiedäkään kuinka surullisen erilainen mykypalsta on vaikka vuoteen 2005 verrattuna.
Minusta palsta on nykyiselläänkin todella koukuttava, hyvin on juttuja laidasta laitaan. Ainoa harmi on lähinnä se, että monen sivun verran keskustelua herättäneet provot poistetaan sillä perusteella, että aloitus oli shaibaa. :/
Millainen palsta oli vuonna 2005?
mökkihöperö kirjoitti:
Olet siis vihdoinkin ymmärtänyt av-palstan idean. Kun tänne saavutaan, täältä ei ole poistumisväyliä. Olet omiesi joukossa.
Hyvää vuosipäivää!
Kiitos. Eipä lähtenyt ruohonleikkuri käyntiin, niin on taas hyvä hetki palstailla. T:Ap
Minulla tuli muutama päivä sitten 5 vuotta täyteen. Vuonna 2015 juuri ennen juhannusta ja myös juhannuksena oli koleaa ja sateista ja etsin keskusteluja Salattujen elämien kauden viimeisistä jaksoista. Tälle palstalle sitten eksyin.