Miehet, jotka aloittavat keskustelun tinderissä, mutta eivät kysele
ja vaikuttavat muutenkin passiivisilta.
Miksi ylipäätänsä ottavat yhteyttä?
Vai haluavatko he vain saada pönkitystä olemattomalle itsetunnolle?
Kommentit (65)
Tämä ei tosiaankaan ole sukupuolikysymys. Olen nainen ja haluan ihan jutella luontevasti, en mitään molemminpuoleista ristikuulustelua. Ja todellakin, musiikkimaut, horoskoopit ja lempivärit jne on lasten/teinien kysymyksiä. Niillä ei ole merkitystä minulle pari- tai ystävyyssuhteessa. Eivätkä ne kerro mitään olennaista ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on varmaan karvat pystyssä heti, jos joku nainen yrittää kysyä vaikka että minkälaisesta musiikista pidät tai onko sinulla sisaruksia tai tykkäätkö pyöräillä. Ovatko tällaiset ja muut vastaavat kysymykset sinusta ikävää kyselyä ja kyselijä tenttaaja? "
Itse olen nainen, mutta VIHAAN juuri tällaisia kysymyksiä. Nämä on juuri niitä aivan turhia, ala-asteen haastattelukysymyksiä joilla ole mitään väliä. Mitä sun mielestä ihmisestä muka kertoo, millaista musiikkia hän kuuntelee tai onko hänellä sisaruksia?! Jos on kaksi veljeä niin hyi, välitön unmatch?
Eihän tuollaisilla tiedoilla toisesta ole minkään maailman merkitystä, niistä jaarittelu on täydellistä ajanhukkaa ja osoittaa hyvin yksioikoista ajattelumaailmaa. Itse heivaan tällaiset välittömästi kun huomaan että henkilön mielestä keskustelu on moisten tyhjänpäiväisyyksien listaamista.
Vai että potentiaalisen kumppanin sisaruksilla ei ole väliä :D sä oot varmaan sitä ihmistyyppiä joka sit yllättyy negatiivisesti kumppanin sukulaisista "voi ei miks se ei oo ikinä kertonu et sillä on tollanen viinaan menevä törppö serkkuna joka on kuitenkin sille läheinen ja nyt sitä prkl pitää kattella sukua nähdessä".
Sama se on kuule naisilla. Laitan aina mätsille viestiä ja yritän tutustua mutta into hiipuu jos kysymyksiin vastataan lyhyesti eivätkä itse kysy tai kerro oma-alotteisesti mitään...
M33
Ei minua ainakaan kiinnosta tietää yhtään naisesta mitään. Tinderissä etsin ja saan panoseuraa. niinkuin kaikki muutkin. Seurustelu- tai jopa elämänkumppani löytyy paremmasta seurasta, kuten harrastusporukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on varmaan karvat pystyssä heti, jos joku nainen yrittää kysyä vaikka että minkälaisesta musiikista pidät tai onko sinulla sisaruksia tai tykkäätkö pyöräillä. Ovatko tällaiset ja muut vastaavat kysymykset sinusta ikävää kyselyä ja kyselijä tenttaaja? "
Itse olen nainen, mutta VIHAAN juuri tällaisia kysymyksiä. Nämä on juuri niitä aivan turhia, ala-asteen haastattelukysymyksiä joilla ole mitään väliä. Mitä sun mielestä ihmisestä muka kertoo, millaista musiikkia hän kuuntelee tai onko hänellä sisaruksia?! Jos on kaksi veljeä niin hyi, välitön unmatch?
Eihän tuollaisilla tiedoilla toisesta ole minkään maailman merkitystä, niistä jaarittelu on täydellistä ajanhukkaa ja osoittaa hyvin yksioikoista ajattelumaailmaa. Itse heivaan tällaiset välittömästi kun huomaan että henkilön mielestä keskustelu on moisten tyhjänpäiväisyyksien listaamista.
Vai että potentiaalisen kumppanin sisaruksilla ei ole väliä :D sä oot varmaan sitä ihmistyyppiä joka sit yllättyy negatiivisesti kumppanin sukulaisista "voi ei miks se ei oo ikinä kertonu et sillä on tollanen viinaan menevä törppö serkkuna joka on kuitenkin sille läheinen ja nyt sitä prkl pitää kattella sukua nähdessä".
Ja sinäkö oikeasti teet tällaista check-listaa, kysyt sisarukset ja serkut ja enottäditsedät, ja jos potentiaalinen kumppani sitten sanoo että hänellä on alkoholistiserkku, niin se oli siinä?
Sitä paitsi jos ihmisellä on vaikka läheinen jolla on Alko-ongelma, niin eikö se oikeasti tule ilmi muuten kuin "onko sinulla serkkuja?", "onko serkuillasi alkoholiongelmaa?" kysymysten kautta? Tai no ei tietenkään tule, jos molemmat ovat tylsiä haastattelijakeskustelijoita joille normaalisti soljuva keskustelu on täysin tuntematon käsite. Jos jotain ei kysytä, siitä ei jutella 🙄.
Ilmeisesti ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Noloa, on sen verran kiinnostunut, että pyytää puhelinnumeron, mutta sutten vaikenee...
Vierailija kirjoitti:
Meidät erottaa se, että minä olen ollut hyvässä parisuhteessani yli 20 vuotta, mutta sinulla ei parisuhdetta ole. :)
Vierailija kirjoitti:
No ne nyt on obviouslu noita apinamiehiä, jotka sanoo "moi" ja jää odottamaan jos nainen kysyisi "saanko tulla ratsastamaan?" "Ok, sopii" Ne kannattaisi arvon siskot ite poistaa mätseistä heti kun tulee eka "ok" vastaus. Ei niillä ole kiire, ei kiireessä vastata mitään. "Ok" tarkoittaa että mies on apina eikä tutustumisen arvoinen.
Näihin törmää tuolla ihan tosielämässäkin. Olen miettinytkin että mitä he oikein odottavat? Että minä alan lähestyä heitä tuon ”moin” jälkeen? Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
AP mokasi taas kerran tekemällä aiheesta sukupuolikysymyksen, mutta sellaista katkeran ihmisen elämä on.
Ap taitaa itse olla nainen ja tapailla vain miehiä, joten totta kai hän voi puhua silloin vain miehiä tapailevan naisen näkökulmasta.
Ei tehty sukupuolikysymystä vaan ihmeteltiin omaa kokemusta. Jos siis luit aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Just mietin tätä samaa. Sit vaihdetaan numerot, että voidaan siirtyä wa keskusteluun. Mies ei kysele mitään, ja laittaa ilmoituksia tyyliin "nyt kotona". Eli periaatteessa pitää yhteyttä ja vastaa minun viesteihin, mutta tutustuminen ei etene tuolla tyylillä.
Ai saatana kun naurattaa :D ei oo kyllä normaaleja tuommoset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on kuule naisilla. Laitan aina mätsille viestiä ja yritän tutustua mutta into hiipuu jos kysymyksiin vastataan lyhyesti eivätkä itse kysy tai kerro oma-alotteisesti mitään...
M33
Ja usein keskustelu hyytyy siihen, ettei nainen vastaa viestiini enää mitään, jolloin annan olla koska neitokaista ei selkeästikään kiinnosta.
Mikäs olisi sen parempi keino tutustua, kuin treffit? Siltikään naisia ei saa tapaamaan millään ja halutaan korkeintaan vaan viestitellä ja mainostaa mitä nytkin tehdään kun on oikein päiväkaupalla vapaata. No ei tietenkään treffeille voida lähteä, ei.
Joku sanoi näistä "nilviäisosasto". Niin onkin. Pönkittävät itsetuntoa, mutta eivät ole kiinnostuneet. Saavat kait hyvänolon tunnetta siitä, että käytät heihin aikaa ja odotat heiltä enempää (sitä enempää keskestelua tai treffikutsuja).
Puhelinnumeron vaihto on siinä tapauksessa sitä varten, että voisivat todistaa itselleni, että: "minä sain". Kun naiset eivät antaa numeroa jokaiselle.
Siis tosi sääli, että ihmiset ovat tuollaisia ja se voi tulla vähän niin kuin shokkina, jos aidossa elmässä on ollut tekemisissä pääsääntöisesti normaalisti käyttäytyvien miesten kanssa.
Ja ilman muuta, varmasti naisetkin käyttää miehiä itsetunnon pönkittämiseksi.
Parasta olisi kun ei tarvitsisi netissä tutustua, livenä näkee heti parhaiten, minkäläinen mies/nainen on.
Itse juurikin käyttäytyy niin, että antaa numeronsa vain harvoille ja valituille, joten pettymys on kun huomaakin ettei toista sitten kiinnostanutkaan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse juurikin käyttäytyy niin, että antaa numeronsa vain harvoille ja valituille, joten pettymys on kun huomaakin ettei toista sitten kiinnostanutkaan oikeasti.
Olen se edellinen kirjoittaja. Älä ole pettynyt. Tai sit voi olla pettynyt siitä, että maailmaan mahtuu ääliöitä, mut älä ole pettynyt kyseisen miehen kohdalla. Koska netissä moni friikki koe saavansa rumalle käytökselle sitä rohkeutta, mitä live elämässä ei uskaltaa näyttää. Ole iloinen, ettei käynyt niin, että tuo henkilö olisi tullut elämääsi. Koska takuulla se ei ollut mukava mies, esitti vain. Näin monet pelaa roolipeleja netissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja joo kummallisimpia ovat ne naiset jotka laittavat ekan viestin ja sitten kun vastaan pitkästi ja kysyn pari kysymystä niin he vain lyhyesti vastaavat niihin mun kysymyksiin ja siinä se. Ei mitään miten voisi enää jatkaa.
ok
Ihan samaa monet naiset tekee.
Aloittavat keskustelun ite.
Aina vastaavat sanalla tai parilla
Unmatch minulta koska en minä mitään idiooottia jaksa.
Rinse and repeat.
Mitä viitun järkeä?
Ja niin hän hiljeni kokonaan. Jatkuvasti kuitenkin paikalla wa. Eli ei kiinnostanut riittävästi ja löysi jonkun toisen jonka kanssa viestittelee kiihkeästi.
Ja joo kummallisimpia ovat ne naiset jotka laittavat ekan viestin ja sitten kun vastaan pitkästi ja kysyn pari kysymystä niin he vain lyhyesti vastaavat niihin mun kysymyksiin ja siinä se. Ei mitään miten voisi enää jatkaa.