Teinit pitsistringeissä rannalla.
Nyt minusta on tullut ilmeisesti virallisesti kukkahattutäti. Näin uumarannalla teiniporukan. Tytöt olivat alusvaatteisillaan uimassa, stringit ja tissiliivit. Yhdellä oli valkoset tissiliivit ja sellaiset Cubuksen pinkit pitsistringit. En tiennyt minne olisin silmäni asetellut ja ajatus oli vain, että "voi ei". Siis sellainen äidillisen myötähäpeäinen tyttöriepua kohtaan. Porukan käytös oli muutenkin teineille tyypillistä, kiljuttiin ja räiskytettiin vettä. Että ei jäänyt kenellekään heidän oleminen epäselväksi.
Ranta oli täynnä porukkaa, keskelle viikkoa joskus klo 17 aikoihin. Oulun yksi suosituimmista uimarannoista. En minä tiedä mitä haluan tällä sanoa, päivitellä kai. Että voi herranen aika. En kyllä omaa teinityttöäni päästäisi siinä asussa mihinkään. Tavalliset persbikinit nyt jotenkin ymmärrän vielä.
Kommentit (55)
Kyllä teinien pitäisi uimarannalla pukeutua haalariin ja käyttää suukapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan päivä päivältä enemmän muslimikulttuuria ja naisiaan. Ja turha tulla urpoilemaan burkhista: eipä niitä Dubain tai Beirutin kaduilla näy, eikä näy paljaita perseitäkään.
Olet ihan vapaa muuttamaan naisvihamieliseen kulttuuriin. Ole mieluummin siellä kuin täällä vapaassa maailmassa. Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tavallinen biksukaan peitä sen enempää kuin jokin alushousu. Voi jestas taas mitä ongelman luontia! Oletko niitä naisia jotka leikkaavat katalogeista alusvaatemainokset pois, ettei vaan miespuoliset näe niitä?
Väistetään alkuperäinen aihe esittämällä absurdi olkiukko sen aloittajasta. Vastaavasti jos et halua, että ihmiset kävelevät alasti kaduilla, kannatat varmasti burkhaa silmäristikkoineen kaikille, eikös? Vai toimiko tuo "logiikka" vain silloin kun liikutaan sinun mukavuusalueella?
Kommenttisi kertoo enemmän sinusta itsestäsi. Olkiukko olet kommenteinesi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Uimista varten on olemassa ne oikeat yksiosaiset uimapuvut. Niitä käytti kaikki tytöt ja naiset mun nuoruudessa.
Mutta kun niissä ei oo niin sexy eikä rusketu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla ja sitä mieltä, että ihmiset on täysin kadottaneet sen ajatuksen, mikä on soveliasta ja kohteliasta myöskin toisia ihmisiä ajatellen.
Hukassa on kokonaan miten julkisella paikalla, missä on muita ihmisiä, tulisi pukeutua ja käyttäytyä. Ei voi olla liian vaikeaa.
kuvia tai ei ole tapahtunut mitään
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut sitten parempi, jos näillä teineillä olisi ollut vastaavat bikinit päällä? Eri materiaali on siis se pöyristyttävä ero?
Ja kyllä, teineille sattuu välillä pukeutumisen suhteen ties minkälaista ylilyöntiä, mutta raiskaus tai ”ukkojen limaiset tuijotukset” eivät ole niiden lasten vika. Koskaan. Piste. Miehet ja ne jotka miehiä koko sukupuolena tuolla tapaa aliarvioivat voisivat itse laskeutua puusta.
Sama tuli heti mieleen. Tulee jotenkin se ajatus, että tässä mennään sitten kohta jo siihen, että jos joku raiskataan niin se onkin sitten oma vika jos on väärä asu päällä. Ei se koskaan saa mennä siihen. Kyllä se vika on aina siinä tekijässä eikä uhrissa. En myöskään kannata sitä ajatusta, että nuoren pitäisi suojella itseään ja jos tekee jotain väärin onkin sitten hänen syynsä kun ei ollut varovainen. Minusta kenenkään tehtävä ei ole miettiä, että mitä voi pukea ilman, että käy huonosti. Toisaalta itse olen sillä kannalla, että pukeutumisen olisi hyvä olla asiallista ja en itse pukeutuisi noin. Silti vastuu on aina tekijällä ja minusta on typerääkiin vedota siihen, että pitäisi pukeutua eri lailla. Tämä ei ole mikään erästä uskontoa kannattava maa ainakaan vielä joten ei niitä käytäntöjä ehkä tänne kiitos kuitenkaan ja sitä ajatusta, että uhri on syyllinen kun pukeutui niin, sanoi näin yms.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut sitten parempi, jos näillä teineillä olisi ollut vastaavat bikinit päällä? Eri materiaali on siis se pöyristyttävä ero?
Ja kyllä, teineille sattuu välillä pukeutumisen suhteen ties minkälaista ylilyöntiä, mutta raiskaus tai ”ukkojen limaiset tuijotukset” eivät ole niiden lasten vika. Koskaan. Piste. Miehet ja ne jotka miehiä koko sukupuolena tuolla tapaa aliarvioivat voisivat itse laskeutua puusta.
Missä vaiheessa siitä omasta pukeutumisestaan sitten pitäisi alkaa ottaa vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihmisoikeus olla vaikka nakuna. Jos joku pahastuu, niin sitten on sen oma ongelma. Ihmisten pitäisi saada kirmata omassa luonnollisessa asussaan, niin kuin muutkin eläimet. Nakuilu on luonnollista ihmiselle. Monet alkuasukkaat nakuilevat huoletta, kun elävät lämpimässä ilmastossa. Me taas olemme tottuneet aina pitämään vaatteita täällä pohjoisessa ja siitä on muodostunut täällä tapa. Kuitenkin kesällä lämpiminä päivinä tarkenee nakuna ja meidän tulisi saada olla julkisilla paikoilla nakuna, sillä nakuna oleminen on hyväksi mielenterveydelle. Tämä on luonnollista.
Just, menee ne eläimet vaistojenkin mukaan lisääntymään ja sitä rataa. Se on luonnollista. Sitä kun sovellettaisiin lakeihin niin.. no jokainen tietää mitä se tarkoittaa.
Tiedoksi vain että nakuilu ei ole kaikille luonnollista ja mukavaa eikä se ole soveliasta ihmisten ilmoilla. Ihmisillä on oikeuksia mutta myös velvollisuuksia joihin kuuluu muiden huomioon ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihmisoikeus olla vaikka nakuna. Jos joku pahastuu, niin sitten on sen oma ongelma. Ihmisten pitäisi saada kirmata omassa luonnollisessa asussaan, niin kuin muutkin eläimet. Nakuilu on luonnollista ihmiselle. Monet alkuasukkaat nakuilevat huoletta, kun elävät lämpimässä ilmastossa. Me taas olemme tottuneet aina pitämään vaatteita täällä pohjoisessa ja siitä on muodostunut täällä tapa. Kuitenkin kesällä lämpiminä päivinä tarkenee nakuna ja meidän tulisi saada olla julkisilla paikoilla nakuna, sillä nakuna oleminen on hyväksi mielenterveydelle. Tämä on luonnollista.
Just, menee ne eläimet vaistojenkin mukaan lisääntymään ja sitä rataa. Se on luonnollista. Sitä kun sovellettaisiin lakeihin niin.. no jokainen tietää mitä se tarkoittaa.
Tiedoksi vain että nakuilu ei ole kaikille luonnollista ja mukavaa eikä se ole soveliasta ihmisten ilmoilla. Ihmisillä on oikeuksia mutta myös velvollisuuksia joihin kuuluu muiden huomioon ottaminen.
Nakuilu on ihmisoikeus! Myös syöminen ja juominen on ihmisoikeus. Pitäisikö olla syömättä ja juomatta, jos toinen siitä pahestuisi ja sanoisi, että ei käy? No ei tietenkään. Sama jos on nakuna. Se on oikeus! Muut jos ei tykkää niin ei voi mitään, kun kyse on kuitenkin ihmisoikeudesta.
Brasiliassa on oltu rannalla stringibikineissä jo ties kuinka kauan. Mitä ihmeellistä on paljaissa pakaroissa? Älä katso jos niin häiritsee.
T. N28 jonka peppu ei kestä paljastelua
Miten ne persbikinit näistä nyt eroaa hohhoijakkaa ihan yhtä mauttomat nekin on mutta kukin tyylillään
Varttuneempien velvollisuus on huomauttaa teinejä asiattomasta pukeutumisesta.
Setämies lähtee nyt rannalle tiirailemaan.