Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit pitsistringeissä rannalla.

Vierailija
18.06.2020 |

Nyt minusta on tullut ilmeisesti virallisesti kukkahattutäti. Näin uumarannalla teiniporukan. Tytöt olivat alusvaatteisillaan uimassa, stringit ja tissiliivit. Yhdellä oli valkoset tissiliivit ja sellaiset Cubuksen pinkit pitsistringit. En tiennyt minne olisin silmäni asetellut ja ajatus oli vain, että "voi ei". Siis sellainen äidillisen myötähäpeäinen tyttöriepua kohtaan. Porukan käytös oli muutenkin teineille tyypillistä, kiljuttiin ja räiskytettiin vettä. Että ei jäänyt kenellekään heidän oleminen epäselväksi.

Ranta oli täynnä porukkaa, keskelle viikkoa joskus klo 17 aikoihin. Oulun yksi suosituimmista uimarannoista. En minä tiedä mitä haluan tällä sanoa, päivitellä kai. Että voi herranen aika. En kyllä omaa teinityttöäni päästäisi siinä asussa mihinkään. Tavalliset persbikinit nyt jotenkin ymmärrän vielä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Yliseksuaalinen maailma on sekoittanut nuoret.

Ap on väärässä. Yliseksuaalinen maailma on sekoittanut hänet.

Vierailija
22/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pitsipöksyistä näy läpi aika hyvin? Paljastelevat tytöt ei ymmärrä, että luultavasti joku pervo salakuvaa. Toisaalta teinit laittaa myös itse näitä kuvia instaan mistä ne leviää ylilaudalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti kannata katsoa ja kauhistella. Ehkä heillä ei ollut uimapukuja mukana jostain syystä. Nuorena tulee kaikenlaisia päähänpistoja. Vai vakiona se asu

Vierailija
24/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallinen biksukaan peitä sen enempää kuin jokin alushousu. Voi jestas taas mitä ongelman luontia! Oletko niitä naisia jotka leikkaavat katalogeista alusvaatemainokset pois, ettei vaan miespuoliset näe niitä?

Kyllä peittää. En minä ole nähnyt uimarannalla käydessäni kenelläkään stringien kokoisia, pakaroiden väliin meneviä bikinialaosia, vaan bikinihousut ovat peittäneet koko takaliston ja hyvä niin. Niin uima-asun kuuluukin peittää, takapuolta vilauttelevat alaosat eivät pue yleisillä rannoilla ketään vaikka kuinka olisi kroppa mallinmitoissa.

Vierailija
25/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallinen biksukaan peitä sen enempää kuin jokin alushousu. Voi jestas taas mitä ongelman luontia! Oletko niitä naisia jotka leikkaavat katalogeista alusvaatemainokset pois, ettei vaan miespuoliset näe niitä?

Youtubessa on täpätetty K18-sisällöksi varmaan kaikki pro- tai semipro bikinimallivideot, mutta paljon paljastammat instabeibejen ja tavallisten tyttöjen bikini ja alusvaate-esittelyvideot on täysin vapaasti katsottavissa :D

Vierailija
26/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, oi ap, että kotona on käyty tällainen keskustelu vanhempien kanssa enne nrannalle lähtöä:

-Hei mutsi ja faija! mä lähen nyt rannalle uimaan frendein kaa, ja aion laittaa päälle tissipitsit ja stringihepeneet, onks okei?

-Joo, ilman muuta, oikein hyvä varustus, pitäkää hauskaa!

Taidat olla ihan vituntyhmä.

Vierailija
27/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimista varten on olemassa ne oikeat yksiosaiset uimapuvut. Niitä käytti kaikki tytöt ja naiset mun nuoruudessa.

Vierailija
28/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistetään alkuperäinen aihe esittämällä absurdi olkiukko sen aloittajasta. Vastaavasti jos et halua, että ihmiset kävelevät alasti kaduilla, kannatat varmasti burkhaa silmäristikkoineen kaikille, eikös? Vai toimiko tuo "logiikka" vain silloin kun liikutaan sinun mukavuusalueella?

Vierailija
29/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin kiljunut teininä, mutta ehkä sillon pukeuduit haalaariin. Nykypäivä on vaan tällasta, että kaikki muuttuu. 60-luvulla naiset kulki hameissa ja jos oli housut, niin big nou nou. Minä olen 43v isä ja minulla on poika ja tyttö. Poika on 18 ja tyttö 16v. Tyttö kulkee niinku muutkin muodin mukaisesti. Pojalta kysyin mitä ajattelee jos tytöllä perse vilkkuu. Sanoi, ettei mitään eiks kaikilla ole noi kuteet. Hänellä tyttöystävä, joka kulkee hanuri lähes paistaen ja en kyttäile tai ajattele mitään. Anoppi taas arvostelee, kun pitää pukeutua noin. Hän onkin sitä ikäluokkaa, joka ei kulkenut housuissa vaan hameessa. Eipä noi kundit ajattele yhtään mitään.

Tais tulla just 60-luvulla Jamekset naisille

Ohis.

Vierailija
30/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu cubuksen stringit, vaan raksilan prismasta.

T setämies 46v

Vierailija
31/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin?? Entä sitte? Teinitkö ei sais olla bikinit päällä?

Vierailija
32/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

M38

Vierailija
33/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä näin ihan nelikymppisen, kolmen pojan äidin rannalla pitsistringeissä ja -rintsikoissa ottamassa aurinkoa :) Ei mua haitannut yhtään, vaikka en itse kehtaisikaan. Ajattelin lähinnä, että rantareissu oli tullut ex-tempore ideana eikä naisella ollut uikkareita mukana.

Vierailija
34/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyisin ollaan sallivampia, siskoni kuuluu tähän kastiin jonka mielestä voi kulkea missä vaan millasissa kangaspaloissa vain eikä ole mitää väliä vaikka tissit tai peppu vilahtaa. Ikää 17.

Eipä itselle kuulu toki toisten pukeutumiset, mutta kyllä itse vaivaudun jos olen julkisella paikalla ja siellä kulkee peput ja tissit lähes paljaana porukkaa ja sitä pidetään ookoona ja normaalina. Somessa julkkikset antaa tällaista kuvaa ja teinit sitten seuraavat näitä ja ottavat mallia. Koen kyllä liian paljastavan pukeutumisen toisten häiritsemisestä. Siinä on kyse muidenkin ihmisten huomioon ottamisesta eikä vain niistä omista oikeuksista tehdä mitä haluaa missä vaan milloin vaan.

Ihmiskunnassa on tapana loikkia ääripäistä ääripäihin. Ennen koettiin hihattomat paidat ja housut naisilla huonona, nyt sitten mikä vaan oon ok kunhan haaraväli on joten kuten piilossa. Ehkä joskus sellainen kultainen keskitie löytyy.

Vierailija
35/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelläni ajeli tänään skootterilla kaksi teinityttöä. Molemmat puolialasti, takana istuvalla oli pikkupikku lappubikiniyläosa ja alaosana kirkkaanpunaiset stringit. Siinä sitten katselin niitä perskannikoita😅

Vierailija
36/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maattiin tänään miehen kanssa alasti rannalla Suojaisella sellaisella, johon ei mahdu kuin yksi iso viltti. Sinne näkee isommalta rannalta jos haluaa nähdä sen vaivan. Uin pikkuhousuissa ja tissitopissa, koska en omista uimavaatteita erikseen. Mies ui alasti. Ohi meni n.30 vesiliikennevälinettä tuon parin tunnin aikana.

Vierailija
37/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What would Pirkko Arstila do?

Vierailija
38/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen kun bikinit täysin ok, alusvaatteet tyyliin rikollista. Todellisuudessahan noi paljastaa kroppaa ihan yhtä paljon, eri materiaalia vaan 😂

Vierailija
39/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen kun bikinit täysin ok, alusvaatteet tyyliin rikollista. Todellisuudessahan noi paljastaa kroppaa ihan yhtä paljon, eri materiaalia vaan 😂

Riippuu kankaasta ja materiaalista. Mielestäni myös kun uikkarit on sinne rannalle tarkoitettu niin miksi sinne pitää tunkea pitsistringit? Ei kukaan pidä bikinejä yleensä alusvaatteena. Harvemmin näkee häissäkään miehellä farkkuja vaan puvun housut tms.

Vierailija
40/55 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ranta? <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi