Uskotko kaikki nämä jutut?
Kuulin muutaman tyypin naureskelevan, kun laittavat tänne mahdollisimman törkeitä kommentteja ja sitten nauravat kippurassa, kun ihmiset vastaavat raivoissaan tyyliin "minä tunnen sinut, hyvä että sinusta päästiin, sinä olet anoppini, tuo on mieheni" tms. Käykö sinulle näin?
Kommentit (13)
Maailmassa on enemmän valetta kun todenpuhujia. Valitettavsti ne valheen kertojat pääsevät aina ääneen ekana ja eniten.
Minä kyllä uskon, että kaikki netissä lukemani on totta.
Huvittavaa seurata trollin tekelettä ja miten idiootit niihin lankeaa, kerta toisensa jälkeen.
Trollaan aikani kuluksi itsekin.
Kyllä täällä varmaan ainakin puolet on täyttä trollausta. Mutta on hyviäkin provoja jos ne herättää keskustelua.
Nämä 40v mies -trollit menee aina läpi.
Sääli että suurin osa provoilee. Näistä aiheista saisi ihan oikeita asiallisiakin keskusteluja aikaiseksi. Nythän tästä on tullut vain teinityttöjen puuhamaa.
Itse olen tehnyt ihan rehellisiä kyselyitä liittyen parisuhteisiin ja keskustelua on syntynyt, ilman trollausta.
En käsitä, mikä tarve on keksiä satuja eli provota, saadakseen keskustelua aikaan, kun sitä voi herätellä muullakin tavoin?
Minä etsin aina niitä juttuja, joista saa parhaat naurut.
Kun kerron tänne sairaan totuuden, minua haukutaan trolliksi ja kirjoitukseni poistetaan.
No, en usko ja provot huomaa joskus, joskus ei.