Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa Electron aikuisella?

Vierailija
18.06.2020 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen.. mitä ajatuksia teissä tämä herättää?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään ajatuksia. Sen sijaan se, että joku on noin kiinnostunut toisten pankkikorteista herättää monenkinlaisia ajatuksia. 

Vierailija
2/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 visa electronia ja yksi mastercard joka on myös perinteinen pankkikortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Vaikka kuinka yritin miettiä, en saanut siitä mieleeni mitään erityisiä ajatuksia. Hoitaa hyvin tehtävänsä eli toimii maksukorttina ja sillä voi nostaa rahaa automaatista. Siinäpä se. 

Vierailija
4/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla luottokortti? Minä ainakin käytän vain sen verran rahaa mitä minulla on tilillä. Luottokortilla on helpompi elää varojensa yli.

Olen harkinnut luottokorttia ainoastaan sen takia että lentojen varaamisessa siitä on hyötyä.

Vierailija
5/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortin käyttäminen ei todista millään tavalla sitä että henkilö olisi varakas.

Vierailija
6/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla luottokortti? Minä ainakin käytän vain sen verran rahaa mitä minulla on tilillä. Luottokortilla on helpompi elää varojensa yli.

Olen harkinnut luottokorttia ainoastaan sen takia että lentojen varaamisessa siitä on hyötyä.

Siitä on paljon muutakin hyötyä. Mutta jos ei osaa elää varojensa mukaan, ei sitä kannata hankkia.

Vierailija
7/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että se luottokorttisi tekee sinusta jotenkin paremman ihmisen vai mikä tämän aloituksen pointti on?

Vierailija
8/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luottokortin käyttäminen ei todista millään tavalla sitä että henkilö olisi varakas.

Se todistaa sen, että henkilö on luottokelpoinen.

Vierailija
9/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ja tilillä sen verran pätäkkää että isommatkin maksamiset onnistuu

Vierailija
10/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on paljon muutakin hyötyä. Mutta jos ei osaa elää varojensa mukaan, ei sitä kannata hankkia.

Kuten mitä? terveisin ei koskaan luottokorttia omistanut

Vierailija
11/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin todistaa Klarnan laskukin :D :D Tai kotivakuutus. Puhelinliittymä. Mikä vaan.

Vierailija
12/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan voipa olla luottokelpoinen ilman luottokorttiakin. Jos sitä ei tajua, on melkoisen pussissa kasvanut. 

Vierailija
13/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mielestäni luotettavalta ihmiseltä, joka ei ota riskejä ja halua koko ajan olla velkaa ties minne.

Vierailija
14/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleenkään kytätä kavereiden tai tuttujen kortteja. Eikä myöskään tuntemattomien.

Vierailija
15/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen electronin haltija ja käyttäjä, erittäin tyytyväinen sellainen. Kortti toimii lähes kaikkialla maailmassa eikä voi elää yli varojensa katevaraussysteemin ansiosta. Kätevää.

Vierailija
16/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistelkaapa ulkomailla luottokelpoisuuttanne Klarnan laskulla tai kotivakuutuksella. Voitte yllättyä 😁

Vierailija
17/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole jäämässä pois?

Täysin turha kortti, Visa Debit on käytännössä sama.

Vierailija
18/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Visa 20 vuotta. Yli varojen en elä. Käytän Visaa vain ulkomaan matkoilla, kun kaikkialla ei debit toimi.

Vierailija
19/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistelkaapa ulkomailla luottokelpoisuuttanne Klarnan laskulla tai kotivakuutuksella. Voitte yllättyä 😁

Enpä siihen luottokorttiakaan tarvitse. Suomessa kun on sellainen systeemi kuin Suomen Asiakastieto. Sieltä saa tarvittaessa todisteet luottokelpoisuudestaan. 

Vierailija
20/106 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä