Mistä nelikymppinen, pyöreä mutta reipas nainen löytää elämänkumppanin?
Oikeasti haluaisin vielä löytää vierelle elämänkumppanin. Ihmisen, jonka kanssa jakaa asioita ja suunnitella tulevaisuutta. Jonka kanssa olisi mutkattoman mukava olla.
Minulla on varsin perinteiset koti, uskonto, isänmaa-arvot. Tykkään retkeillä metsässä, lukea kirjoja (Scifiä, fantasiaa, historiaa, tietokirjoja, sarjakuvia), tehdä road tripejä, käydä mökillä, uida, tutkia historiallisia paikkoja ja museoita, pelata lautapelejä. Tulen omillani toimeen, on velaton koti ja auto.
En viihdy baareissa tai pubeissa. Absolutisti en ole, mutta en juo juurikaan alkoholia. En polta.
Tuntuu, että tavallista nelikymppistä miestä ei vaan osu kohdalle. Treffi-ilmoitukseni olen joskus laatinut, mutta tuntuu, että siellä miehet etsii vaan hetken seksiseuraa. Aika äkkiä käy ilmi, että jos nainen ei heti halua hypätä vällyjen väliin, niin ei huvita tutustua.
Ja kyllä minä parisuhteessa olen seksin suhteen hyvinkin aloitteellinen enkä mitenkään erityisen estynyt. Mutta ei minua kiinnosta sänkypuuhat satunnaisen tuttavuuden kanssa.
Ehkä kaikki on kiinni sitten siitä, että ylipainoa on kertynyt?
Kommentit (100)
Kokeile painonvartijoiden kokouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile painonvartijoiden kokouksesta.
Painonvartijoita ei ole enää. Kävin niissä kerran puoli vuotta, oli vaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saanut miestä ja perustanut perhettä nuorena kuten muutkin?
Nelikymppisen naisen markkina-arvo on heikko. Lastentekoonkaan et enää kelpaa mattimyöhäisille miehille. Ehkä tosiaan joku huolii panoseuraksi. Kannattaa lähteä siitä että olet yksin loppuelämäsi.
Minulla oli aviomies. Hän lähti.
Ha lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
pallomerestä.
Viimeksi, kun kävin, sain istua siellä ihan yksin. Se oli kyllä kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Millainen on räväkkä?
Räväkkä on keski-ikäinen nainen, jolla on lyhyeksi kynitty räikeän värinen tukka ja vahva meikki. Pukeutuu kuin 20-vuotiaat, koska haluaa olla nuorekas. Puhuu rumia kuin tukkijätkät, ääni on vuosien tupakoinnin ja siiderin lipittämisen takia käheä, mutta volyymia löytyy. Yrittää härskisti iskeä nuorempia miehiä, nauraa räköttää kaltaistensa seurassa keltaiset hampaat loistaen. Sellainen on seuranhakupalveluiden räväkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on räväkkä?
Räväkkä on keski-ikäinen nainen, jolla on lyhyeksi kynitty räikeän värinen tukka ja vahva meikki. Pukeutuu kuin 20-vuotiaat, koska haluaa olla nuorekas. Puhuu rumia kuin tukkijätkät, ääni on vuosien tupakoinnin ja siiderin lipittämisen takia käheä, mutta volyymia löytyy. Yrittää härskisti iskeä nuorempia miehiä, nauraa räköttää kaltaistensa seurassa keltaiset hampaat loistaen. Sellainen on seuranhakupalveluiden räväkkä.
En sitten osu tuohon määritelmään. Mulla on pitkä, luonnollisen vaalea tukka. Meikkaan kevyesti jos ollenkaan. En pukeudu kuin 20v. En kiroile. En ole koskaan tupakoinut enkä tykkää siideristä tai oluesta. Minua ei kiinnosta nuoremmat miehet, +-5v omasta iästä olisi ihanteellinen ikäero. Nuorempiin miehiin suhtaudun ennemmin äidillisesti.
En osaa aloittajaa auttaa, mutta hitto kun tuntuisi että tuolla on helpot apajat keski-ikäiselle miehelle joka osaa käyttäytyä, ottaa toisen huomioon, on urheilullinen, ei juo liikaa ja tulee omillaan toimeen. Ilmankos omassa kaveripiirissä eronneilla, fiksuilla, ihan tavallisilla ns. kunnollisilla miehillä käy jatkuva flaksi ja löytävät uuden kumppaninkin nopeasti lähes poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi? Mitä mieltä olet siitä, jos mies ei ole käynyt armeijaa? Mikä merkitys on miehen pituudella?
Maisteri. Kaksi tutkintoa. Miehen pituudella ei merkitystä. Armeija - no, riippuu vähän, miksi ei käynyt. Mutta ei silläkään kovin isoa merkitystä.
Sinulla on kaksi tutkintoa, mutta määrittelet itsesi ensisijaisesti pyöreyden ja reippauden kautta? Ehkä sun kannattaisi korostaa tuota taustaa mieluummin
Totta. Moni mies ei vaan tunnu olevan kovin kiinnostunut naisen koulutustaustasta. Ja jos on, niin vain siinä mielessä, että onko naisella kovat tulot. Olen treffannut useamman miehen, jolle ne naisen tulot on kovin iso asia. En pidä tällaisista meteliä, joten ovat kai päätelleen minun olevan köyhempi kuin olen ja ovat ilmoittaneet, että ei kiinnosta tämän enempää. Treffien jälkeen kävelty parkkipaikalle yhdessä, mies nähnyt autoni ja jo samana iltana tullut viestiä, että voitaisiin tavata sittenkin uudelleen,
Arvatkaa, haluanko tavata enää miestä, jolle en kelpaa, jos sanon tulevani omillani toimeen. Mutta alan kiinnostaa, jos mulla on BMW?
Monille koulutetuille miehille, kuten minulle, naisen koulutustaso on tärkeä. Ei tulotason vaan henkisen pääoman ja keskusteluyhteyden kautta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa aloittajaa auttaa, mutta hitto kun tuntuisi että tuolla on helpot apajat keski-ikäiselle miehelle joka osaa käyttäytyä, ottaa toisen huomioon, on urheilullinen, ei juo liikaa ja tulee omillaan toimeen. Ilmankos omassa kaveripiirissä eronneilla, fiksuilla, ihan tavallisilla ns. kunnollisilla miehillä käy jatkuva flaksi ja löytävät uuden kumppaninkin nopeasti lähes poikkeuksetta.
Näin se taitaa olla. Jos on normaalijärjellä varustettu eikä luonnevikainen eli aggressiivinen tai joku nurkkaan vetäytyvä hihittelijä, niin uusi kumppani varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi? Mitä mieltä olet siitä, jos mies ei ole käynyt armeijaa? Mikä merkitys on miehen pituudella?
Maisteri. Kaksi tutkintoa. Miehen pituudella ei merkitystä. Armeija - no, riippuu vähän, miksi ei käynyt. Mutta ei silläkään kovin isoa merkitystä.
Sinulla on kaksi tutkintoa, mutta määrittelet itsesi ensisijaisesti pyöreyden ja reippauden kautta? Ehkä sun kannattaisi korostaa tuota taustaa mieluummin
Totta. Moni mies ei vaan tunnu olevan kovin kiinnostunut naisen koulutustaustasta. Ja jos on, niin vain siinä mielessä, että onko naisella kovat tulot. Olen treffannut useamman miehen, jolle ne naisen tulot on kovin iso asia. En pidä tällaisista meteliä, joten ovat kai päätelleen minun olevan köyhempi kuin olen ja ovat ilmoittaneet, että ei kiinnosta tämän enempää. Treffien jälkeen kävelty parkkipaikalle yhdessä, mies nähnyt autoni ja jo samana iltana tullut viestiä, että voitaisiin tavata sittenkin uudelleen,
Arvatkaa, haluanko tavata enää miestä, jolle en kelpaa, jos sanon tulevani omillani toimeen. Mutta alan kiinnostaa, jos mulla on BMW?
Monille koulutetuille miehille, kuten minulle, naisen koulutustaso on tärkeä. Ei tulotason vaan henkisen pääoman ja keskusteluyhteyden kautta.
Hyvä! Niin minullekin naisena on tärkeää, että miehen kanssa pystyy keskustelemaan! T. Ap
Mikä olisi harrastus, jossa luontevasti tutustuisi miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa sitten on niin paljon "hyviä" naisia, että heistä on ylitarjontaa suhteessa "hyviin" miehiin? Voisivatko nämä miehet ajatella tekevänsä jotain asialle, ryhdistäytyä?
Hyvän naisen kriteeristöön kuuluu ehdottomasti normaalipainoisuus ja naisista ylipainoisia on melkein yhtä paljon kuin miehistäkin. Reilusti alle puolet suomalaisista naisista on hyviä, koska siihen liittyy toki muutakin kuin vain normaalipainoisuus.
Jospa katselisit läntisistä naapurimaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa sitten on niin paljon "hyviä" naisia, että heistä on ylitarjontaa suhteessa "hyviin" miehiin? Voisivatko nämä miehet ajatella tekevänsä jotain asialle, ryhdistäytyä?
Hyvän naisen kriteeristöön kuuluu ehdottomasti normaalipainoisuus ja naisista ylipainoisia on melkein yhtä paljon kuin miehistäkin. Reilusti alle puolet suomalaisista naisista on hyviä, koska siihen liittyy toki muutakin kuin vain normaalipainoisuus.
No minähän luonnollisesti etsin lähinnä miestä, joka myös voi olla ylipainoinen. Mutta on samalla reipas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle pohjoismaalainen kelpaisi! Puhun sujuvaa ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mullekin, mistä löytyy miehiä vaikka Norjasta?
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodista.
Pitääkö odottaa niin pitkään?
Miksi et saanut miestä ja perustanut perhettä nuorena kuten muutkin?
Nelikymppisen naisen markkina-arvo on heikko. Lastentekoonkaan et enää kelpaa mattimyöhäisille miehille. Ehkä tosiaan joku huolii panoseuraksi. Kannattaa lähteä siitä että olet yksin loppuelämäsi.